Zeroten Oy

Zeroten ostaa Fam Agency:n mainostoimistoliiketoiminnan ja kasvattaa someosaamistaan

Jaa

Markkinointiviestinnän asiantuntijatoimistot Zeroten Oy sekä Fam Agency Oy ovat sopineet liiketoimintakaupoista, jolla Famin mainostoimistoliiketoiminta siirtyy 1.12.2023 lähtien kokonaisuudessaan Zerotenin omistukseen. Sopimus on osa Zerotenin kasvustrategiaa, myös keino menestyä taloudellisesti haastavina aikoina.

Zerotenin Pasi Miettinen ja Fam Agencyn Pyry Suojalehto
Pasi Miettinen ja Pyry Suojalehto odottavat toimistojen yhdistymiseltä paljon Pekka Savolainen Zeroten Oy

Kyseessä on kahden markkinoinnin moniottelijan pitkään suunniteltu yhteen lyöttäytyminen, jonka tavoitteena on ilmeisten synergiaetujen kautta tehostaa tekemistä, parantaa teknologista osaamista, kasvattaa resursseja sekä pyrkiä onnistumisiin myös taloudellisesti haastavina aikoina.  

– Yhdistymisen kautta saamme syvennettyä molemman osapuolen osaamista ja voimme tarjota asiakkaillemme entistä parempaa asiantuntemusta ja sisältömarkkinointia eri kanavissa, kertoo Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen.  

Kymmenen vuotta sitten perustetun Zerotenin vahvuuksia ovat asiakasymmärrys ja liiketoimintakokemus yhdistettynä teknologioihin ja markkinointiosaamiseen. Näiden avulla yritys auttaa asiakkaitaan kasvattamaan tunnettuutta, kysyntää, myyntiä ja markkinaosuutta dataohjatusti digitaalisin ja perinteisin markkinointiviestinnän keinoin. 

– Verrattuna moneen muuhun markkinointi- ja mainostoimistoon, me todella sukellamme sisään asiakkaan maailmaan. Asiakkaan liiketoiminnan syvä ymmärrys ja loppuasiakkaan asemaan asettuminen auttavat meitä toimimaan proaktiivisesti; miten itse kohdistaisimme resurssit, jotta markkinointiviesti osuu kohteeseen ja toimii, Miettinen kertoo.  

Vuonna 2016 perustettu helsinkiläinen Fam puolestaan on saavuttanut vankan aseman sekä maineikkaat asiakkuudet digitaalisen markkinoinnin ja ennen kaikkea sosiaalisen median markkinoinnin puolella, jossa se on luonut kokonaisvaltaisia toimivia ratkaisuja ja kohderyhmät tavoittavia sisältöjä ja kampanjoita. 

– Fam Agency ja sen ammattilaiset ovat olleet yksi edelläkävijöistä orgaanisen ja maksetun somen eri kanavissa Metasta Tiktokiin, suunnittelusta sisällöntuotantoon sekä mediaostoihin, Miettinen jatkaa. 

– Osaamisemme lomittuvat täydellisesti yhteen. Muutama vuosi sitten nostimme pystyyn Boundian, joka toimii inhouse-digitoimistonamme, nyt saamme Famin somen algoritmeihin ja sisällöntuotantoon perehtyneet huippuammattilaiset osaksi joukkojamme tukemaan omaa osaamistamme, mikä näkyy entistä laadukkaampana ja tehokkaampana tekemisenä.  

– Famin asiakkaille muutos näkyy ennen kaikkea selkeästi laajempana palvelutarjontana ja mahdollisuutena yhteen kumppaniin, joka tarvittaessa tukee laaja-alaisesti eri tilanteissa ja pystyy tarvittaessa esittämään ideoita myös laatikon ulkopuolelta - komppaa Fam Agencyn toimitusjohtaja Pyry Suojalehto.  

Yrityskauppa tukee Miettisen mukaan paitsi asiakkaiden menestystä ja kasvua, myös Zerotenin omaa kasvustrategiaa.  

– Kasvua tulee tarkastella pitkäjänteisesti ja sopeutua samalla muuttuviin markkinaolosuhteisiin. Tässä haastavassa maailmantilanteessa voimien yhdistäminen on ratkaiseva askel tulevaisuutemme vahvistamiseksi, Miettinen kiteyttää.  

Zeroten Oy on Vantaalla sijaitseva markkinointitoimisto joka nojaa strategiseen asiakasymmärrykseen ja sen jalostamiseen markkinointiviestinnäksi eri kanavissa. Yrityksen liikevaihto 2022 oli noin 1,15 M€. Fam Agency Oy on SoMeen keskittyvä mainostoimisto. Sen liikevaihto oli vuonna 2022 noin 0,5M€. Asiakaskunta molemmilla on ollut laaja-alainen sisältäen sekä kuluttaja- että B2B-asiakkuuksia. 

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Zerotenin Pasi Miettinen ja Fam Agencyn Pyry Suojalehto
Pasi Miettinen ja Pyry Suojalehto odottavat toimistojen yhdistymiseltä paljon
Pekka Savolainen Zeroten Oy
Lataa

Linkit

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy

Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote

Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.

Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote

Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye