Kati Sulin appointed Chief Digital Officer at DNA

Kati Sulin will begin work in her new position as Chief Digital Officer at the turn of the year. She will report to Pekka Väisänen, Senior Vice President, Consumer Business.
Sulin will be responsible for constructing and managing DNA's online business. The key sectors are the development of online sales and digital marketing, improvement of self-service and utilisation of marketing automation and the social media.
Sulin has a long career in various positions in the digital operating environment. She will join DNA from the position of CEO at content management agency Head Office Finland, where she launched the international chain's operations in Finland. Before that, she was the head of online development at Fazer. Sulin chaired the Association of Finnish Advertisers' digital marketing group in 2012–2014. She is an experienced public speaker and lecturer, and the author of a book on digitalisation. She will become Board member of LocalTapiola Mutual Life Insurance Company in the beginning of next year.
“Digitalisation plays the key role in DNA's business development. The main focus will be on multi-channel sales, marketing and customer relationship management. We are thrilled to have Kati, an experienced and innovative expert in digital business, join DNA,” comments Pekka Väisänen, Senior Vice President, Consumer Business.
Further information:
Pekka Väisänen, Senior Vice President, Consumer Business, DNA Ltd, tel. +358 44 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi
DNA Corporate Communications, tel. +358 44 044 8000, viestinta@dna.fi
Kati Sulin, tel. +358 40 585 8488 / @kati_sulin
Images

About DNA Oyj
DNA Ltd is a Finnish telecommunications group providing high-quality voice, data and TV services for communication, entertainment and working. DNA is Finland’s largest cable operator and the leading pay TV provider in both the cable and terrestrial networks. For DNA, the key area for growth in the Corporate Business is the new way of working, independent of time and place, facilitated by smart mobile devices, diverse communication services and rapid connections. In 2014, DNA recorded a turnover of EUR 831.5 million and an operating profit of EUR 25.6 million. DNA Ltd has more than 3.5 million mobile communications and fixed network customer subscriptions. The Group also includes DNA Store, Finland’s largest retail chain selling mobile phones. For more information, please visit www.dna.fi, Twitter @DNA_fi and Facebook.
Subscribe to releases from DNA Oyj
Subscribe to all the latest releases from DNA Oyj by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.
Latest releases from DNA Oyj
DNA:lta jopa 120 miljoonan euron valokuituinvestointi – kaikkien asiakastaloyhtiöiden liittymät uudistetaan vuoteen 2028 mennessä18.7.2025 08:32:00 EEST | Tiedote
DNA toteuttaa laajan kuituinvestoinnin, jossa yhtiö tuo valokuidun kaikkiin nykyisiin asiakastaloyhtiöihin vuoteen 2028 mennessä. Päätös on merkittävä investointi suomalaisen tietoliikenneinfrastruktuurin kehittämiseen. DNA arvioi investointitason yltävän kolmen vuoden aikana jopa yli 120 miljoonaan euroon. Päätös heijastaa DNA:n pitkäjänteistä ja johdonmukaista investointilinjaa kuituverkkoihin.
DNA unveils ambitious 120-million-euro investment in fiber – comprehensive upgrades for all customer housing associations by 202818.7.2025 08:32:00 EEST | Press release
DNA is launching a comprehensive fiber investment plan that will bring fiber optics to all existing customer housing companies by 2028. This decision represents a significant investment in the development of Finnish telecommunications infrastructure. DNA estimates that the investment level exceeds EUR 120 million over the next three years. This decision reflects DNA's long-term and consistent investment strategy in fiber networks.
DNA Oyj:n huhti–kesäkuun 2025 liiketoimintakatsaus: Liikevaihto ja kannattavuus jatkoivat kasvua18.7.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Kuluvan vuoden toinen neljännes oli DNA:lle taloudellisesti menestyksekäs. Huhti–kesäkuussa niin liikevaihto, palveluliikevaihto, liikevoitto kuin käyttökatekin kasvoivat, kuten myös matkaviestinverkon sekä kiinteän laajakaistan liittymämäärät.
DNA Plc’s Business Review for April–June 2025: Revenue and profitability continued to grow18.7.2025 08:30:00 EEST | Press release
The second quarter of the current year was financially successful for DNA. During April–June, total revenues, service revenue, operating profit, and EBITDA all increased, as did the number of mobile network and fixed broadband subscriptions.
Tutkimus: Moni pitää älylaitteiden omaa tietoturvaa riittävänä, vaikka se ei tarjoakaan riittävää suojaa2.7.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset kokevat tietoturvan entistä tärkeämmäksi ja kaikkia koskettavaksi asiaksi. Samalla yhä useampi jättää älylaitteensa suojaamatta tietoturvauhilta ja kokee tietoturvaratkaisut kalliiksi, selviää DNA:n teettämästä Digitaalinen elämä -kyselytutkimuksesta. Noin kolmasosa (35 %) suomalaisista luottaa siihen, että laitteiden oma tietoturva on riittävä. Asiantuntija pitää tätä huolestuttavana, sillä älylaitteiden tietoturva ei itsessään ole tarpeeksi kattava.
In our pressroom you can read all our latest releases, find our press contacts, images, documents and other relevant information about us.
Visit our pressroom