Sonos

Sonos tekee kuulokedebyytin ja julkaisee kauan odotetut Sonos Ace -kuulokkeet

Innovatiiviset Sonos Ace -kuulokkeet kietovat kuuntelijan mukavuuteen samalla, kun ne varmistavat laadukkaan äänentoiston ja mullistavan kotiteatterikokemuksen.

Sonos on käyttänyt Sonos Ace -kuulokkeiden suunnittelussa vahvaa audio- ja muotoiluosaamistaan mullistaakseen kuulokkeilla kuuntelemisen tapoja. Kuva: Sonos

Äänielämysbrändi Sonos tuo markkinoille uudet Sonos Ace -kuulokkeet, jotka ovat yhtiön pitkään odotettu debyytti kyseisessä tuotekategoriassa. Sonos on käyttänyt uutuustuotteen suunnittelussa vahvaa audio- ja muotoiluosaamistaan mullistaakseen kuulokkeilla kuuntelemisen tapoja.

Bluetooth-yhteydellä varustetuissa over-ear-kuulokkeissa on kantava ja kokonaisvaltainen ääni, aktiivinen melunvaimennus (Active Noise Cancellation, ANC) ja valppaustila. Sonosin kehittämä uusi TrueCinema-teknologia tarjoaa tarkan ja immersiivisen kotiteatterikokemuksen.

”Kuuntelijamme ovat jo vuosia toivoneet meiltä Sonos-kokemuksella varustettuja kuulokkeita. Halusimme varmistaa, että tämän kategorian ensimmäinen tuotteemme kuvastaa sitä innovaatio- ja äänikokemusta, josta Sonos tunnetaan”, kertoo Patrick Spence, Sonosin toimitusjohtaja. ”Sonos Ace -kuulokkeissa on hyödynnetty kaikkea, mitä olemme oppineet viimeisen kahden vuosikymmenen aikana. Ne ovat yhdistelmä hämmästyttävää ääntä, tyylikästä muotoilua ja kestävää mukavuutta.”

Sonos Ace -kuulokkeet tulevat maailmanlaajuisesti myyntiin 5. kesäkuuta alkaen 499 euron hintaan. Värivaihtoehdot ovat musta ja Soft White.

Laadukkaalla äänellä varustettu henkilökohtainen kuuntelukokemus

Sonos Ace -kuulokkeet sisältävät lukuisia ominaisuuksia, jotka tuovat Sonosin parhaat puolet ensimmäistä kertaa puettavaan muotoon.

• Korkealaatuista ääntä missä tahansa: Kahden kustomoidun ohjaimen ansiosta kuuntelija nauttii suosikkikappaleen, podcastin ja ystävän kanssa käydyn puhelun jokaisesta sekunnista. Ohjaimet tulkitsevat kaikki taajuudet tarkasti ja selkeästi.

• Oma elokuvateatteri käytössäsi: Sonos Ace -kuulokkeiden avulla kotiteatterin surround-äänikokemuksesta voi nauttia ilman, että häiritsee muita samassa taloudessa asuvia. Television äänen voi vaihtaa yhteensopivasta Sonos-äänipalkista kuulokkeisiin nopeasti yhdellä napautuksella. Dolby Atmos -tilaääni ympäröi kuuntelijan dramaattisen yksityiskohtaisella äänellä. Dynaaminen pään liikkeiden seuranta pitää kuuntelijan toiminnan keskipisteessä, vaikka huomio kiinnittyisikin hetkeksi muualle.

Sonosin uusi TrueCinema-ominaisuus tulee saataville myöhemmin tänä vuonna. Se analysoi ympäröivän tilan ja tuottaa sen pohjalta kokonaisvaltaisella surround-äänellä viimeistellyn, erittäin todentuntuisen kuuntelukokemuksen.

