Digimarkkinoinnin toimisto Hopkins uusi hallituksensa ja tähtää Suomen suurimmaksi ja ihanimmaksi

Toimitusjohtaja Tomi Halosen vuodesta 2020 alkaen luotsaama Hopkins on yksi Suomen suurimmista digimarkkinoinnin toimistoista. Hallituksen uudet jäsenet kasvattavat Hopkinsin kyvykkyyksiä kannattavan kasvun rakentamisessa ja tuovat johtoon liiketoiminnan ja markkinoinnin monialaista näkemystä.
● Suvi Johansson on työskennellyt markkinointiviestinnän ja muotoilun johtotehtävissä, esim. Tulos Helsinki Oy (COO), Differo Oy (CEO), dSign Vertti Kivi & Co (CEO).
● Simo Kajaste johtaa hasan & partners groupia (CEO). Aikaisemmin Kajaste on työskennellyt pitkään Estime Oy:n johtotehtävissä.
● Mikko Seppä, HeadQ Digital Commerce (CEO & co-founder) on toinen Advance B2B -toimiston perustajista. Aikaisemmin Seppä on toiminut johtotehtävissä mm. Snoobi Oy:ssä (COO, CEO).
“Hopkinsin vauhdikas kasvu perustuu kykyyn hyödyntää uusimpia teknologioita digimarkkinoinnissa. On mahtava hypätä tähän kyytiin matkalle kohti suuruutta”, Simo Kajaste kuvailee.
“Uusi hallitus auttaa meitä ottamaan asiakkaat paremmin huomioon arjessa”, toteaa hallituksen puheenjohtaja Panu Kuuluvainen. “Konsulttimme ovat rautaisia digimarkkinoinnin ammattilaisia, ja uusi hallitus tuo meille entistä parempaa toimiala- ja asiakasymmärrystä. Lopulta asiakkaamme hyötyvät tästä palvelutason parantumisen kautta”, jatkaa Kuuluvainen.
Visiona olla Suomen suurin ja ihanin
Hopkinsin liikevaihto ja tulos ovat kasvaneet vahvasti jo kuudetta vuotta peräkkäin. Viime vuonna Financial Times listasi Hopkinsin Euroopan kasvuyritysten joukossa sijalle 306 listalla, jonne ylsi vain 10 muuta suomalaisyritystä.
“Tilikausi 2022 on jatkanut Hopkinsin johdonmukaista kasvutarinaa. Kasvu on tullut strategian mukaisesti pääosin kotimaasta, mutta viime vuonna saimme runsaasti myös kansainvälisiä asiakkaita. Vielä vahvistamattoman tilinpäätöksen mukaan teimme viime vuonna parhaan tilikautemme tähän mennessä”, Tomi Halonen iloitsee.
Yhtiön tavoitteena on kasvaa kannattavasti jatkossakin, keskittyen yhä tiiviimmin asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämiseen.
”Media- ja digitoimistoalaa verhoaa edelleen vanhentunut ajatus siitä, mistä toimistojen kasvu ”revitään” ja tätä mainetta haluamme muuttaa. Visiomme on olla paitsi Suomen suurin, myös ihanin toimisto, mikä tarkoittaa, että asiantuntijamme viihtyvät ja voivat hyvin, jolloin asiakkaamme saavat timanttista palvelua”, toimitusjohtaja Halonen täydentää.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Tomi Halonen
Toimitusjohtaja
puh. 040 047 8838
tomi.halonen@hopkins.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Eerikinkatu 27
00180 Helsinki
Hopkins Oy on vuonna 2016 perustettu digimarkkinoinnin toimisto, joka työllistää 36 henkilöä. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 oli 5 200 000 euroa ja tulos 427 000 euroa. Hopkins on useina vuosina kuulunut maan nopeimmin kasvavien teknologiayritysten joukkoon (Technology Fast 50 Finland, Deloitte). Vuonna 2022 Financial Times listasi Hopkinsin Euroopan kasvuyritysten joukossa sijalle 306 (FT 1000: Europe’s fastest growing companies).
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.