
Holiday Inn Tampere - Central Station jälleen kansainvälisen hotelliketjun kärkipaikalla

IHG panostaa vahvasti hotelliensa asiakaspalveluun ja mittaa säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä. Mittauksen pääkategoriat ovat kokonaistyytyväisyys (Overall Experience), ongelmanhallinta (Problem Handling), kanta-asiakkaiden huomiointi sekä palvelu.
Hotelliasiakas toivoo aina ennen kaikkea mutkatonta ja ongelmatonta vierailua. Joskus ongelmia kuitenkin syntyy, jolloin koetellaan hotellin taitoa selvittää pulmatilanne asiakasta tyydyttävällä tavalla. Monet hotellivieraat eivät yleensä edes kerro ongelmista suoraan hotellin henkilökunnalle. Tällöin on tärkeää, että asiakaspalvelija osaa tunnistaa pienistäkin signaaleista mahdollisen ongelman sekä saa asiakkaan kertomaan pulmastaan.
Tampereen Holiday Inn -hotelli on vt. hotellinjohtaja Tomi Mönkkösen johdolla onnistunut ratkaisemaan loistavasti asiakkaiden kohtaamat epäkohdat. "Hyvään ongelmanratkaisutaitoon liittyy asiakkaan kuunteleminen, empaattisuus, kyky erottaa olennainen, vankka itseluottamus sekä aito välittäminen. Hotellin henkilökunta harjoittelee säännöllisesti ongelmanratkaisua koulutuksen ja siihen soveltuvien työkalujen avulla", toteaa Mönkkönen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Timo Haapanen, Holiday Inn Tampere - Central Station, hotellinjohtaja, 040 541 0850, timo.haapanen@restel.fi
Timo Vehmas, Senior Brand Manager, IHG hotellit, 040 674 3340, timo.vehmas@restel.fi
Kuvat
Liitteet
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Maailmanlaajuisen Holiday Inn hotelliketjun tarina alkoi Memphisissä yli 50 vuotta sitten. Vuonna 1952 Holiday Inn hotellien perustaja Kemmons Wilson päätti perustaa hotelliketjun, joka tarjoaa palveluja, joita aiemmin ei ollut saatavilla. Ensimmäinen Holiday Inn avattiin vuonna 1952 Memphisissä Wilsonin perheen kotikaupungissa. Nykyisin maailmalla toimii yli 1200 Holiday Inn -hotellia, lähes 70 maassa. Intercontinental Hotel Groupin (IHG) tasokkaat ja nykyaikaiset Holiday Inn -hotellit sopivat yhtälailla liikematkustajille kuin lomailijoillekin. Holiday Inn ketju on kansainvälisten tutkimusten mukaan yksi maailman tunnetuimmista hotelliketjuista. www.holidayinn.com www.ihg.com
Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu 43 hotellia ja 250 ravintolaa. Restelin liikevaihto vuonna 2016 oli 394 M €. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort -ketju ja Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki – Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Bistro Cumulus-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat. www.restel.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta *Restel Oy
Suomen hotellihistorian suurin brändäysurakka päätökseen tänään5.6.2018 09:12:19 EEST | Tiedote
Suomen johtava hotelliyritys Scandic Hotels Oy vie tänään päätökseen helmikuussa alkaneen Cumulus-hotellien brändäysurakan. Avoimesti ja läpinäkyvästi toteutettu kahden hotellibisneksen integraatiomatka on onnistunut hyvin, kertoo Scandic Hotels Oy:n toimitusjohtaja Aki Käyhkö.
Scandic avaa uuden hotellin tänään Saloon, Lappeenrantaan ja Vaasaan - Waskia saa nimensä takaisin29.5.2018 10:07:35 EEST | Tiedote
Scandic aloittaa tänään toimintansa Salossa ja Lappeenranta saa toisen Scandic-hotellin. Cumulus Resort Tropiclandia Vaasa muuttuu Scandic Waskiaksi. Samalla hotellit astuvat osaksi Scandic-perhettä, jossa toiminta kestävän kehityksen edistämiseksi on keskeinen osa liiketoimintamallia.
Cumulukset Helsingissä jäävät tänään historiaan, kun Kallio saa Scandic-hotellin - Scandic aloittaa toimintansa Kemissä ja Hyvinkäällä22.5.2018 10:02:19 EEST | Tiedote
Cumulus City Kallio muutetaan tänään Scandicin väreihin. Samalla osa hotellihistoriaa poistuu Helsingistä, kun pääkaupunkiseudun viimeinen Cumulus brändätään Scandiciksi. Myös Kemin ja Hyvinkään keskustahotellit muuttuvat tänään Cumuluksista Scandiceiksi.
Ikaalisten kylpylä sekä Oulun ja Lahden keskustahotellit muuttuvat tänään Scandiceiksi - hotellivieras haluaa nyt terveellisen aamiaisen15.5.2018 07:00:00 EEST | Tiedote
Ikaalisten maamerkkinä tunnettu Ikaalisten Kylpylä sekä Cumulus City Oulu ja Cumulus City Lahti muuttuvat tänään Scandic-hotelleiksi. Yhä useampi hotellivieras haluaa nykyään nauttia terveellisen aamiaisen.
Scandicin tukitoimintojen uudelleenorganisointi on saatu päätökseen yhtiön arvojen mukaisesti11.5.2018 09:47:52 EEST | Tiedote
Suomen suurin hotelliyritys Scandic on saanut päätökseen yhteistoimintaneuvottelut, jotka koskivat 138 työntekijää yhtiön tukitoiminnoissa. Neuvottelujen seurauksena Scandicissa päättyy yhteensä 33 työsuhdetta.