
Efecte laajentaa pilvipohjaista IT-palveluhallinnan ratkaisuaan
"Olemme integroineet tammikuussa julkaistuun Efecte ITSM Cloudiin vuonna 2013 ostamamme IdM-teknologian sekä yhteistyökumppanimme Miradoren päätelaitehallinnan teknologian, mikä tekee Efecte ITSM Cloud –tuotteesta täysin mobiiliyhteensopivan ja uniikin IT-palveluhallintaratkaisun", kertoo Efecten toimitusjohtaja Sakari Suhonen ja jatkaa: "Uusi pilvipohjainen IT-palveluhallinnan ratkaisumme on otettu markkinoilla erittäin hyvin vastaan. Ensimmäisen vuosineljänneksen aikana olemme saaneet useita uusia asiakkuuksia ja mielenkiinto turvallista pilvipalvelua kohtaan on korkea kotimarkkina-alueellamme Pohjoismaissa".
Efecten pilvipohjainen IT-palveluhallinnan ratkaisu soveltuu erinomaisesti sekä yrityksille että julkisille organisaatioille. Palvelu tuotetaan asiakkaan valinnan mukaisesti joko Efecten turvallisesta pilvipalvelusta tai vaihtoehtoisesti yksityisestä pilvestä. Molemmissa tapauksissa käyttö on helppoa ja nopeaa päätelaitteesta riippumatta. Kaikki lisensointi- ja toimitusmallit ovat SaaS-pohjaisia, mikä osaltaan pienentää investointikustannuksia.
"Asiakkaamme arvostavat myös Efecte ITSM Cloudin automaatioiden kautta syntyviä kustannusetuja sekä pilvipalvelun helppoa saatavuutta ja skaalautuvuutta käyttötarpeiden muuttuessa. Asiakkaillemme ei synny ylimääräisiä kiinteitä kustannuksia, sillä hinnoittelu perustuu käyttöön ja on asiakkaillemme läpinäkyvää", toteaa Sakari Suhonen.
Yhteyshenkilöt
Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Efecte
Merkittävä edistysaskel Efecten liiketoiminnalle Saksassa: asiakas- ja kumppanuussopimus Bechtle Hamburgin kanssa8.5.2019 13:00:00 EEST | Tiedote
Pilviohjelmistoyritys Efecte on voittanut Bechtle GmbH IT System House Hamburgin asiakkaakseen ja yhteistyökumppanikseen. Bechtle Hamburg käyttää Efecten palvelunhallintaratkaisua sisäisten prosessiensa digitoimiseen ja tarjoaa lisäksi Efecten palvelunhallinta-alustaa myös omille asiakkailleen. Molemmat yritykset odottavat innokkaasti yhteistyötä. "Bechtlen Enterprise Service Management (ESM) -osaamiskeskuksena neuvomme kollegoitamme Bechtle-verkostossa digitalisaatio- ja automaatiostrategioiden toteuttamisessa sekä palveluprosessien digitoinnissa – sekä sisäisesti että loppuasiakkaita koskien", toteaa Tobias Stender, Bechtle Hamburgin ESM-osaamiskeskuksen johtaja. "Olemme vakuuttuneita, että palvelunhallinta-alusta pystyy kattamaan suuren määrän erilaisia palveluprosesseja, sitä voidaan käyttää joustavasti, ja sen käyttöönotto voidaan tehdä hyvin lyhyessä ajassa." "Odotamme innolla yhteistyötä Bechtle Hamburgin kanssa. Yhdessä tuemme asiakkaita liiketoimintaprosessien digitoinnissa ja
Efecten IGA-ratkaisu nopeuttaa ja yksinkertaistaa käyttövaltuuspyyntöjen hallintaa2.4.2019 07:55:00 EEST | Tiedote
Efecte julkisti tänään uuden Identity Governance and Administration (IGA) -ratkaisun käyttövaltuuspyyntöjen automatisoituun ja säännöstenmukaiseen hallintaan nykyaikaisissa, ketterissä organisaatoissa. Ratkaisu on suunnattu erityisesti keskisuurille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille, jotka haluavat nopeuttaa pääsyoikeuksiensa hallintaa ja mahdollistaa niihin liittyvien prosessien tehokkaan auditoinnin. Efecte IGA on pilvipohjainen ratkaisu, jonka avulla voidaan varmistaa, että oikeilla henkilöillä on oikeat käyttövaltuudet, oikeista syistä ja oikeaan aikaan. Lisäksi ratkaisu mahdollistaa valtuutusprosessien aukottoman seurannan. Pääsyoikeudet voivat liittyä mihin tahansa sovellukseen, palveluun, laitteeseen tai fyysisten tilojen kulkuoikeuksiin. "Käyttövaltuuksien hallinta ja niiden auditoitavuus ovat keskeisessä asemassa erityisesti silloin, jos työskennellään organisaation ulkopuolisten tahojen kanssa ja jos organisaatioon tulee tai sieltä lähtee paljon henkilöitä. Täst
Saksalaistutkimus: Efectelle huippuarvosanat asiakastyytyväisyydessä ja kokonaiskustannuksessa18.3.2019 14:12:00 EET | Tiedote
Markkinatutkimusyhtiö Research in Action arvioi Efecten sijalle kuusi tutkimistaan 20:sta IT-palvelunhallinnan ratkaisutoimittajasta Saksan markkinalla. Suomalainen palvelunhallinnan ohjelmistoyhtiö sai toiseksi parhaat pisteet asiakastyytyväisyydestä ja ohjelmiston käytön kokonaiskustannuksesta.
ITIL 4: Efecte mukauttaa ratkaisunsa tukemaan uudistettua viitekehystä5.3.2019 10:06:46 EET | Tiedote
- Päivitetyt CMDB-ominaisuudet ja vahva fokus tietoturvassa ja GDPR:n vaatimusten tukemisessa
Efectelle merkittävä tilaus suurelta terveydenhuollon toimijalta Saksassa19.10.2018 11:03:50 EEST | Tiedote
Pilviohjelmistoyhtiö Efecte sai merkittävän ratkaisutilauksen yhdeltä Saksan suurimmista sairaaloista.