17 Hakutuloksetmainekriisi

ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry

Antti Oksanen jatkaa ProComin puheenjohtajana, hallitukseen kaksi uutta viestintäalan vaikuttajaa28.11.2024 08:50:55 EET | ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry | Tiedote

Suomen suurin viestinnän alan järjestö ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on vuosikokouksessaan 27.11. valinnut Veronmaksajain Keskusliiton viestintäjohtaja Antti Oksasen jatkamaan hallituksensa puheenjohtajana. Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Perheyritysten liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö Tiina Tikander ja Woltin viestintäpäällikkö Anniina Sulku.
Marketing Finland ry

Finnish Comms Awards voittajat 202431.10.2024 22:43:50 EET | Marketing Finland ry | Tiedote

SEKin ABB Suomelle toteuttama työ Suomalainen valmennusosaaminen kansainvälisille areenoille valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin Viestintätoimisto Manifeston ja Creative Dayn Syöpäjärjestöille toteutettu työ Älä ole koekaniini – Syöpäjärjestöille toteutettu sähkösavukkeiden käyttöä ehkäisevä kampanja. Vuoden viestintätoimistona palkittiin Ahjo Communications Oy. Vuoden viestintäkonsultiksi valittiin Kristiina Nieminen, Vuoden pitchaajaksi Aapo Kuortti, sekä Vuoden nuoreksi kyvyksi Rosanna Lyytinen. Tänä vuonna Vuoden Timantti palkinnon sai Christina Forsgård, Netprofile Finland Oy:sta. Finnish Comms Awards -kilpailun järjestää Marketing Finland yhteistyössä VaLa ry:n kanssa.
Marketing Finland ry

Finnish Comms Awards voittajat 202316.11.2023 22:28:45 EET | Marketing Finland ry | Tiedote

Viestintätoimisto Drumin Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle toteuttama työ HYVANTEKIJÄT valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin TBWA\Helsinki Oy:n Martti Ahtisaari Peace Foundationille toteuttama työ CMI – Avaimet rauhaan. Vuoden viestintätoimistona palkittiin SEK. Vuoden viestintäkonsultiksi valittiin Laura Vuorio-Kuokka, Vuoden pitchaajaksi Paula Sonne, Vuoden nuoreksi kyvyksi Hannele Hautaniemi sekä Vuoden Spokespersoniksi Sallamaari Muhonen. Tänä vuonna Vuoden timantti palkinnon sai Kaija Pohjala, Viestintätoimisto Kaiusta. Finnish Comms Awards -kilpailun järjestää Marketing Finland yhteistyössä VaLa Ry:n kanssa.
T-Media Oy

Heureka on matkailu- ja ravintola-alan maineikkain – yleisesti alan maine on laskusuuntainen29.6.2023 00:03:00 EEST | T-Media Oy | Tiedote

T-Median matkailu- ja ravintola-alan Luottamus&Maine 2023 -tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten näkemyksiä ja mielikuvia alan organisaatioista sekä yleisesti koko toimialasta. Alan maine on laskenut viimeisen parin vuoden ajan. Heureka on tutkittujen maineikkain organisaatio – toiseksi ja kolmanneksi maineikkaimmaksi arvioitiin Korkeasaaren eläintarha ja Linnanmäki.
T-Media Oy

Muutoksia matkailu- ja ravintola-alan yritysten maineessa: Sodexo noussut pois heikkomaineisista, Hesburgerin maine romahtanut9.8.2022 00:01:00 EEST | T-Media Oy | Tiedote

T-Median matkailu- ja ravintola-alan Luottamus&Maine 2022 -tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten näkemyksiä ja mielikuvia alan organisaatioista sekä yleisesti koko toimialasta. Tutkimus osoittaa, että toimialan maineen useamman vuoden nousujohteinen trendi on kääntynyt laskuun. Matkailu- ja ravintola-alan maine on laskenut tasolle 3.24 (asteikolla yhdestä viiteen), kun viime vuonna arvosana oli 3.33.

Viestintätieteiden dosentti, FT Anne Laajalahti vahvistamaan Brunnenin strategisen viestinnän palveluita31.3.2022 07:57:06 EEST | Brunnen Communications Oy | Tiedote

Viestintätieteiden dosentti, FT Anne Laajalahti aloittaa johtavana konsulttina viestintätoimisto Brunnenissa 1. huhtikuuta alkaen. Laajalahti tuo mukanaan mittavan viestintävalmennusosaamisen, sillä hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Inforin koulutus- ja kehittämisjohtajan tehtävistä. Imagoltaan Suomen parhaaksi arvioitu (Taloustutkimus 2021) Brunnen Communications on strateginen viestintätoimisto, jonka asiakkaat edustavat etenkin rakennettua ympäristöä, teknologiaa sekä julkista ja kolmatta sektoria.

PRBI-barometri: vuosi 2022 keskittyy strategiseen viestintään13.1.2022 08:10:00 EET | Brunnen Communications Oy | Tiedote

Viestintätoimistoilta kysytään nyt eniten strategisen viestinnän osaamista, mediavaikuttamista sekä poikkeusviestinnän taitoja. Tulokset käyvät ilmi vuosittaisesta PRBI-barometrista, joka selvittää yli 40 maan viestintätoimistojen näkemyksen viestintäpalveluiden kysynnän muutoksista ja painopisteistä. Maantieteellisestä sijainnistaan riippumatta suurin osa (67 %) toimistoista uskoo, että niiden tarjoamia viestintäpalveluita kysytään hieman enemmän kuin vuonna 2021. Asiakkaiden viestintäbudjetit pysyvät vastaajien mukaan joko ennallaan tai nousevat hieman.
Marketing Finland ry

MUUTOKSEN ROIHU SYTTYY, KUN IHMISTÄ KUUNNELLAAN – NETPROFILEN, SIUN SOTEN JA VISMAN MUUTOSVIESTINNÄSTÄ VUODEN VIESTINTÄTYÖ, VIESTINTÄTOIMISTO DRUMISTA VUODEN VIESTINTÄTOIMISTO12.11.2021 01:17:10 EET | Marketing Finland ry | Tiedote

Netprofilen Siun Sotelle ja Vismalle toteuttama Muutoksen roihu syttyy, kun ihmistä kuunnellaan -työ valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2021 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin Viestintätoimisto Drum. Vuoden viestintäkonsultiksi valittiin Jirimiko Oranen Netprofilesta.

Kuntajohtajat ry: Kunnan johtaminen ennennäkemättömän laaja-alaista11.8.2017 11:05:51 EEST | Suomen Kuntaliitto / Finlands Kommunförbund | Tiedote

Kuntajohtajan työnkuva sekä sosiaalisen ja eettisen vastuun toimintakenttä on poikkeuksellisen laaja. Kunnan- tai kaupunginjohtaja vastaa organisaation lisäksi asukkaiden ja yritysten menestymisen mahdollisuuksista. Kuntajohtajat ry:n mielestä kuntajohtajien muutosjohtamisen osaamista voisi hyödyntää sote- ja maakuntauudistuksen valmistelussa enemmän.
Uusi puu

Li Andersson: Uusissa puupohjaisissa tuotteissa paljon odotusarvoa19.10.2016 10:47:08 EEST | Uusi puu | Tiedote

Vasemmistoliiton uusi puheenjohtaja, kansanedustaja Li Andersson näkee suomalaisella metsäpohjaisella biotaloudella paljon kasvupotentiaalia. - Uusissa sellupohjaisissa tuotteissa on tosi paljon odotusarvoa, koska ne edustavat teollisuuden ja kansantalouden kannalta tärkeitä korkean jalostusasteen tuotteita. Niihin kannattaa valtiovallankin ohjata tutkimus-ja kehitysvaroja, kun biotalousstrategiaan on ladattu niin paljon odotusarvoa.
Jenga Markkinointiviestintä Oy

Pyydä anteeksi! Lakimies ja viestinnän ammattilainen antavat neuvoja2.3.2016 09:28:39 EET | Jenga Markkinointiviestintä Oy | Tiedote

Vakava kriisi voi vahingoittaa yrityksen mainetta huomattavasti ja vähentää mahdollisuuksia saavuttaa asetetut liiketoiminnalliset tavoitteet. Suomessa ja Saksassa on ollut esimerkkejä suurten yritysten vakavista mainekriiseistä. Vahvat brändit kestävät kolhuja ja hyvin hoidettu kriisi voi nostaa brändin arvoa, mutta huonosti hoidettu viestintä voi viedä ojasta allikkoon.
Helsingin yliopisto

Euroopan tutkimusyliopistojen kesäkoulu Helsingin yliopistoon9.7.2014 09:00:00 EEST | Helsingin yliopisto | Tiedote

Helsingin yliopisto järjestää Euroopan tutkimusyliopistojen liiton LERUn (League of European Research Universities) kesäkoulun 14.–18. heinäkuuta. Aiemmin tohtoriopiskelijoille tarkoitettu kesäkoulu on järjestetty Amsterdamissa, Lontoossa, Barcelonassa ja Pariisissa. Helsinkiin saapuu 40 tiukan valintaprosessin läpäissyttä eri alojen opiskelijaa LERU-verkoston yliopistoista. Lisäksi luennoijina ja työryhmien vetäjinä on joukko eri alojen huippuasiantuntijoita. Vuoden 2014 kesäkoulun teemana on eettisyys tutkimuksessa.
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye