Kaikki voitot eteenpäin – mainostoimisto Hungry haastaa pitämään talouden pyörät pyörimässä
Turkulainen mainostoimisto Hungry on päättänyt laittaa kaikki huhti–toukokuun mahdolliset voitot eteenpäin. Rahoilla ostetaan paikallisten ravintoloiden lahjakortteja, jotka annetaan Tyksin hoitohenkilökunnalle.
– Haluamme korostaa, kuinka tärkeää on pitää ihmiset työssä ja minimoida siten kriisin negatiiviset vaikutukset yritysten ja ihmisten toimintakykyyn. Tilanne on meillekin vaikea, mutta riittää kun saamme palkat maksettua. Kaikki mahdolliset ylimenevät eurot ohjaamme paikallisten ravintoloiden tukemiseen, sanoo Hungryn perustajaosakas Ville Räike.
Lahjakortit annetaan Tyksin hoitohenkilökunnalle.
– Se on tapamme lausua kiitos sairaalan etulinjan sankareille. Toivottavasti mahdollisimman harva meistä tulee heitä kriisin takia kohtaamaan, mutta kun me tapaamme heidät, haluamme viedä mukanamme mahdollisimman paljon lahjakortteja. He ovat sen ansainneet.
Hungry haastaa muut yritykset mukaan
Yhteen hiileen -kampanjaan voi osallistua kahdella tavalla: hankkimalla Hungryn palveluja tai ottamalla kampanjamalli oman yrityksen käyttöön. Nyt on lupa kopioida vapaasti.
– Kannustamme ihan jokaista yritystä, joilla vain on mahdollisuus, toimimaan samoin. Ongelma on yhteinen, mutta onneksi väliaikainen, muistuttaa Hungryn toinen perustajaosakas ja creative director Tuomas Tikka.
Hungry hankkii lahjakortit paikallisista ravintoloista. Jokainen mukaan lähtevä yritys voi kuitenkin räätälöidä kampanjan omanlaisekseen. Apua tarvitsevia palvelualan yrittäjiä on valtavasti esimerkiksi tapahtuma- ja kulttuurialalla, ja kiitoksen ansaitsee moni muukin ammattilainen.
Yhteen hiileen myös Hungryssa
Hungryn koko seitsemänhenkinen porukka on sitoutunut tekemään pitkää päivää kampanjan eteen.
– On hienoa edustaa työnantajaa, joka ei ajattele vain omaa tulostaan, vaan tekee jotain yhteisen ongelman vuoksi. Olen myös valmis tekemään sen eteen töitä, sanoo creative Pekka Koret.
Hungryssa on vahva luotto siihen, että yhteen hiileen puhaltamalla tästäkin selvitään.
– Rajoituksista huolimatta talouden rattaat täytyy pitää pyörimässä. Sen sijaan että kaikki painavat jarrun pohjaan, kannattaa palveluyrityksiä ruokkia vaikka pienemmilläkin projekteilla. Vain siten turvataan sekä työpaikat että vahvempi nousu, kun saamme yhdessä kriisin selätettyä, päättää Tuomas Tikka.
Lisätiedot:
Tuomas Tikka
Creative Director
tuomas.tikka@hungry.fi+358 50 555 7656
Avainsanat
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hungry
MINI Art with Bruce Oreck19.5.2016 18:00:00 EEST | Tiedote
Yhdysvaltojen entinen Suomen-suurlähettiläs Bruce Oreck antaa kasvonsa ja persoonansa yhdeksi illaksi MINIlle MINI Art with Bruce Oreck -näyttelyssä. Kuvasarjan ovat suunnitelleet Hungryn luova johtaja Tuomas Tikka sekä kuvaajapari Nana ja Juhana Simelius.
Hungry voittoon BMW:n mainostoimistokilpailussa27.1.2016 09:04:16 EET | Tiedote
BMW kilpailutti Suomen mainostoimistokumppaninsa loppuvuodesta 2015. Kutsukilpailun voittoon ajoi turkulainen mainostoimisto Hungry Oy, joka on syksyn aikana avannut toimipisteen myös Helsinkiin.
Uudenlainen MINIn brändi ei väitä vaan käyttäytyy – Anna Abreu feeling MINI5.11.2015 17:00:00 EET | Tiedote
Mainostoimisto Hungry ja valokuvaajapari simelius simelius ovat toteuttaneet vahvatunnelmaisen ja omaperäinen kuvasarjan ”Anna Abreu Feeling MINI”. Sarja on saanut inspiraationsa uudesta MINI Clubmanista ja MINIn uudistuvasta brändistä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme