DNA Busineksella tyytyväisimmät asiakkaat
DNA:lla yritysasiakkaiden palveluun keskittyvä DNA Business -liiketoimintayksikkö sijoittui asiakastyytyväisyyttä mittaavassa EPSI Rating -tutkimuksessa kärkeen keskeisissä yritysasiakkaiden mobiililaajakaistan ja mobiilipuheen sekä TDC:n kautta myös kiinteän datan sarjoissa. DNA Business sijoittui kiinteän datan yritysasiakkaiden sarjassa toiseksi omistamansa TDC:n jälkeen.
– Yritysten palveluiden aktiivinen kehittäminen on selvästi tuottanut tulosta. Haluamme kehittyä edelleen, ja erityisesti asiakastyytyväisyydestään tunnetun TDC:n oston myötä meillä on siihen hyvät resurssit. Laajennammekin jatkuvasti TDC:n ja DNA:n yritysasiakkaiden palveluita, toteaa DNA:n yritysliiketoiminnan johtaja Hannu Rokka.
Tämän vuoden EPSI Rating on mitannut TDC:n ja DNA:n tulokset vielä erikseen, sillä yhtiöt ovat mittausajankohtana toimineet vielä erillisinä yhtiöinä.
DNA Welholla tyytyväisimmät maksu-tv:n ja kiinteän laajakaistan asiakkaat
DNA Welhon kiinteällä laajakaistapalvelulla on tänään julkistetun EPSI Rating -tutkimuksen mukaan toimialan tyytyväisimmät kuluttaja-asiakkaat ja paras imago. DNA Welhon laajakaistapalveluun kohdistuvat myös alan korkeimmat asiakasodotukset.
DNA Welholla on tänäkin vuonna myös Suomen tyytyväisimmät ja uskollisimmat maksu-tv-asiakkaat. DNA Welhon asiakkaat kokevat maksu-tv-palvelujen tuovan parhaan vastineen rahalle. Maksu-tv-sarjassa vielä tänä vuonna erikseen mitatun PlusTV:n vanhojen asiakkaiden tyytyväisyys nousi lähes kaikilla osa-alueilla. DNA osti PlusTV:n liiketoiminnan viime vuonna ja PlusTV:n asiakkaat siirtyivät tämän vuoden keväällä DNA Welhon asiakkaiksi.
– Tutkimuksen mukaan tv-asiakkaat haluavat enemmän valinnanvaraa ja itse räätälöitäviä kanavapaketteja. Olemme panostaneet näihin asioihin erityisesti ja tuoneet monipuolisen viihdetarjonnan kaapeliverkon lisäksi myös antenniverkkoon. Asiakkaamme voivat seurata tilaamiaan tv-palveluita myös kodin ulkopuolella mobiililaitteilla, ja tarjonta sisältää kattavat kokonaisuudet esimerkiksi urheilun huippuliigojen tai Formula 1 -kisojen seurantaan missä tahansa, kertoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen.
Lisätietoja:
Tutkimuksesta lisätietoa: www.epsi-finland.org
yritysliiketoiminnan johtaja Hannu Rokka, DNA Oy, puh. 044 044 8888, hannu.rokka@dna.fi
kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen, DNA Oy, puh. 044 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi
DNA:n viestintä: puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2013 oli 766 miljoonaa euroa ja liikevoitto 44 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli kolme miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. DNA ja WELHO ovat DNA Oy:lle rekisteröityjä tavaramerkkejä. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. TDC Oy ja TDC Hosting Oy ovat osa DNA-konsernia. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi. DNA:n asiakaspalvelu palvelee Twitterissä @dna_palvelu ja Facebookissa DNA, DNA Kauppa ja DNA Welho -tileillä.
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Färre barn än tidigare har en egen telefon24.4.2025 09:00:00 EEST | Pressmeddelande
Färre barn än tidigare i åldern 5–7 år har en egen telefon för personligt bruk. Särskilt bland de yngsta barnen har andelen som äger en egen smarttelefon minskat, konstaterar DNA:s årliga Skolbarnundersökning.
Aiempaa harvemmalla pienellä lapsella on ikioma puhelin24.4.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Aiempaa harvemmalla 5–7-vuotiaalla lapsella on oma puhelin henkilökohtaisessa käytössään. Pienimpien lasten keskuudessa varsinkin oman älypuhelimen omistaminen on vähentynyt, selviää DNA:n vuosittain teettämästä Koululaistutkimuksesta.
Fewer young children have a phone of their own than before24.4.2025 09:00:00 EEST | Press release
The percentage of children aged between 5 and 7 years who have a phone for their personal use has decreased. DNA’s annual School Survey reveals that having a personal smartphone in particular is not as common among the youngest age group as before.
DNA:n talous- ja vastuullisuuskatselmus paketoi vuoden 202414.4.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
DNA Oyj:n vuoden 2024 talous- ja vastuullisuuskatselmus tuo esille yhtiön tärkeimmät saavutukset taloudellisten tulosten ja vastuullisuustyön osalta.
DNA Experience Lounge on alusta tulevaisuuden teknologisten ratkaisujen koeajoon – vain kokeilemalla oivaltaa mahdollisuudet8.4.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
DNA on avannut uuden DNA Experience Loungen pääkonttorinsa yhteyteen Ilmalanlinnaan. Tämä innovatiivinen ja immersiivinen tila on digitaalinen alusta, joka tarjoaa DNA:n yritysasiakkaille ja sidosryhmille mahdollisuuden tutustua tulevaisuuden teknologian mahdollisuuksiin ja uhkiin sekä yhtiön tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin interaktiivisessa ympäristössä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme