
Propaganda jälleen Blockfestin ilmeen takana

Blockfest järjestetään tänä vuonna yhdeksättä kertaa. Jokaisena vuotenaan loppuunmyyty festivaali keräsi viime vuonna jopa 60 000 kävijää. Tapahtuman visuaalisesta ilmeestä ja markkinointimateriaaleista huolehtii tänäkin vuonna Mainostoimisto Propaganda.
- Olemme olleet todella tyytyväisiä hyvin sujuneeseen yhteistyöhömme. Tekeminen on ollut todella joustavaa ja sitä hektinen festivaalitoiminta erityisesti vaatiikin. Propagandalla työn laadukas jälki ja hinta kohtaavat, kertoo tapahtuman tuottaja Kalle Kallonen.
Pitkäjänteisen kumppanuuden myötä myös keskinäinen luottamus on kasvanut lujaksi.
- Esimerkiksi viime vuonna tapahtuman ympärillä velloi melkoinen mediamylläkkä, kun pääartistin julkaisua pihdattiin heinäkuulle saakka. Cheekin comebackista ja tapahtuman laajenemisesta Ratinan Stadionille tiesi ainoastaan 5–7 henkilöä ja mainostoimiston suunnittelija oli yksi heistä, Kallonen toteaa.
Blockfestin ilmeestä vastaa Mainostoimisto Propagandan Art Director Pia Ropo.
- Huikean Blockfest-tiimin kanssa hommat on sujuneet mutkitta, ja ideoita pallotellaan parhaimmillaan ihan päivittäin. Teossa on tosi laaja paketti aina somepostauskuvista vaatteisiin ja monimetrisiin mainoslakanoihin. Vaikka yhteistyö rullaa rennosti, niin rima on ja pysyy korkealla. Festareiden onnistumisesta on tullut itsellekin tosi tärkeä juttu, Ropo tiivistää.
Blockfest näkyy ja kuuluu
Elokuun 19.–20. päivä Tampereen Ratinanniemessä järjestettävä Blockfest houkuttelee jälleen paikalle kymmeniä tuhansia hip hop -musiikin ystäviä. Vuonna 2008 ensimmäistä kertaa järjestetty festivaali on paisunut kahdeksassa vuodessa yhdeksi maamme urbaanin musiikin kärkitapahtumista.
- Tahdomme tarjota kävijöille perinteisten festareiden sijaan koko viikonlopun kestävän elämyksen, joka on mietitty tarkkaan alusta loppuun – aina yksittäisestä markkinointitoimenpiteestä pääartistin lavalle nousuun saakka, Kallonen kuvailee.
Blockfest tulee jälleen elokuussa tarjoilemaan huikean artistikattauksen. Tapahtuman line-up paljastuu vähitellen kevään ja kesän aikana. Festivaalin kävijäuskollisuus on harvinaisen korkea: peräti 98 prosenttia viime vuoden kävijöistä aikoi tulla tänä vuonna uudestaan.
Kasvujohteista kumppanuutta
Paitsi Blockfest, myös Mainostoimisto Propaganda on kasvattanut ja kehittänyt liiketoimintaansa vauhdikkaasti viime vuosina. Kattavasti mainos- ja viestintäpalveluja tarjoava yritys on tuplannut henkilöstömääränsä kahden vuoden aikana ja laajentanut toimintaansa Tampereelta Seinäjoelle.
- Aivan kuten Blockfest, myös me haluamme ylittää asiakkaamme odotukset tarjoamalla joka kerta jotakin uutta. Oman kasvumme myötä olemme pystyneet vastaamaan tapahtuman jatkuvasti kasvaviin tarpeisiin, toiveisiin ja odotuksiin, toteaa Mainostoimisto Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.
Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy, puh. +358 40 861 1081, samuli@pgda.fi
Kalle Kallonen, tuottaja, Blockfest, puh. +358 400 417 168, kalle@syvallapelissa.com
Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy (ent. Mainostoimisto FUEL Oy) on vuonna 2010 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää yli 20 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Avainsanat
Kuvat



Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Propaganda
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi nimitetty Krista Ahokas4.2.2020 11:00:00 EET | Tiedote
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi on nimitetty pitkän linjan markkinointiammattilainen Krista Ahokas, joka on vuodesta 2017 alkaen johtanut Propaganda-konserniin kuuluvan luovan suunnittelutoimisto Trust Creative Societyn liiketoimintaa. Jo parikymmentä vuotta markkinointi- ja media-alalla työskennellyt Ahokas tunnetaan taitavana kumppanuuksien rakentajana.
Propaganda syventää viestintä- ja digiosaamistaan kahdella uudella osaajalla6.9.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda vahvistaa viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin osaamistaan kahdella uudella asiantuntijalla. Uudet propagandalaiset aloittivat työskentelyn elokuussa. Rekrytointien myötä Propaganda vastaa asiakkaiden kasvaneeseen kysyntään niin viestinnän kuin digitaalisen markkinoinnin saralla.
Sanna Wester Propagandan hallituksen puheenjohtajaksi8.8.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Sanna Wester, KTM, on aloittanut Markkinointi- ja viestintätoimisto Propagandan hallituksen puheenjohtajana 1.8.2018. Markkinoinnin ja viestinnän kokenut moniottelija Wester aikoo tuoda ”lisää kierroksia Propagandan koneeseen”.
Propaganda vahvistaa tiimiään Seinäjoella – Tiaisesta asiakkuus- ja kehitysjohtaja3.8.2018 14:30:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestintätoimisto Propagandan asiakkuus- ja kehitysjohtajaksi on nimitetty 1.8.2018 alkaen Elina Tiainen. Tiainen vastaa Seinäjoen toimiston liiketoiminnoista sekä koko Propagandan toiminnan kehittämisestä. Propagandassa vuodesta 2016 kehitys- ja projektipäällikkönä työskennellyt Tiainen (KTM) otti uuden tehtävän vastaan malttamattomana.
Àpropos Tyrvään Portteri – kulttuurihistoriallinen olut syntyy uudelleen29.5.2018 09:29:04 EEST | Tiedote
1900-luvun vaihteen verraton imuneste Tyrvään Portteri syntyy uudelleen Markkinointiviestintätoimisto Propagandan, Tyrvään Prykin, Pyynikin Käsityöläispanimon ja Sastamalan Citymarketin yhteisponnistuksena. Yli sata vuotta sitten markkinoilta poistunut olut palaa 2000-luvulle päivitettynä. Tänään julkistetaan portterin etiketti ja olut on saatavana juhannukseen mennessä.