
Suomen ykköstubettajat seikkailevat Partion uudessa Koitos Youtube -sarjassa

Vaikka joukkueet kilpailevat toisiaan vastaan, korostuu sarjassa yhteen hiileen puhaltamisen tärkeys, sillä se vie molempia joukkueita nopeammin eteenpäin kisassa. Sarjalla aktivoidaan nuorta kohderyhmää nuorisoidolien kautta ja puhutellaan laajasti eri nuorisoryhmiä. Pelitubettaja Roponen tuo peleistä ja teknologiasta kiinnostuneen nuoren näkökulman sarjaan ja sitä kautta pyritään puhuttelemaan erityisesti muita pelaavia nuoria poikia ja innostamaan heitä mukaan toiminnalliseen harrastukseen.
Vaikka Koitos on ensisijaisesti viihteellinen Youtube -sarja, tavoitteena on myös, että sen sisällöllä on syvällisempi merkitys. Jokaisessa jaksossa syvennytään tärkeisiin yhteiskunnallisiin teemoihin ja arvoihin kuten ystävyyteen, ympäristövastuuseen ja toimeen tarttumiseen sekä johtajuuteen.
Yksi sarjan kirkkaimpia tähtiä on Roni Back, jolle mukana olo on unelmien täyttymys, sillä lapsena hän halusi partioon, muttei muilta harrastuksiltaan sinne koskaan päässyt.
"Mun tavoite on haastaa omassa elämässä ja työssä itseäni jatkuvasti. Uskon, että sarjassa pääsen monta kertaa mun epämukavuusalueille, odotan sitä eniten", Roni Back kertoo.
Back kertoo, että tekee kaiken itse omalle kanavalleen ja on yrittänyt opetella asioiden priorisointia ja vastuun jakamista. Sarjan teemoista etenkin johtajuus on Backin mieleen ja häntä kiinnostaa oppia lisää tästä.
Koitos starttaa Splay Suomen Youtube -kanavalla 2.8. ja ilmestyy aina kahdeksana perjantaina elo-syyskuun aikana. Katso alla olevasta linkistä mukana olevien tubettajien tunnelmat tulevasta sarjasta:
https://drive.google.com/open?id=17HcJ11mfWxEcw3F_T7nbH1BbUG1mfauI
Pohjoismaiden johtavana branded entertainment-mediatalona Splay One auttaa yrityksiä ja sisällöntuottajia yhdessä menestymään sosiaalisessa mediassa.
Yhteyshenkilöt
Lisätiedot
Inka Wirman
Senior Account Manager, Splay One
inka.wirman@splayone.com / 040 8470585
Anna Koroma-Mikkola, Suomen Partiolaiset
anna.koroma-mikkola@partio.fi / 045 6252045
Kuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Splay One on Suomen ensimmäinen YouTube-verkosto. Splay One Finland yhdistää brändit Suomen suosituimpiin sosiaalisen median vaikuttajiin. Splay konseptoi ja toteuttaa mainostajille kampanjoita verkostonsa kanavissa eri sosiaalisen median palveluissa kuten YouTubessa ja Instagramissa. Splayn verkostoon kuuluu 60 kanavaa, joista tunnetuimpia ovat Mmiisas, Deata, Janni Hussi, Soikkuu, Jaakko Parkkali, Eeddspeaks, Pinkku Pinsku ja Arttu Lindeman.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Splay One
/Embargo 8.8.2019 klo 15.00/ Roni Back tähdittää uutta Koitos-sarjaa - Tänään 8.8. klo 15 alkaa Splay Suomen Youtube-kanavalla uusi seikkailusarja8.8.2019 15:00:00 EEST | Tiedote
Koitos on vauhdikas, hauska ja viihteellinen YouTube-sarja, jonka tarkoituksena on osoittaa miten monipuolinen ja innostava harrastus partio on. Sarjassa kilpailee kaksi Suomen suosituimmista tubettajista koostuvaa joukkuetta. Kilpailijoina sarjassa ovat Roni Back, Julia Ahonen, Roponen ja Pernilla Böckerman.Sarja on Suomen Partiolaisten tilaama ja se julkaistaan Splay Suomen kanavalla. Sarjan konseptista, käsikirjoituksesta ja tuotannosta on vastannut Pohjoismaiden johtavana branded entertainment-mediatalo Splay One. Sarjan on käsikirjoittanut ja ohjannut Jesse Braun.
Arttu Lindeman ja Jaakko Parkkali tähdittävät uutta Ilmastotuubi-sarjaa Youtubessa Sarjassa perehdytään tutkijoiden ja vaikuttajien avulla ilmastoaiheisiin16.5.2019 15:30:00 EEST | Tiedote
Tiedote julkaisuvapaa 16.5.2019, klo 15.30. Tänään julkaistavan Ilmastotuubi-sarjan tavoitteena on edistää ympäristöongelmien ratkaisua tarjoamalla tutkittua tietoa ongelmien laajuudesta, vakavuudesta ja syistä erityisesti digitaalisia medioita paljon kuluttavalle sukupolvelle. Ilmastotuubin jaksoissa vaikuttajat Arttu Lindeman, Jaakko Parkkali, Ville Kankare (Vinkare), Sonja Hämäläinen (Soikkuu) sekä Tuomas Kukkonen (Tume) tutustuvat eri ilmastoa käsitteleviin teemoihin. Ilmastotuubin konseptista ja tuotannosta vastaa Splay One. Sarjan tilaaja on Ilmastotuubi-hanke, joka haluaa viestiä omasta tieteellisestä tutkimustyöstään uudella tapaa nuorille. Sarja julkaistaan Splay Suomen Youtube-kanavalla.
Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EET | Tiedote
Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenaiheeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä kukaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa viestiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavasta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.