Zeroten Oy

FSP ja Zeroten ovat sopineet uusasiakashankinnan ja viestinnän ulkoistuksesta

Jaa
FSP Finnish Steel Painting Oy siirtää kaiken sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä uusasiakashankinnan Zeroten Oy:lle. Sopimuksella yritykset vahvistavat olemassa olevaa kumppanuuttaan, sillä Zeroten on jo aikaisemmin vastannut FSP:n markkinoinnista. Liikkeenluovutuksen yhteydessä FSP:n henkilökuntaa siirtyy vakituisesti Zerotenin palvelukseen. Tulevaisuudessa Zeroten rekrytoi tarvittaessa itsenäisesti uutta henkilöstöä FSP:n tarpeisiin.
FSP:n ja Zerotenin toiminnot nivoutuvat tiukemmin yhteen. Zeroten ryhtyy hoitamaan myös FSP:n asiakashankintaa.
FSP:n ja Zerotenin toiminnot nivoutuvat tiukemmin yhteen. Zeroten ryhtyy hoitamaan myös FSP:n asiakashankintaa.

Asiantuntijamyynnin ulkoistaminen on poikkeuksellista. Uusasiakashankinnan siirtäminen taholle, joka vastaa myös yrityksen markkinointiviestinnästä on uusi tapa toimia. Zeroten on vastannut FSP:n markkinointiviestinnästä jo vuodesta 2015. Tiiviin yhteistyön tuloksena Zeroten on aktiivisesti rakentanut FSP:n brändiä, vahvistaen yrityksen liiketoimintaa sekä lisäten tunnettuutta ja myyntiä. FSP:n uusasiakashankinnan ulkoistaminen on Zerotenin toimitusjohtaja Pasi Miettisen mukaan luonnollinen jatkumo yhteistyölle. 

– Olemme vuosien kuluessa kasvaneet yhteen asiakkaamme kanssa. Zeroten pystyy tuottamaan FSP:lle tuloksellista myyntiä, sillä ymmärrämme asiakkaamme liiketoimintaa, prosesseja ja teknologioita. Taustojemme ansioista osaamme valita oikeat myyntiargumentit ja ymmärrämme B2B-myynnin perusedellytykset, Miettinen kertoo. 

Zeroten vastaa jatkossa FSP:n uusasiakashankinnasta. Myyntiprosessi tulee sisältämään markkinoinnin ja liidituotannon, asiakkaiden kartoituksen, yhteydenotot ja tapaamiset aina tarjouspyyntöihin asti. Miettisen mukaan kaiken markkinoinnin ja asiantuntijuutta vaativan asiakashankinnan yhdistäminen samalle toimijalle on poikkeuksellista. 

– Substanssiosaamisemme asiantuntijamyynnissä on erittäin korkealla tasolla. Onnistumisemme takeena onkin, että osaamme keskustella FSP:n asiakkaiden kanssa omatoimisesti, Miettinen jatkaa.

Zeroten tukemassa FSP:n kansainvälistymistä 

FSP tavoittelee kasvua, ja uusasiakashankinnan ulkoistaminen ennestään tutulle yhteistyökumppanille oli järkevä vaihtoehto. Ajatus ulkoistamisesta Zerotenille syntyi FSP:n puolelta.

–  Zeroten on osoittanut osaamisensa niin markkinnoinnin, kuin alamme asiantuntijana. Olemme olleet tyytyväisiä heidän toimintatapoihinsa ja kykyyn ymmärtää toimialaamme sekä taloutta, sanoo FSP:n toimitusjohtaja Jarno Huttunen

– FSP:n tavoitteena on kansainvälinen kasvu. Zeroten on kumppanimme myös uusilla markkina-alueilla. Brändin rakentamisen, markkinointiviestinnän ja uusasiakashankinnan ulkoistaminen Zerotenille lisää resurssejamme oman ydintekemisemme ja operatiivisen toiminnan kasvattamiseen. Zeroten tukee FSP:n kasvua, ja uskomme, että tällä uudenlaisella liiketoiminnan mallilla pystymme myös palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin, Huttunen lisää.

Sopimus liikkeenluovutuksesta solmittiin osapuolten välillä toukokuussa 2021 ja se astuu voimaan 1. päivä kesäkuuta alkaen. Palvelusopimuksen myötä FSP:ltä siirtyy yksi henkilö vakituisesti Zerotenin palvelukseen.

– Olemme todella innoissamme ollessamme näin iso strateginen osa FSP:n tulevaisuutta. Uskomme, että pystymme jatkossa tarjoamaan samanlaisia palveluja myös muille asiakkaillemme ja keskusteluja on jo menossa. Tarkoituksemme on tulevaisuudessa rekrytoida lisää myyntihenkilöstöä sekä FSP:n että muiden asiakkaiden tarpeisiin, Miettinen kertoo. 

Markkinointiviestinnän ja asiakashankinnan suhde syvenee

Zeroten integroi saumattomasti FSP:n uusasiakashankinnan ja markkinoinnin palvelut. Brändin rakentamisen ja taktisen markkinoinnin hyödyt saadaan ulosmitattua heti. Asiakkaan näkökulmasta uusasiakashankinnan ulkoistaminen on resurssien hallinnan lisäksi myös taloudellisesti kannattavaa. Toiminta on budjetoitua, ja näin ollen selkeästi hallittavissa.  

Zeroten vastaa jatkossakin FSP:n markkinointiviestinnästä ja uuden palvelusopimuksen myötä tämä suhde syvenee entisestään.

–  Jatkossa vastaamme myös FSP:n sisäisestä viestinnästä. Sopimuksen myötä hoidamme tonttiamme tulevaisuudessa entistäkin itsenäisemmällä otteella. Näillä muutoksilla mahdollistamme uudenlaisen työnjaon FSP:llä ja yritys pystyy kohdistamaan osaamisensa minne sitä eniten tarvitaan, tiivistää Miettinen. 

FSP Finnish Steel Painting Oy on yksi Euroopan johtavista teollisuuden pintakäsittelyalan yrityksistä. Palveluksessamme on yli 300 alan ammattilaista ja liikevaihtomme vuonna 2021 on noin 26 M€.

Zeroten Oy on vuonna 2013 perustettu markkinointiviestinnän yritys. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 on noin 1,1 M€ ja se työllistää 14 henkeä. Zerotenilla on noin 40 asiakasta eri toimialoilta Suomessa ja lähialueilla.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Pasi Miettinen
Toimitusjohtaja
Zeroten Oy
040 519 8451
pasi.miettinen@zeroten.fi



Jarno Huttunen
Toimitusjohtaja
FSP Finnish Steel Painting Oy
050 400 2082
jarno.huttunen@fspcorp.com

Kuvat

FSP:n ja Zerotenin toiminnot nivoutuvat tiukemmin yhteen. Zeroten ryhtyy hoitamaan myös FSP:n asiakashankintaa.
FSP:n ja Zerotenin toiminnot nivoutuvat tiukemmin yhteen. Zeroten ryhtyy hoitamaan myös FSP:n asiakashankintaa.
Lataa
FSP Finnish Steel Painting Oy Jarno Huttunen
FSP Finnish Steel Painting Oy Jarno Huttunen
Lataa
Zeroten Oy toimitusjohtaja Pasi Miettinen
Zeroten Oy toimitusjohtaja Pasi Miettinen
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Zeroten Oy
Zeroten Oy
Jaakonkatu 2
01620 Vantaa

http://www.wsz.fi/

Zeroten Oy on 2013 perustettu markkinointiviestinnän toimisto. Zerotenillä on noin 40 eri alojen asiakasta. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 on noin 1,1M€ ja se työllistää 14 henkeä. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy

Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote

Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.

Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote

Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye