LetterboxMedia on ostanut Wheelmedia Oy:n ja avaa deski.fi -tiedotepalvelun
Kauppa toteutettiin liiketoimintakauppana, jonka yhteydessä Wheelmedia Oy:stä tulee LetterboxMedian (LB Marketing and Holdings Oy) osakas ja Wheelmedia Oy:n perustajasta Mika Salomaasta LetterboxMedian johtoryhmän jäsen.
”Wheelmedia Oy:n lehdet, digikanavat ja tv-ohjelma, sopivat erinomaisesti kasvustrategiaamme. Kaasujalka mediana tavoittaa kuukausittain yli 500 000 ihmistä.Kaasujalka-lehden monipuolinen sisältö ja helppo saatavuus on tehnyt lehdestä autoalan yrittäjille merkittävimmän alueellisen ilmoituskanavan, jonka edelleen kehittämistä jatkamme nyt laajennetuin voimin,” kertoo LetterboxMedian hallituksen puheenjohtaja Jukka Kuusanmäki. ”Vahva kannattavuutemme ja kassavirtamme mahdollistivat tämän jo toisen merkittävän yrityskaupan tänä vuonna.”
”Olen innoissani uudesta omistusjärjestelystä, joka mahdollistaa lehtien kasvun ja olemassaolon entistä vahvempana”, kertoo Mika Salomaa. ”Perustin Kaasujalka-lehden vuonna 2006 syksyllä, eli 16 vuotta sitten. Kaasujalasta on vuosien varrella tullut hyvin merkittävä ja tunnettu autoalan julkaisu. Onneksi minulla on ollut mukana maamme parhaat yhteistyökumppanit, joiden kanssa jatketaan yhteistyötä tulevaisuudessakin. Lehdet ilmestyvät entiseen malliin ja minä jatkan lehtien pyörittämistä.”
Kaasujalka autoiluohjelma jatkaa Alfa-tv:n kanavalla
Kaasujalan sisältö erimediakanavissa on kokonaan itse tuotettua, joten se on täysin uniikkia ja siksi hyvin kiinnostavaa.
Kaasujalka autoiluohjelma esitetään Alfa TV:llä. Kausi pitää sisällään 10 jaksoa ja uusintaesityksiä 2-5 kertaa viikossa. Yksittäinen jakso kerää katsoja 50-76000. Jokainen jakso tavoittaa uusintojen kanssa yli 400 000 silmäparia.
Vuodesta 2006 ilmestynyt Kaasujalka-lehti on jaossa kattavan telineverkon kautta Uudellamaalla, Pirkanmaalla, Varsinais-Suomessa, Keski-Suomessa, Päijät-Hämeessä, Kanta-Hämeessä ja Itä-Suomessa.
LetterboxMedia avasi 1.9. deski.fi -tiedotepalvelun
”Lähtökohtanamme deski.fi tiedotepalvelun avaamisessa on ollut yksinkertaisen, helppokäyttöisen ja edullisen tiedottamisen mahdollistaminen kaikenkokoisille toimijoille.” kertoo Kuusanmäki. ”Ostimme monille viestinnän ja tiedottamisen parissa toimivalle entuudestaan tutun domainin deski.fi:n ja avasimme sivuston uudelleen, nyt fokusoiden yritysten ja yhdistysten kustannustehokasta tiedonjakelua ja freelancereiden ja bloggaajien kasvavaa idealähteiden tarvetta.”
LetterboxMedian lehtiperheessä nyt 50 lehteä
LetterboxMediat julkaisee kaikkiaan 50 lehteä. Tuttuja lähilehtiä ovat mm. itis-lehti, Tapiola-lehti, Myyrmäki-lehti, Järvenpää-lehti ja Uusi Kirkkonummi -lehti. Vuonna 2020 lehtiperheeseen liitettiin yli 30-vuotias Puoli Kaupunkia -lehti ja keväällä 2022 perinteikäs Koillis-Helsingin Lähitieto -lehti.
Lisätiedot: LetterboxMedia. hpj Jukka Kuusanmäki puh. 0400-319780 jukka.kuusanmaki@letterbox.fi
LetterboxMedian lehdet https://www.lehtiluukku.fi/kustantajat/letterboxmediat
Wheelmedian lehdet https://www.lehtiluukku.fi/kustantajat/wheelmedia
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jukka KuusanmäkiKehitysjohtaja, KTMLB Marketing and Holdings Oy / LetterboxMedia
Puh:0400319780Puh:0400319780jukka.kuusanmaki@letterbox.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
LetterboxMedian lehtiperheessä 50 lehteä
jPääkaupunkiseudulla toimiva riippumaton mediatalo LetterboxMedia julkaisee kaikkiaan 50 lehteä printtinä ja diginä. Tuttuja lähilehtiä ovat mm. itis-lehti, Tapiola-lehti, Myyrmäki-lehti, Järvenpää-lehti ja Uusi Kirkkonummi -lehti. Vuonna 2020 lehtiperheeseen liitettiin yli 30-vuotias Puoli Kaupunkia -lehti ja keväällä 2022 perinteikäs Koillis-Helsingin Lähitieto -lehti.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta LetterboxMediat
Helsinki saa taas painetun matkailuoppaan22.5.2023 11:19:18 EEST | Tiedote
Koronavuosien myötä Helsinki livahti tiettävästi ainoaksi eurooppalaiseksi pääkaupungiksi, jossa ei ollut tarjolla matkailijoita palvelevaa maksutonta matkailuopasta painettuna. LetterboxMedia tuo matkaoppaan takaisin Helsinkiin ja julkaisemalla uuden Travel Helsinki -nimisen turistioppaan Helsinki-päivänä 12.6.2023.
LetterboxMedia on ostanut Koillis-Helsingin Lähitieto -lehden2.5.2022 09:52:36 EEST | Tiedote
Pääkaupunkiseudulla toimiva riippumaton mediatalo LetterboxMedia on ostanut Koillis-Helsingin Lähitieto -lehden. Myyjinä olivat lehden 2013 perustaneet neljä yksityishenkilöä. Koillis-Helsingissä omalle paikallislehdelle syntyi 2013 tilaus, kun Sanoma lakkautti lokakuun lopussa 2012 Vartti-lehdet, ja markkina-alue vapautui. 12.12.2012 ilmestyikin talkoilla jouluksi tehty koelehti, jonka hyvä vastaanotto varmisti uuden lehden tarpeellisuuden. Lähes kymmenen vuoden toiminnan jälkeen viestikapula siirrettiin tehdyllä osakekaupalla useita lähilehtiä pk-seudulla julkaisevalle LB Marketing and Holdings Oy:lle (LetterboxMedia).
Pääkaupunkiseutu sai uuden iltapäivälehden - Iltatorin11.9.2018 10:49:28 EEST | Tiedote
Pääkaupunkiseudulla toimiva riippumaton mediatalo LetterboxMediat aloittaa uuden iltapäivälehtimäisen viikkolehden. Lehti on lukijalleen maksuton. Painetuista iltapäivälehdistä on totuttu maksamaan. Tosin se ei tarkoita, että niistä haluttaisiin maksaa. Iltapäivälehtien lukemista onkin runsaasti siirtynyt nettiin ja kahviloihin. Ilta-Sanomien tai Iltalehden painos- tai kappalemyyntimääriä ei ole kerrottu julkisuuteen enää vuosiin.