Alex Niemisen podcast-uutuus kehottaa yrityksiä pysähtymään, arvioimaan ja toimimaan

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeuksellisen tilanteen vuoksi monet yritykset kamppailevat työvoimakysymysten ja rahoitushaasteiden kanssa. Pandemia on seisauttanut kokonaisia toimialoja ja hyydyttänyt kysyntää.
Markkinointikonserni N2 Helsinki on ryhtynyt toimiin yritysten auttamiseksi käynnistämällä Pysähdy. Arvioi. Toimi! -hankkeen, jonka keskiössä on konsernin toimitusjohtajan Alex Niemisen isännöimä samanniminen podcast. Viikoittain ilmestyvässä podcastissa koronatilannetta pohditaan uusimpien kansainvälisten tutkimusten valossa Suomen johtavien markkinointipäättäjien ja -asiantuntijoiden kanssa. Etänä, tietysti.
“Vaikeasta tilanteesta huolimatta nyt ei saa lamaantua. Matkailu- ja ravintolatoimialan nykyhetki näyttää synkältä, kun taas verkkokauppa on kiihtynyt ja kotiintoimituspalvelujen sekä verkkoviihteen kulutus kasvanut räjähdysmäisesti. Nyt on aika innovoida, katsoa tulevaan ja lyödään vettä myllyyn. Pysähdy. Arvioi. Toimi! -podcast tuo esiin näkemyksiä korona-ajan markkinoinnista ja liikkeenjohdosta”, Alex Nieminen kertoo.
Ensimmäisen jakson vieraana on Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen, toisessa jaksossa kuullaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun työelämäprofessori Pekka Mattilan näkemyksiä ja mielipiteitä tilanteesta.
Lisätiedot:
Pysähdy. Arvioi. Toimi! -podcastin kaksi ensimmäistä jaksoa löytyy täältä.
Lue Alex Niemisen ja Pekka Mattilan ajatuksia koronakriisistä Kauppalehdessä julkaistusta artikkelista.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Alex Nieminen
N2 Helsinki, toimitusjohtaja
+358 40 063 3110
alex.nieminen@n2.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
N2 on strateginen luova toimisto. Luomme liiketoiminnan suuren kuvan ja rakennamme sen suunnittelemalla identiteetin, palvelut ja markkinointiviestinnän.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta N2
N2 Helsinki Oy vahvistaa digitaalisen markkinointiviestinnän osaamistaan – vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypement osaksi konsernia11.11.2021 11:13:53 EET | Tiedote
N2 Helsinki on ostanut 50 % vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypement Oy:n osakkeista sen perustajaosakkailta Max Kolulta ja Jani Isakssonilta. Kaikki osakkaat ja työntekijät jatkavat yhtiön palveluksessa, ja Jani Isaksson on kaupan yhteydessä nimitetty yhtiön toimitusjohtajaksi. Hypementin asiakkaita ovat muun muassa Finnair, Klarna sekä Sinebrychoff. “Hypement-kauppa parantaa vahvaa vaikuttajamarkkinointiosaamistamme entisestään. Konserniyhtiömme Mellakka Helsinki ja Mellakka Management ovat jo merkittäviä toimijoita alalla, mutta Hypement tuo meille lisävoimia ja erilaista näkemystä. Yhtiöllä on erittäin vahva osaaminen populaarikulttuurin ja urheiluvaikuttajien keskuudessa. Suurella osalla Hypementin henkilökunnasta on itselläänkin urheilutausta, joten he ovat luontevia ja luotettuja toimijoita alalla niin vaikuttajille kuin asiakkaillekin”, N2 Helsinki -konsernin toimitusjohtaja Alex Nieminen kertoo. Myös Hypement Oy:n toimitusjohtaja Jani Isaksson kokee, että kaupoista on merkittäv
N2:n kampanja kiteytti Roosa nauhan rohkean mission: tehdään suomalaisista maailman välittävin kansa8.10.2020 09:40:47 EEST | Tiedote
Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys tukee nyt kaikkea suomalaista syöpätutkimusta. N2 kiteytti Roosa nauhan rohkeat tavoitteet menestyksekkääksi kampanjaksi.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme