Uudentyyppisellä palvelukonseptilla tukea suomalaisten PK-yritysten kasvuun
Markkinointiviestintäala on jatkuvassa murroksessa digitalisaation ja toimintatapojen kehityksen myötä. Maailma muuttuu nopeasti ja palveluntarjoajan on reagoitava ketterästi muuttuneisiin tarpeisiin.
– Laadukas ja asiakkaan tarpeista lähtevä markkinointi edellyttää liiketoiminnan ymmärtämistä ja markkinoinnin eri työkalujen monipuolista yhdistämistä. Oikein hyödynnettyinä eri mediat tukevat toisiaan ja panostusten tulokset pystytään mittaamaan, kertoo Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen.
– KPI -mittareiden määrittäminen, tulosten mittaaminen ja raportointi tekee toiminnan läpinäkyväksi ja perustelee toimenpiteiden kannattavuuden, Miettinen lisää.
Siirtymistä laadukkaan digimarkkinoinnin pariin hidastaa Miettisen mukaan markkinointiviestipalveluiden tämänhetkinen korkea hintataso sekä palveluntarjoajien osaamistason huikea vaihtelu.
Markkinointi- ja viestintätoimisto Zeroten Oy:n liiketoimintayksikkönä toimiva Boundia on vastannut haasteeseen tarjoamalla markkinoinnin ja viestinnän tärkeimmät työkalut leasinghinnoitteluun perustuvina valmiiksi paketoituina ja toimiviksi todettuina kokonaisuuksina.
Markkinointipaketit sisältävät muun muassa verkkosivujen suunnittelua ja ylläpitoa, sisällöntuotantoa, markkinoinnin automaatiota, hakukoneoptimointia sekä digimarkkinointia. Valmispakettien lisäksi niiden sisällöt ovat räätälöitävissä asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.
Normaalin kertalaskutuksen lisäksi Boundian palveluiden pariin on mahdollista päästä rahoitusyhtiön tarjoamalla leasingsopimuksella, jolloin kokonaiskustannukset muuttuvat edullisiksi kuukausimaksuiksi.
– Kustannukset toki laskevat tai nousevat, kun pakettia räätälöidään, huomauttaa Miettinen.
Leasinghinnoittelu lisää markkinointipalveluiden saavutettavuutta
– Tavoitteemme on mahdollistaa pk-yritysten siirtyminen modernin digimarkkinoinnin aikakaudelle ja tehdä se laadukkaasti. Yritysten kasvaessa esiintyy myös tarvetta investoida markkinointiviestintään. Panostus jää kuitenkin valitettavan usein ajatuksen tasolle, kun tulee puhetta ammattilaispalvelujen hinnoista, Miettinen kertoo.
Boundian leasingpalvelun ensisijainen kohderyhmä ovat pk-yritykset, joissa sen tarjoama hyöty näyttäytyy ensisijaisesti yhtiön lyhyen ajan kassavirroissa. Malli sopii myös suurempien yritysten projekteihin tasaamaan tulos- ja tasevaikutuksia.
Zeroten on rakentanut rahoitusmallinsa yhdessä Funder Finance Oy:n kanssa.
– Jo aiemmista projekteista tuttujen taustavaikuttajien luoman Boundian paketti- ja rahoitusidean toimivuus tuntui heti omalta. Täysin vastaavaa palvelua ei Suomessa käsittääksemme ole, joten halusimme ilman muuta olla mukana nostamassa pk-yritysten toimintaedellytyksiä, kertoo Funder Financen hallituksen puheenjohtaja Tom Uhlenius.
Boundia solahtaa suunnannäyttäjän roolin luontevasti
Markkinointiviestinnän palvelujen paketoiminen leasinghinnoittelulla on uusi tapa toimia alan markkinoilla. Boundia lanseerattiin heinäkuussa 2021 ja sen tarjoamat leasing-rahoitusmahdollisuudet avautuivat laajempaan käyttöön toukokuussa 2023. Palvelumallin vastaanotto on ollut positiivinen ja innostunut.
– Emme epäröi lähteä suunnannäyttäjäksi ja kehittää uusia käytäntöjä alalle. Näemme tässä mahdollisuuden merkittävään liiketoiminnan kasvattamiseen ja markkinoiden muuttamiseen. Arkipäiväistämme ja madallamme kynnystä käyttää ammattilaistason digitoimistopalveluja, ja ajan myötä ja liiketoiminnan kasvaessa yritykset rohkenevat siirtyä myös muiden markkinointi- ja viestintäpalveluiden pariin, tiivistää Miettinen.
Zeroten Oy työllistää 14 henkilöä ja sen liikevaihto oli vuonna 2022 noin 1,15 miljoonaa euroa. Zerotenin asiakkaita ovat muun muassa Forever Pihjalalinna, Knauf, Lapti, Expandia Moduulit sekä Baumedi Solutions.
Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Zeroten showreel
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Zeroten Oy
Pasi Miettinen
toimitusjohtaja
040 519 8451
Funder Finance Oy
Tom Uhlenius
040 500 7972
hallituksen puheenjohtaja
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy
Tutkimus: Tapahtumia järjestetään nyt enemmän asiakkaiden kuin oman henkilökunnan vuoksi20.11.2024 11:10:59 EET | Tiedote
Yhdistynyt tapahtumatila Wanha Satama ja mainostoimisto Zeroten (WS Zeroten Oy) selvitti tapahtumien ostajien näkemyksiä hankintojen tavoitteista ja kumppanin valinnasta oman brändityönsä yhteydessä lokakuun lopussa 2024. Tapahtumilla tavoitellaan nyt erityisesti asiakaskunnan sitouttamista, ja tapahtumatilan toivotaan mukautuvan tarpeeseen.
Wanha Satama Interactive ja Zeroten menivät yhteen19.8.2024 12:15:00 EEST | Tiedote
Wanha Satama Interactive Oy sekä Zeroten Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille. Yhdistyminen synnyttää monipuolisen tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoavan WS ZeroTenin, jonka tavoitteena on paitsi kasvattaa osapuolten nykyisiä liiketoimintoja, myös lanseerata uusia.
Indoor Camping – Wanha Satama tarjoaa majoitusta myös Pori Jazzeilla3.6.2024 13:40:51 EEST | Tiedote
Indoor Camping Wanha Satama vastaa Pori Jazzien aikaiseen majoituspulaan tarjoamalla edullisen, silti laadukkaan majoitusvaihtoehdon festivaalien ajaksi.
Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote
Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.
Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote
Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme