Muutos Foodoran PRO-kampanjaan
Foodora muuttaa PRO-kampanjaansa. Kampanjaan yhtenä ravintolaketjuna osallistuvan Hesburgerin tarjoukseen liittyvä 50 prosentin alennus on loppunut. Alennus on jatkossa 20 prosenttia. Muutos astuu voimaan 11.1.2024 klo 8:00.
Foodoran alkuvuosi käynnistyi PRO-kampanjalla, johon osallistuu lukuisia ravintoloita ja ravintolaketjuja eri paikkakunnilla. Kuluttajille PRO-kampanja tarkoittaa PRO-jäseneksi eli kanta-asiakkaaksi liittymistä. PRO-asiakkaat saavat kampanjassa maksuttomia kuljetuksia ja 20–50 prosentin alennuksen valikoiduista ravintoloista. Yksi kampanjaan osallistuvista ravintolaketjuista on Hesburger.
Kampanjan valtava suosio yllätti Foodoran. PRO-käyttäjien määrä nousi rajusti muutamassa päivässä. Lisäksi Hesburgerin tuotteet kiinnostivat Foodoran asiakkaita ennennäkemättömällä tavalla, mikä aiheutti haasteita sekä Foodoralle että Hesburgerille. Haasteita on yritetty ratkoa markkinoinnillisilla ja operatiivisilla toimenpiteillä, jotta tilanne saataisiin hallintaan. Ratkaisut eivät kuitenkaan ole saaneet aikaan tarpeeksi suurta vaikutusta. Foodoran asiakaspalvelu ja kuljetukset sekä osa Hesburger-ravintoloista ruuhkautuivat tilausmäärien rajun kasvun myötä. Tilaukset eivät myöskään jakautuneet tasapuolisesti kaikkien kampanjassa mukana olevien ravintolakumppaneiden kesken.
– Vaikka teimme kaiken mahdollisen PRO-kampanjan arvioinnin yhteydessä, emme voineet kuvitella, että kampanja saavuttaa tällaiset mittasuhteet. Tästä syystä Foodoran PRO-kampanjassa asiakkailleen tarjoaman Hesburgerin tuotteiden alennusprosentti muuttuu. Pahoittelemme asiakkaillemme, Hesburgerille ja kaikille muille yhteistyökumppaneillemme aiheutuneita haasteita, sanoo Foodoran Suomen toimitusjohtaja Joonas Kuronen.
Foodoran sovelluksessa osa Hesburger-ravintoloista on ollut aika ajoin suljettuina ruuhkapiikkien tasoittamiseksi ja Foodoran kuljettajien riittämättömyyden vuoksi. Tarjouksen muutoksella pyritään parantamaan tätä tilannetta.
– Kiitän henkilökuntaamme joustamisesta yllättävässä tilanteessa ja samalla pahoittelen asiakkaille aiheutunutta mielipahaa, sanoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.
– Asiakkaat ovat suhtautuneet ymmärtäväisesti ja toivomme asiakkailtamme edelleen malttia. Teemme kaikkemme, jotta tilanne helpottaa pian kaikille, sanoo Kuronen.
Foodoran PRO-kampanjaan sisältynyt tarjous, johon on liittynyt 50 prosentin alennus Hesburgerista, on loppunut. Foodora tarjoaa PRO-asiakkailleen 11.1.2024 klo 8:00 alkaen 20 prosentin alennuksen Hesburgerista. Tarjous on voimassa 29.2.2024 asti. Kampanjan tarkemmat tiedot löytyvät Foodoran sovelluksesta.
Yhteyshenkilöt
Mediayhteydenotot:
Sanna Mämmi
PR & Communications Lead
press@foodora.fi
Tietoa julkaisijasta
Pohjoismaiden suurin ruoka- ja päivittäistavarakaupan alan alustatalousyhtiö Foodora on osa saksalaista Delivery Hero -konsernia, joka on yksi maailman johtavimmista ruoan ja päivittäistavarakaupan toimitusalustoista. Delivery Hero toimii yli 70 maassa ympäri maailmaa. Euroopassa Foodora toimii kahdeksassa maassa - Suomessa, Itävallassa, Tšekissä, Tanskassa, Unkarissa, Norjassa, Ruotsissa ja Slovakiassa. Suomessa yli 100 paikkakunnalla toimiva Foodora aloitti toimintansa Helsingissä kesällä 2015. Foodora toimittaa ravintolaruoat, päivittäistavarat ja paljon muuta suoraan ovelle alle puolessa tunnissa. Foodoran tavoitteena on mahdollistaa asiakkailleen enemmän aikaa heille tärkeiden asioiden parissa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Foodora
Vietnamilainen keittiö on nyt trendikkäin – Kana-annokset suosituimpia12.11.2024 08:42:36 EET | Tiedote
Foodora selvitti, mikä keittiö trendaa kaikkein eniten ja samalla selvisi, mikä raaka-aine on kaikkein suosituin. Tilastot kerättiin viimeisen kuuden kuukauden ajalta. Ylivoimaisesti nousevin trendi on vietnamilainen keittiö. Myös kanan suosio näyttää kasvavan jatkuvasti.
Helsingin trendiravintolat rantautuvat Foodoran sovellukseen4.11.2024 10:49:28 EET | Tiedote
Foodora Selection on uusi osio Foodoran sovelluksessa, joka kokoaa yhteen Helsingin tämän hetken kiinnostavimmat ravintolat. Foodora Selection -ravintolat ovat joko täysin uusia tulokkaita Foodoran sovelluksessa tai jo vakiintuneita suosikkeja. Uusi ohjelma käynnistyy maanantaina 4.11.2024.
Suomen suosituimmat pizzatäytteet - Foodora listasi TOP 1518.10.2024 12:54:48 EEST | Tiedote
Foodoran myydyin tuote on omavalintainen pizza, jota tilataan ympäri vuoden ahkerasti arjesta viikonloppuun. Mutta mitkä ovat suosituimmat pizzatäytteet, jota pizzan päälle himoitaan? Foodora listasi 15 suosituinta pizzatäytettä.
12 prosenttia tilauksista sisältää vegeä – Tilatuin kasvisannos on Pizza Margarita25.9.2024 08:47:00 EEST | Tiedote
Foodoran tilauksista jo 12 prosenttia sisältää kasvisannoksen. Suosituimpia kasvisannoksia ovat kasvispizzat, kasvishampurilaiset ja intialainen Palak Paneer. Suomalaisten kiinnostus kasvisruokia kohtaan on parissa vuodessa vakiintunut.
Kysely: Kuitupitoinen, vähemmän prosessoitu ja vähäsuolainen ruoka on suomalaisten mielestä terveellistä – kotiin tilataan silti herkkuruokia16.9.2024 11:32:00 EEST | Tiedote
Foodoran teettämän kyselyn* mukaan suomalaiset tuntevat hyvin terveellisen ruokavalion kulmakivet. Kun ravintolassa halutaan syödä terveellisesti, toivovat suomalaiset ruoalta muun muassa vähemmän prosessointia, terveellisiä rasvoja sekä kuitupitoisuutta. Tällöin ruokalistalla nähtäisiin mieluiten kalaa ja kasviksia. Foodoralla suosituimpien annosten paikkaa pitävät kuitenkin sitkeästi hampurilaiset ja pizza.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme