Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi

Jaa

Lehdistötiedote 12.12.2023

Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi 

Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö on valinnut Digital Workforcen kattavien automaatiopalveluiden toimittajaksi. Tämä yhtiö tarjoaa henki- ja eläkevakuutuspalveluita yli 40 000 yritysasiakkaalle sekä 1,9 miljoonalle yksityishenkilölle. Yhteistyösopimus Digital Workforcen kanssa on tärkeä askel kohti täysimittaisten automaatiopalvelujen integroimista yhtiön toimintaan. 

Automatisointi käynnistetään hallinnollisista prosesseista, joissa tavoitteena on virtaviivaistaa toimintoja ja lisätä tehokkuutta merkittävästi. Ottamalla käyttöön digitaalisia työnkulkuja voidaan automatisoida aiemmin manuaalisesti hoidettuja prosesseja, mikä johtaa merkittäviin parannuksiin palvelujen toimituksessa. 

Digitaalisen muutoksen nopeutuessa asiakas etsi toimittajaa, joka pystyy aktiivisesti vastaamaan kehitettyjen työkalujen ja palveluiden hallinnasta. Valitut ratkaisut pohjautuvat hyvin vakiintuneelle alustalle, jota muokataan jatkuvasti vastaamaan uusia tarpeita. Palvelu on suunniteltu toimintavarmaksi, hallittavaksi, kilpailukykyisesti hinnoitelluksi sekä vastaamaan korkeimpia turvallisuusstandardeja täyttäen lakisääteiset ja markkinoiden vaatimukset. 

"Olemme innoissamme aloittessamme yhteistyön uuden asiakkaamme kanssa. Asiantuntemuksemme finanssipalveluiden alalla ja sitoutumisemme parhaisiin käytäntöihin takaavat nopean edistymisen, skaalautuvat ratkaisut, turvallisen pilvipohjaisen alustan sekä jatkuvan 24/7-tuen ja ylläpidon. Olemme sitoutuneet toimittamaan tulevaisuuden ratkaisuja, joiden avulla asiakas pystyy halutessaan kehittymään ja hallitsemaan entistä monimutkaisempia liiketoimintaprosesseja tehokkaasti", kertoo Karli Kalpala, Digital Workforcen Head of Strategy & FSI. 

Asiakas on valinnut käyttöönsä "Outsmart Go" -pilvipalvelualustan, jota täydentävät "Design and Delivery" -asiantuntijapalvelut. Nämä markkinoiden luotetut ja tunnetut työkalut ja palvelut tukevat asiakkaan sisäistä tiimiä ja takaavat prosessien tehokkaan automatisoinnin. 

Kestävän kehityksen tukeminen oli keskeistä tarjouskilpailuprosessissa, ja asiakas antoi etusijan toimittajille, jotka osoittivat vahvaa suorituskykyä tällä alueella. Asiakas korostaa kumppaneiden valinnassa niiden sitoutumista saavuttaa ilmastoneutraalius vuoteen 2025 mennessä.


Lisätietoja

Karli Kalpala, Head of Strategy and FSI at Digital Workforce., +358 50 537 8707 karli.kalpala@digitalworkforce.com 

Avainsanat

Kuvat

Karli Kalpala
Karli Kalpala
Nina Kaverinen
Lataa

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforce automatisoi sähköisten lähetteiden vastaanoton Coxassa - Pohjoismaiden suurimmassa tekonivelsairaalassa21.8.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce automatisoi lähetekäsittelyä tekonivelsairaala Coxa:ssa keventäen sihteereiden työkuormaa ja vapauttaen aikaa potilastyöhön. Tehokkaalla prosessilla nopeutetaan myös potilaiden hoitoonpääsyä. Tekonivelsairaala Coxa on Suomen ainoa ja Pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Sairaala vastaanottaa vuosittain noin 6 600 sähköistä lähetettä, joita lähettävät sekä yksityiset että julkiset hoitolaitokset eri puolilta Suomea. Coxa otti toukokuun lopussa käyttöön Digital Workforcen toimittaman ratkaisun, joka käsittelee jopa 97 % lähetteiden vastaanotosta kokonaan automaattisesti. Sairaala arvioi, että lähetteiden manuaaliseen käsittelyyn kului hoitohenkilökunnan aikaa vuosittain yli 70 työpäivän verran. Manuaalinen prosessi oli myös altis inhimillisille virheille sekä henkilöriippuvuuksista johtuville viiveille. Läheteautomaatio nopeuttaa sähköisten lähetteiden käsittelyä, lisää aikaa potilastyöhön ja vähentää virheiden riskiä. Ratkaisun käyttöönotto

Digital Workforce automates the handling of electronic referrals at Coxa - the largest Joint Replacement Hospital in the Nordic Region21.8.2024 08:15:00 EEST | Press release

Digital Workforce automates electronic referral handling at Nordic’s largest Joint Replacement Hospital, reducing administrative work and freeing up time for patient care. The efficient process also speeds up patient access to care. Coxa is the only hospital in Finland and the largest in the Nordic countries specializing in prosthetic joint surgery. The hospital receives around 6,600 electronic referrals annually from private and public healthcare providers across Finland. At the end of May, Coxa implemented a solution by Digital Workforce that automatically processes up to 97% of the electronic referrals received by the hospital. Prior to automation, the manual processing of these referrals took up over 70 working days of nursing staffs’ time each year. The manual process was also prone to human error and delays due to personal dependencies. The new referral automation accelerates the processing of electronic referrals, allowing more time for patient care while reducing the risk of er

Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa2.7.2024 11:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 2.7.2024 Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa Digital Workforce, johtava prosessiautomaation palveluyhtiö, kertoo kumppanuudesta tekoälyagenttien pioneeriyhtiö Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa. Tämä on merkittävä edistysaskel kokonaisvaltaisessa liiketoimintaprosessien automatisoinnissa, missä yhdistyvät ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation, RPA) vahvuudet ja suurten kielimallien (Large Language Models, LLM) joustavuus. Tekoälyagentit mahdollistavat nopean ja tehokkaan automatisoinnin tietotyön tehtävissä, jotka tyypillisesti edellyttävät työläitä manuaalisia prosesseja. Muuttuva automaatio Yli yhdeksän vuoden kokemuksella prosessiautomaatiosta, ohjelmistorobotiikasta ja luonnollisen kielen prosessointijärjestelmistä (Natural Language Processing, NLP), Digital Workforce on tämän mullistavan muutoksen eturintamassa. Sääntöpohjaisist

Digital Workforce Announces Strategic Partnership with Sema4.ai to Deliver AI Agents on its Outsmart Platform2.7.2024 11:00:00 EEST | Press release

Press release 2 July 2024 Digital Workforce Announces Strategic Partnership with Sema4.ai to Deliver AI Agents on its Outsmart Platform Digital Workforce, a leader in process automation services, is thrilled to announce a partnership with Sema4.ai, the pioneering enterprise AI Agent company, to integrate Sema4 AI Agents into its Outsmart business process automation platform. This marks a significant advancement in holistic business process automation, combining the strengths of Robotic Process Automation (RPA) and the flexibility of Large Language Models (LLMs). AI agents enable fast and effective automation of knowledge work tasks that typically require intensive manual processes. Revolutionizing Automation With over nine years of experience in process automation, RPA, and Natural Language Processing (NLP) systems, Digital Workforce is at the forefront of this transformative change, where rule-based pre-trained RPA robots become more powerful when paired with GenAI-powered agents. The

Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta28.6.2024 10:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 28.6.2024 Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, kertoo saaneensa Istekin ja Atostekin kautta Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirtoprojektin. Työ sisältää aktiivisten asiakastietojen poiminnan kahdeksasta eri lähdejärjestelmästä ja niiden konvertoinnin muotoon, josta ne pystytään siirtämään näppärästi uuteen Mediconsultin Saga-järjestelmään. Aktiivisia asiakkaita, joiden tiedot siirretään, on vähintään 78 000. Kyseessä on toistaiseksi suurin aktiivisten sosiaalihuollon asiakastietojen siirtoprojekti Suomessa. Marraskuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat järjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. ”Pirka

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye