Attendon uusi ikäihmisten hoivakoti Villa Koivula on auennut Alajärvelle

Alajärvelle Etelä-Pohjanmaalla on valmistunut uusi ikäihmisten 46-paikkainen hoivakoti ja ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan kotiin touko-kesäkuun vaihteessa. Tulevia asukkaita odottaa viihtyisä ja turvallinen hoivakoti.

Kuvassa Villa Koivula. Asukkaat pääsevät muuttamaan uuteen kotiin touko-kesäkuun vaihteessa.

Kaksikerroksisessa hoivakodissa on asukaspaikkoja yhteensä 46, joista 24 huonetta on tarkoitettu ympärivuorokautiseen palveluasumiseen ja loput yhteisöllistä asumista varten. Asuinhuoneiden lisäksi kodista löytyy molemmista kerroksista yhteiset ruoka- ja oleskelutilat, saunaosastot sekä henkilökunnan tiloja. Hoivakotiin kuuluu kaksi piha-aluetta, joista löytyy erilaisia oleskelualueita, pergoloita, marjapensaita ja viherkasveja.

Attendon aluejohtaja Heidi Noukka: ”Alajärven uusi hoivakoti, Villa Koivula on kaunis, avara ja kodin lämpöä huokuva talo. Odotamme innolla, että saamme kodin sisustettua ja sen jälkeen asukkaat muuttavat uusiin tiloihin touko-kesäkuun vaihteessa. Järjestämme Koivulassa myös avoimet ovet maanantaina 20.5 klo 15–17, jolloin upeaan kotiin pääsee tutustumaan myös hoivapaikkaa tarvitsevat tulevat asukkaat.”

“Me haluamme luoda yhdessä henkilökunnan kanssa uudesta Villa Koivulasta turvallisen ja asukkaidensa näköisen kodin, jossa jokaisella on hyvä olla”, hoivakodin johtaja Tiina Tervonen kertoo.

Avoimet ovet:
Villa Koivulan avoimet ovet pidetään maanantaina 20.5.
Medialle klo 14.00–15.00 ja kaikille klo 15.00–17.00.
Osoite: Pappilantie 8, 62900 Alajärvi

Attendon tyytyväisyysluvut jatkavat kasvuaan – henkilöstön, asukkaiden ja läheisten luottamus korkeimmillaan15.5.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Attendo on systemaattisesti kehittänyt toimintaansa viime vuosina, ja positiiviset tulokset näkyvät juuri julkaistun tyytyväisyystutkimuksen tuloksissa. Parantuneiden lukujen taustalla on panostukset henkilöstön valmentamiseen, useiden eri toimintamallien vahvistaminen sekä investoinnit henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Kyseessä on viides perättäinen tyytyväisyyskysely, jossa tulokset ovat kasvussa kaikkien sidosryhmien osalta.