Suomalainen tiedolla johtamisen asiantuntija on kansainvälistä huipputasoa

Lukuisten globaalien kumppaneiden joukosta erottautuminen ja pääseminen maailman johtavan analytiikka-alusta Qlikin Partner Boardiin on merkittävä tunnustus eCraft Business Insight Oy Ab:lle. Yritys oli jo aiemmin saavuttanut ainoana suomalaisena kumppanina Expertise-statuksen, jonka lisäksi vuoden 2018 alussa eCraft uusi myös Qlikin ELITE Partner statuksensa.
”Pääsy pitkäaikaisen kumppanimme Partner Boardiin antaa meille mahdollisuuden entistä syvempään keskusteluyhteyteen. Tiivis kumppanuutemme varmistaa, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme alan osaavimmat asiantuntijat sekä parhaimmat teknologiat ja tiedolla johtamisen keinot”, kommentoi eCraftin BI- ja analytiikkaliiketoiminnan Manager Rami Jahkonen.
Qlikin lisäksi eCraft sai kutsun Adaptive Insightsin maailmanlaajuisen Partner Advisory Boardin edustajaksi ainoana eurooppalaisena yhtiönä. Kutsua seurasi eCraftin valinta toista kertaa peräkkäin vuoden kumppaniksi koko EMEA:n alueella. Tällä hetkellä eCraft on maailman suurimpia Adaptiven kumppaneita.
”Valinta on hieno tunnustus pitkäaikaisesta työstämme liiketoiminnan ohjauksen kehittämisen parissa. Kunnia kuuluu myös modernia ajattelua edustaville suomalaisille asiakkaillemme, joilla on rohkeutta katsoa liiketoimintansa suunnittelua aivan uudesta näkökulmasta. Adaptiven liiketoiminnan ohjauksen ratkaisua käyttäviä asiakkaitamme löytyy jo suurista globaalia toimintaa harjoittavista kotimaisista pörssiyhtiöistä asti”,toteaa liiketoiminnan suunnittelun Manager Mikko Kupiainen eCraftilta.
eCraft edustaa Suomessa maailman johtavia BI- ja analytiikkateknologioita Microsoftilta sekä Qlikiltä. Yhtiön kolmas edustus on maailman johtava pilvipohjainen liiketoiminnan suunnitteluratkaisu Adaptive Insights.
Yhtiö lähtee hyvistä asemista vuoteen 2018. eCraft Business Insightin vuosi 2017 päättyi jälleen ennätyslukemiin. Liikevaihto kasvoi yli 40 % aiempaan vuoteen verrattuna. Yritys rekrytoi tänä vuonna kymmeniä uusia konsultteja. Vuoden aikana eCraftillä on tavoitteena avata toimisto Turkuun ja vahvistaa erityisesti Vaasan yksikköä. Suunnitelmissa on lisäksi myös laajentuminen Tampereelle vuoden 2018 aikana.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Rami Jahkonen
Partner, eCraft Business Insight
rami.jahkonen@ecraft.com
+358 50 464 4088
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
eCraft Business Insight on tiedolla johtamisen asiantuntija. Autamme asiakkaitamme liiketoiminnan johtamisen, analytiikan ja BI:n sekä liiketoiminnan ennustamisen ja ohjaamisen ratkaisuissa. Ratkaisujamme ovat maailman johtava analytiikka-alusta Qlik, Microsoftin Power BI, maailman johtava pilvipohjainen liiketoiminnan ohjauksen ratkaisu Adaptive Insights sekä Microsoftin Azure Machine Learning -koneälyn hyödyntämiseen. eCraft Business Insight Oy Ab kuuluu kotimaiseen eCraft -konserniin.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta eCraft Business Insight
eCraft lähtee valtaamaan Microsoft BI -markkinaa: Tavoitteena markkinajohtajuus Suomessa 2019 mennessä9.11.2017 08:00:00 EET | Tiedote
Konsultointi- ja IT-yritys eCraft vahvistaa merkittävästi asemiaan Microsoft BI -markkinassa. Yhtiö on viime kuukausina palkannut 10 uutta ihmistä Microsoft BI -tiimiinsä ja paketoinut Microsoft-teknologiaan pohjautuvia tiedon analysointi- ja koneälyratkaisuja helposti käyttöönotettavaan muotoon. Yhtiöllä on yli 15 vuoden kokemus Microsoft -teknologioista ja BI-markkinan kasvu tukee yhtiön strategiaa olla kokonaisvaltainen ratkaisutoimittaja yritysten toiminnanohjaus- asiakkuudenhallinta- ja analytiikka- ja BI-ratkaisuissa.
Kiinteistömaailma kasvattaa myyntiään eCraftin toimittaman koneälyä ja Qlik-teknologiaa hyödyntävän ratkaisun avulla20.6.2017 08:56:57 EEST | Tiedote
Kiinteistömaailma on saavuttanut merkittäviä tuloksia hyödynnettyään ennakoivaa analytiikkaa ja koneälyä toiminnan johtamisessaan. Tiedolla johtamisen Qlik-applikaatiota aktiivisesti käyttävien myymälöiden myynnin tuloskehitys on kasvanut 16 % muihin myymälöihin verrattuna.