Osuuskauppa Suur-Savo

Osuuskauppavaalit jatkuvat postiäänestyksellä - käytä ääntäsi ja vaikuta

Osuuskauppavaaleissa valta on asiakasomistajilla. Jokaisella osuuskaupan asiakasomistajalla on vaaleissa tasan yhtä monta ääntä: yksi. Suur-Savon osuuskauppavaalit toteutetaan nyt ensimmäistä kertaa suorana henkilövaalina eli ehdokkaan läpipääsyyn vaikuttaa vain ehdokkaan itsensä saama äänimäärä.

Suur-Savon osuuskauppavaalien postiäänestysaika on 18.-27.3.2024. Postiäänestyksen äänestyslipuke ja äänestysohjeet toimitetaan 11.3.2024 alkaen niille osuuskaupan äänioikeutetuille jäsenille, jotka eivät ole äänestäneet sähköisesti. Sähköinen äänestysaika päättyi 25.2.2024. Äänioikeus on jokaisella vähintään 15-vuotiaalla osuuskaupan jäsenellä, joka on hyväksytty jäseneksi viimeistään 31.12.2023.

Osuuskauppavaaleissa Osuuskauppa Suur-Savo on jaettu jäsenalueisiin. Äänestää voi vain oman asuinpaikan mukaisen jäsenalueen ehdokasta. Osuuskauppa Suur-Savon toimialueen ulkopuolella asuvat jäsenet voivat äänestää ketä tahansa ehdokasta.

Osuuskauppa Suur-Savon vaaleissa 2024 valitaan edustajiston jäsenet jäsenalueittain seuraavasti:

Jäsenalue 1: Mikkelin jäsenalue (Hirvensalmi, Mikkeli, Mäntyharju, Pertunmaa)

Jäsenalue 2: Pieksämäen jäsenalue (Pieksämäki)

Jäsenalue 3: Juvan jäsenalue (Joroinen, Juva, Puumala, Rantasalmi, Sulkava)

Jäsenalue 4: Savonlinnan jäsenalue (Savonlinna, Enonkoski)

Yhteensä 48 edustajaa

Osuuskauppavaalikiertue jalkautuu toimipaikkoihin

Osuuskauppavaalien postiäänestysaikana 18.-27.3.2024 alla olevissa toimipaikoissa järjestetään vaalikiertue, jossa aktivoidaan asiakasomistajia äänestämään ja vastataan osuuskauppavaaleja koskeviin kysymyksiin.

maanantai 18.3.2024

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Osuuskauppa Suur-Savo

Kuljetusrobotit ilmestyvät Mikkelin katukuvaan12.6.2024 08:48:24 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Suur-Savon ensimmäiset robokuljetukset aloittavat toimintansa Mikkelissä Rantakylän ja Peitsarin S-marketeissa ja Nuijamiehen Salessa 18.6.2024. Robottien toimintasäde on kaksi kilometriä kotimyymälästä. Robokuljetus tilataan S-kaupat-sovelluksella ja kuljetuksen voi tilata mihin tahansa paikkaan robotin toimintasäteen sisällä. Elokuussa palvelu laajentuu Mikkelissä Urpolan S‑marketin alueelle.

Ässäkokki-kurssit opettavat lapsille kukkarolle, ilmastolle ja omalle terveydelle fiksua ruoanlaittoa4.6.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

S-ryhmä ja Martat järjestävät jälleen 100 suosittua Ässäkokki-kurssia eri puolilla Suomea. Osuuskauppa Suur-Savon alueella kurssit järjestetään kesäkuussa Mikkelissä. Kursseilla keskitytään taloudelliseen, terveelliseen ja maistuvaan kotikokkailuun koululaisille sopivalla tavalla. Yhteisiä Ässäkokki-ruokakursseja on järjestetty vuodesta 2018 alkaen.