Mediakutsu: Mikä pitää pitkään työelämässä? – Ilmarisen tutkimuksen julkistustilaisuus 12.3.2024

Miten rakennetaan kestäviä työuria? Puhuvatko eläkeikää lähestyvät eläkesuunnitelmistaan työpaikoilla? Entä miten eläkeaikeet muotoutuvat, ja miten niihin voidaan työpaikalla vaikuttaa? Näitä asioita selvitimme tutkimuksessamme. Tervetuloa kuulemaan ja kysymään tuloksista.

Julkaisemme Pitkät työurat -tutkimuksen tiistaina 12.3.2024 klo 9–9.45. Kun väestö ikääntyy ja työvoimasta on pulaa, ikäjohtamisen merkitys korostuu. Tule kuulemaan, millä keinoilla ikääntyvien työntekijöiden työssä jatkamista, työkykyä ja -halukkuutta kannattaa työpaikoilla tukea.

Ilmarisen asiantuntijapsykologi Simo Levanto kertoo tilaisuudessa tutkimuksen tuloksista. Aikaa on varattu myös kysymyksille. Pidämme tilaisuuden etäyhteydellä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan viimeistään maanantaina 11.3. Ilmarisen viestintään Annukka Lalulle, annukka.lalu@ilmarinen.fi tai p. 050 563 4211.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 58 miljardin euron sijoitusvarallisuus.
Lisätietoja: www.ilmarinen.fi.