
Boltsi valitsi Luovan arvotoimisto Trustin strategiseksi kumppanikseen

Luova arvotoimisto Trust tutustui mehevään kaura-siemenpyörykkään kesällä 2019 ensimmäisten joukossa.
– Kun tarvitsimme tuotteelle nopeasti nimen ja pakkauksen, kartoitimme kumppaneita, joilla olisi kokemusta elintarvikemarkkinoinnista. Suositusten perusteella valitsimme Trustin ja yhteinen linja löytyikin nopeasti, muistelee Boltsi Oy:n toimitusjohtaja Harri Jaakkola.
Yhteistyön mittaan syventyneen yhteistyön myötä Trustin asiantuntijoista on Jaakkolan mukaan tullut kuin osa Boltsin tiimiä: oman markkinointipäällikköä tai -suunnittelijaa ei tarvita, kun markkinointi hoituu Trustissa.
Tiimin idearikkaus ja heittäytyminen ovat vakuuttaneet Boltsin väen. Merkittävin strateginen linjaus tapahtui yhteistyön alussa: Boltsista lähdettiin tekemään koko kansalle maistuvaa lisäaineetonta arjen pelastajaa, eikä se jäänyt vain vegaanipiirien suosikiksi. Sittemmin Boltsi-perhe on täydentynyt kolmen vegaanisen kaura-siemenpyörykän lisäksi savukirjolohta sisältävällä Boltsi Fisukalla. Näiden kaikkien lanseeraus on Trustin käsialaa.
– Kumppanuus edellyttää meiltä avoimuutta ja sitoutumista. Annamme mielellämme enemmän tietoa, kun näemme miten Trust pystyy sitä hyödyntämään oman tonttinsa hoidossa, Jaakkola toteaa.
Luovan arvotoimisto Trustin toimitusjohtajan Krista Ahokkaan mukaan kumppanuus ja orgaaninen yhdessä tekeminen mahdollistavat pitkäjänteisen ja systemaattisen markkinoinnin.
– Yhdessä asetetut tavoitteet ja kokonaisuuden jatkuva kehittäminen motivoivat myös tiimiä. Kumppanuuden myötä pääsemme osoittamaan, että todella ymmärrämme liiketoimintaympäristöä ja koko toimialaa. Emme vain reagoi kumppanin toiveisiin vaan edistämme markkinointia proaktiivisesti ja kokonaisvaltaisesti, Ahokas linjaa.
Kumppanuussopimus kattaa kaiken Boltsin markkinointiviestinnän.
– Boltsihan on maailman ihanin kumppani. Meille on ilo ja kunnia, että Boltsi luottaa meihin kasvunsa tukijana, Ahokas summaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Toimitusjohtaja Harri Jaakkola, Boltsi, puh. 0500 734 052
Toimitusjohtaja Krista Ahokas, Luova Arvotoimisto Trust, puh. 050 3699314
Kuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Luova arvotoimisto Trust on strategisen markkinoinnin suunnittelun, konseptisuunnittelun ja brändien rakentamisen monipuolinen taitaja, jolla on pitkä kokemus elintarvikemarkkinoinnista. Tampereella, Lahdessa ja Seinäjoella toimiva Trust syntyi vuonna 2020 Markkinointiviestintätoimisto Propagandan ja suunnittelutoimisto Trust Creative Societyn yhdistyessä. Autamme yrityksiä luomaan arvokkaampaa liiketoimintaa.
Boltsi Oy syntyi vuonna 2020 kehittämään Boltsi-tuoteperheen kasvua. Kaura-siemenpyörykkä Boltsi on perheyritys Leivon Leipomon vahingossa keksimä innovaatio: tarkoituksena oli kehittää tuhti kaura-siemensämpylä. Boltsi voitti Suomalainen menestysresepti -kilpailun vuonna 2019 ja nousi yhdeksi Suomen myydyimmistä pyöryköistä. Kaikki Boltsi-tuotteet ovat lisäaineettomia ja Suomessa tehtyjä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Luova arvotoimisto Trust
Trustin peräsimeen tarttuu Maria Antila2.12.2022 12:03:53 EET | Tiedote
Luova arvotoimisto Trust menetti viime kesänä äkillisen sairauskohtauksen myötä rakkaan ja arvostetun toimitusjohtajansa Krista Ahokkaan. Nyt Trustin peräsimeen on tarttunut marraskuun alussa operatiiviseksi johtajaksi nimitetty Maria Antila, jonka johdolla matka etenee jatkossakin hyviksi havaittujen suuntaviivojen mukaisesti.
Propaganda ja Trust yhdistyivät, syntyi uusi luova arvotoimisto Trust – toiminta laajenee Tampereelta ja Seinäjoelta myös Lahteen2.4.2020 10:02:20 EEST | Tiedote
Tampereella ja Seinäjoella toimineet markkinointiviestintätoimisto Propaganda Finland Oy ja Tampereella toiminut luova suunnittelutoimisto Trust Creative Society ovat 2.4. alkaen yhdessä Luova arvotoimisto Trust. Samalla yritys laajentaa toimintaansa Lahteen, jossa avataan erityisesti vastuullisuusviestintään ja konseptointiin keskittynyt yksikkö.