Uudistettu Sähkö ja vene -opas julkaistaan Vene 24 Båt -messuilla

Sähkö ja vene -opas

Suositun Sähkö ja vene -oppaan uudistettu painos julkaistaan Vene 24 Båt -messujen avajaisiltana Suomen Purjehdus ja Veneilyn (SPV) osastolla. Sähkö ja Vene -oppaan kustantajana on aiemmin toiminut Sähkötekniikan ja energiatehokkuuden edistämiskeskus STEK. Jatkossa oppaan kustantajana ja jakelijana toimii SPV.

- Uuden viestintästrategiamme mukaisesti luovuimme noin vuosi sitten kaikesta itse tuotetusta kuluttajaviestinnästämme. Tässä yhteydessä kannoimme huolta arvostetun Sähkö ja vene -oppaan tulevaisuudesta. SPV oli ykkösvaihtoehtomme, kun pohdimme, kuka monipuolisimmin edustaa niitä tahoja, jotka opasta voivat hyödyntää, kertoo STEKin toimitusjohtaja Timo Kekkonen.

Sähkö ja vene -oppaassa kerrotaan, kuinka suunnitella uudistuksia, ratkaista ongelmia ja tehdä kausihuoltoa veneen sähköasennuksiin. SPV:n koulutustoimikunnan puheenjohtajan tehtävät vuoden vaihteessa jättänyt Jukka Toivakka johti oppaan uudistanutta toimituskuntaa.

- Olemme todella ylpeitä saadessamme Sähkö ja vene -oppaan osaksi SPV:n laadukasta veneilykirjavalikoimaa. Veneiden sähkölaitteiden ja -järjestelmien toimivuus ja luotettavuus ovat yhä tärkeämpiä veneilyn turvallisuudessa. Tämän edistäminen on liiton sekä sen jäsenseurojen avaintehtäviä, joten opas on löytänyt hyvän kodin SPV:stä. Se myös tukee luontevasti SPV:n veneilykoulutusta, Toivakka kertoo.

Opas on jaossa Vene 24 Båt -messuilla SPV:n osastolla koko messujen ajan ja ladattavissa osoitteessa campus.spv.fi

Lämpimästi tervetuloa oppaan julkistustilaisuuteen messuille perjantaina 9.2. klo 17.45 Suomen Purjehdus ja Veneilyn osastolle halliin seitsemän!

Julkistustilaisuus:
Tero Savolainen, tero.savolainen@spv.fi, 040 753 0914