Berner Oy

Tanskalainen GOSH-kosmetiikkabrändi lanseeraa tuotteen yhdessä kotimaisen pop-tähden ABREUn kanssa

Toiselle vuodelle edennyt kumppanuus tekee näyttävän sisääntulon ABREUn itse suunnitteleman tuotteen lanseerauksella. Kyseessä on ensimmäinen kotimaisen artistin julkaisema meikkituote Suomen markkinoilla kansainvälisen kosmetiikkabrändin kanssa. Uutuustuote Lip Filler Sintra -huulikiilto kantaa ABREUn kotikaupungin Sintran taianomaista tunnelmaa ja johdattaa kuluttajan Portugalin aurinkoon.

Kun suomalaiset ja tanskalaiset inspiroituivat Portugalista ABREUn johdattamana – on loppu historiaa.

Tanskalainen GOSH aloitti yhteistyön kotimaisen pop-kentän kirkkaimpiin tähtiin lukeutuvan ABREUn kanssa keväällä 2023. Suurta ihastusta herättänyt yhteistyö on vuoden aikana muuttunut vankaksi kumppanuudeksi, jonka seuraava sivu avautuu näyttävästi ABREUn itse suunnitteleman tuotteen lanseerauksella. Uutuustuote on Lip Filler Sintra -huulikiilto, jonka lanseeraus nostaa ABREUn ensimmäiseksi kotimaiseksi kosmetiikkaa julkaisevaksi artistiksi.

”Olemme ylpeitä tästä ennennäkemättömästä lanseerauksesta, joka tuo yhteen tunnetun artistin ABREUn ja arvostetun, kansainvälisen meikkibrändi GOSHin. Aito yhteistyömme ABREUn kanssa on saavuttanut uuden ulottuvuuden yhteisen tuotelanseerauksen myötä ja johdattaa kuluttajan suoraan Portugalin aurinkoon.” Tanja Hovi, GOSHin tuote- ja myyntipäällikkö kertoo.

Lip Filler Sintra -huulikiilto on kunnianosoitus ABREUn kotikaupungille Sintralle

ABREU on suunnitellut uutuustuotteen pieteetillä Tanskan vierailullaan Kööpenhaminassa ja sekoittanut tuotteen henkilökohtaisesti pääkonttorin laboratoriossa. Lip Filler Sintra -huulikiillon koostumus, peittävyys, kiiltoaste ja hänen kotikaupunkinsa Sintran lämpöä kuvaava sävy ovat kaikki ABREUn omaa käsialaa. ABREU toivoo kuluttajan pääsevän nauttimaan tuotteen parissa palan hänen kotikaupunkinsa Sintran taianomaista tunnelmaa ja lämpöä.

”Oon suunnitellut tuotteen alusta loppuun sävystä koostumukseen. Kävin Tanskassa omin pikku kätösin jopa sekoittamassa tuotteen, uskokaa tai älkää! Toivottavasti saan vietyä sinut hetkeksi kanssani Portugaliin, kotikaupunkini Sintran upeille kaduille, maailman kauneimpiin vuoristomaisemiin ja vanhojen linnojen ympäröimään taianomaiseen fiilikseen.” ABREU kertoo onnellisena.

Uutuustuotteelta voi odottaa välittömästi täyteläistävää vaikutusta, joka antaa huulille runsaasti muodokkuutta. GOSHin Lip Filler -huulikiiltoperhettä täydentävä Sintra-huulikiilto silottaa huulien pintaa ja kihelmöi lämpimästi huulille levittäessä. Huulikiillon tuntuma on miellyttävän pehmeä ja kevyt.

Lip Filler Sintra -huulikiilto on hajusteeton ja sopii myös vegaanikuluttajille. Tuote on saatavilla ainoastaan Suomen markkinoilta.

Saatavilla

ABREUn suunnittelema GOSH Lip Filler Sintra -huulikiilto on saatavilla 20.4.2024 alkaen Sokos-tavarataloista, Emotion-, Prisma-, ja K-citymarket-myymälöistä sekä valtuutetuilta yksityisiltä jälleenmyyjiltä.

Lip Filler Sintra 008, 5 ml, 24,90 EUR

GOSH – Kauneutta Tanskasta

GOSH on vuonna 1945 perustettu tanskalainen kosmetiikkabrändi, joka alun perin keskittyi apteekkijakeluun. Perheomisteisen brändin parissa työskentelee tänä päivänä jo kolmas sukupolvi, joka jatkaa ylpeydellä pohjoismaisen kauneuden jakamista – jo yli 80:ssä maassa ympäri maailman. GOSHille on tärkeää rohkaista jokaista olemaan oma uniikki itsensä ja muistuttaa kaikkia pitämään huolta muista ympärillämme. Tuotevalikoima tarjoaa kuluttajalle laajan valikoiman trendikkäitä meikkituotteita, joiden tuotekehityksessä panostetaan hellävaraisiin ja hoitaviin ainesosiin, hajusteettomuuteen ja kasvavaan vegaanituotteiden määrään. Valtaosa tuotteista valmistetaan GOSHin omalla tehtaalla Tanskassa.

Lue lisää julkaisijalta Berner Oy

Huile Prodigieuse Or Florale: kahden NUXE-kuivaöljyn hurmaava hybridi antaa iholle ruusukultaisen hehkun ja ravitsee ihoa seitsemällä kasviöljyllä17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Tänä keväänä NUXE esittelee kahdesta kuivaöljystään muodostuvan hybridituotteen, Huile Prodigieuse Or Florale -kuivaöljyn, joka tuo iholle hehkua kauniissa ruusunkultaisessa sävyssä. Koostumuksen sydämessä ovat ikonisesta Huile Prodigieuse -kuivaöljystä tutut kasviöljyt, jotka ravitsevat ja pehmittävät ihoa. Monikäyttöinen kuivaöljy sopii käytettäväksi kasvoille, vartalolle ja hiuksille sekä tuo arkeen ripauksen loistetta.