
Sugar Helsinki avasi pop-up kaupan Amsterdamissa - mukana 6 brändiä Suomesta

Sugar on avannut viikon mittaisen vastuullisen pop-up kaupan Amsterdamiin, mikä on jatkoa aiemmille kansainvälisille pop-upeille. Pohjoismainen muotoilu, luonto ja puhtaat linjat ovat nosteessa oleva trendi Keski-Euroopassa ja tätä linjaa seuraten kansainvälinen Sugar on vienyt seuraavan pop-up konseptinsa tänä syksynä Hollantiin. Projektiin sisältyy samalla kahden viikon mittainen PR-kampanja suomalaisbrändeile Hollannissa. Projekti toteutetaan yhteistyössä amsterdamilaisen, vastuullisiin brändeihin keskittyneen, PR-toimisto W.Greenin kanssa.
Kauppa on auki 6.–12.11., ja sen kaunis ja avara tila sijaitsee ihmisvirroiltaan vilkkassa lokaatiossa Amsterdamin keskustassa, osoitteessa Prinsengracht 715. Saman viikon aikana pop-up tilassa pidetään laaja lehdistöpäivä sekä vaikuttajailta paikalliselle medialle. Projektin tavoite on saada brändeille niin myyntiä kuin mediahuomiotakin, joka puolestaan vauhdittaa brändien jalkautumista hollantilaisille markkinoille.
Projektissa ovat mukana: Arela, Lumi, Melli Ecodesign, NORDIQ Nutrition, Saana ja Olli sekä Secto Design.
Ensimmäiset projektit Kööpenhaminassa ja Tukholmassa
Sugarin kansainvälistymisprojektit saivat alkunsa kun Sugarin vastuullinen konsepti vietiin Kööpenhaminaan pop-up-showroomin avulla syyskuussa 2016. Hanke sai jatkoa Tukholmassa helmikuussa 2017 onnistunein tuloksin. Molemmat projektit keskittyivät medianäkyvyyteen ja jälleenmyyjäkontaktointiin. Amsterdamissa kokonaisuuteen kuuluu ensimmäistä kertaa myös kuluttajille avoin pop-up kauppa.
Sugar sustainable pop-up store Amsterdam Facebook-tapahtuman sivuilla voi seurata viikon mittaan kaupan ohjelmaa ja uutisointia.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Saana Sillanpää, Head of Lifestyle PR
saana@sugarhelsinki.com
+358 40 743 0432
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Sugar Helsinki on kestäviin ja ekologisiin arvoihin keskittyvä pr-toimisto. Intohimomme ovat vastuulliset tuotemerkit ja palvelut, tulevaisuuden suunnannäyttäjät. Tavoitteenamme on tuoda esille vastuullisen kuluttamisen etuja tinkimättä laadusta ja tyylistä. Amsterdamin pop-up on osa Sugarin kansainvälistymisprojektia.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Zeeland Family Oyj
Zeeland Family laajenee Lahteen20.9.2018 09:01:58 EEST | Tiedote
Suomen monipuolisin markkinointiviestinnän toimisto Zeeland Family avaa toimipisteen Lahteen. Lahti on yhtiön kymmenes toimipiste Suomessa.
Zeeland Family kasvaa yritysostoin vahvaksi toimijaksi maakunnissa1.6.2018 12:45:11 EEST | Tiedote
Suomen suurin luova markkinoinnin ja viestinnän palvelutoimisto Zeeland Family jatkaa kasvuaan sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Risto Etelämäki Zeeland Familyn luovaksi johtajaksi – kolmatta luovaa johtajaa haetaan9.5.2018 08:48:30 EEST | Tiedote
Zeeland Family on nimittänyt Risto Etelämäen luovaksi johtajaksi 4.5.2018 alkaen. Etelämäen rooli luovana johtajana on rakentaa Zeeland Familyn luovaa kulttuuria sekä johtaa yhtiön luovaa prosessia.
Vuosikertomus puolessatoista minuutissa: Zeeland Family teki vuodestaan huumorivideon12.4.2018 12:26:42 EEST | Tiedote
Zeeland Familylle 2017 oli huippuvuosi. Arjessa toimintamme ei ole leikkiä mutta joskus on hyvä ottaa vähän rennommin. Halusimme näyttää, ettei pörssiyhtiön vuosikertomuksen tarvitse olla jäykkä ja tylsä.
KUTSU: Pelican Viikki avaa koko perheen kevätriehalla 7.4. - mukana aidot Muumit!5.4.2018 10:06:08 EEST | Kutsu
Tule hakemaan inspiraatiota tilavampaan asumiseen koko perheen iloiseen kevätriehaan Pelican Viikin uudelle toimipisteelle lauantaina 7. huhtikuuta. Mukana aidot Muumimaailman Muumit!