30 robotti-imuria, yli 100 televisiota, lähes 300 kuuloketta, lähes 100 kannettavaa tietokonetta, 80 pesukonetta – Powerin uusi lippulaivamyymälä tuo lähes nettikauppavalikoiman verran tuotteita testattavaksi

Vantaan Tammistoon avattava Powerin uusi lippulaivamyymälä yhdistää jättivalikoiman ja elämyksellisyyden. Valikoiman laajuus lähentelee verkkokaupan valikoimaa, mutta kaikki tuotteet ovat testattavissa.

Havainnekuva Power Tammiston myymälästä

Power avaa uuden lippulaivamyymälän Vantaan Tammistoon tulevana kesänä.
Suurmyymälän pinta-ala tulee olemaan yli 6000 m2, ja koko rakennuksen pinta-ala on noin 8300 m2 käsittäen myymälän, varaston sekä Power Finland Oy:n hallinnon toimistotilat.

Valikoima uudessa lippulaivamyymälässä tulee olemaan laaja; Laajasta mallistosta löytyy esimerkiksi 80 pesukonetta, 160 televisiota, lähes 300 kuuloketta, 100 kannettavaa tietokonetta ja 30 robotti-imuria.

Vaihtoehtoja tulee olemaan hieman tuoteryhmästä riippuen lähes yhtä paljon kuin nettikaupassa, ja sen lisäksi Power+ -myymälässä pääsee kokeilemaan, näkemään, kääntelemään ja tunnustelemaan tuotteita.
”Myymälässä näkee tuotteen mittasuhteet, joita voi nettikaupassa olla hankala hahmottaa. Voi esimerkiksi testata tuotteen painoa: jaksaako hiustenkuivaajaa kannatella tai painaako kahvikone tarpeeksi pysyäkseen paikoillaan sitä käyttäessä. Ammattilaisemme pystyvät kertomaan tuotteiden eroista ja siten helpottamaan juuri oikean tuotteen valintaa. Elektroniikkakaupoilla keskitymme helposti teknologisiin ominaisuuksiin, vaikka monelle on tärkeää vertailla myös laitteiden ulkonäköä ja valita monesta vaihtoehdosta omaan tyyliin tai kodin sisustukseen parhaiten sopiva tuote”, Power Tammiston tuleva myymäläpäällikkö Tommi Rintala kertoo.

”Tavoitteemme on luoda tunne kuin olisi keskellä laajaa nettikauppavalikoimaa kaikkine mahdollisuuksineen ja yhdistää tähän elämykselliset kokeilumahdollisuudet ja asiantuntijoidemme palvelu. Helpottaa elämää, kun näkee ja voi vertailla laajan valikoiman yhdellä kertaa. Emme oleta, että jokainen asiakas seuraa teknologian kehitystä ja laitteiden uusia ominaisuuksia - elämysmyymälän avulla haluamme näyttää ja inspiroida asiakkaita siihen, mikä kaikki on uusilla teknologioilla ja ratkaisuilla mahdollista”, Power Suomen toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.

Tammiston uuden suurmyymälän viimeistelytyöt sujuvat aikataulussa kohti avajaisia, ja avajaisia vietetään 5.6.2024.