• Kytke ulkomaailma päälle tai pois päältä: Kuuntelusta voi tehdä vieläkin henkilökohtaisempaa aktiivisella melunvaimennuksella (ANC). Valppaustila helpottaa ympäristön havainnointia esimerkiksi silloin, kun kuuntelija liikkuu vilkkaalla kadulla tai työskentelee toimistolla.

• Pitkä akunkesto ja nopea pikalataus: Kuulokkeita voi käyttää yhdellä latauksella jopa 30 tuntia. Kolmen minuutin pikalataus tuo kolme tuntia lisää kuunteluaikaa. Lataaminen onnistuu helposti mukana tulevalla USB-C-kaapelilla.

”Sonos Ace edustaa tahtotilaamme luoda kuuntelukokemuksia, jotka ovat ajankohtaisia ja kulkevat kuuntelijan mukana kaikkialle. Perinteiden mukaisesti Sonos Ace -kuulokkeiden jokainen osa on asiantuntevasti valmistettu, kustomoitu ja maailman johtavien ääniasiantuntijoiden virittämä”, kertoo Maxime Bouvat-Merlin, Sonosin Chief Product Officer.

Tyylikästä muotoilua ja pitkäkestoista mukavuutta

Sonos Ace -kuulokkeet tuntuvat ja näyttävät hyvältä. Niiden ohut profiili yhdistyy kauniisti sulaviin mattapintaisiin metallisiin yksityiskohtiin, jonka vuoksi ne sopivat osaksi monenlaista tyyliä nopeasti muuttuvista trendeistä huolimatta.

• Ajatonta mukavuutta: Kuulokkeet istuvat päähän ilmavasti ja mukavasti. Muotoutuva tyynyosa on kääritty pehmeään nahkaa jäljittelevään materiaaliin. Räätälöity pantaosa ja kupit piilottavat saranan ja luovat kauniin akustisen sinetin.

• Intuitiivinen muotoilu: Korvakuppien sisäosan kontrastivärit osoittavat selkeästi, miten kuulokkeet asetetaan päähän. Miellyttäviltä tuntuvat painikkeet tekevät säätimien käytöstä sujuvaa. Kuulokkeita on helppo säilyttää taitettuna niiden kevyessä kotelossa.

• Vastuullisesti valmistettu: Kuulokkeiden valmistuksessa on hyödynnetty 17 % vähemmän uutta muovia, ja niiden korvatyynyt ovat vaihdettavat. Säilytyskotelo on valmistettu osittain muovipulloista.

Sonos Ace -kuulokkeet on suunniteltu energiatehokkuus edellä. Ne muun muassa keskeyttävät musiikin automaattisesti, kun ne otetaan pois päästä, mikä vähentää lataustarpeita.

Lisätietoja osoitteesta sonos.com ja tunnisteella @sonos. Lisää tuotekuvia löytyy täältä.

Kuvat

Lataa
Kuuntelusta voi tehdä vieläkin henkilökohtaisempaa aktiivisella melunvaimennuksella (ANC). Kuva: Sonos
Lataa
Kuulokkeita on helppo säilyttää taitettuna niiden kevyessä kotelossa. Kuva: Sonos
Kuulokkeiden korvatyynyt ovat vaihdettavat. Kuva: Sonos

Linkit

Sonos (Nasdaq: SONO) on maailman johtava äänikokemuksiin erikoistunut yhtiö. Sonosia pidetään monihuoneisen langattoman kotiteatteriäänen kehittäjänä. Sonos innovaatiot tarjoavat ihmisille parempia kuuntelukokemuksia ja helpon pääsyn heidän rakastamaansa sisältöön, ja he voivat hallita kuunneltavaa ääntä missä ja milloin tahansa. Vertaansa vailla oleva äänikokemus, tarkoin suunniteltu muotoiluestetiikka, yksinkertainen käyttö ja avoin alusta takaavat sen, että Sonosin tuottama laaja-alainen äänisisältö on kenen tahansa ulottuvilla. Sonosin pääkonttori sijaitsee Santa Barbarassa, Kaliforniassa. Lue lisää osoitteessa www.sonos.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sonos