Säästäjä-palvelun käyttäjämäärä ylitti merkittävän rajan – yli 100 000 suomalaista säästää nyt vaivattomasti sen kautta
S-Pankin mikrosäästämisen Säästäjä-palvelussa ylitettiin 100 000 käyttäjän raja. Viisi vuotta sitten lanseerattu Säästäjä on Suomen ensimmäinen mikrosäästämisen palvelu. Se tarjoaa monelle ensimmäisen kosketuksen rahastosijoittamiseen ja mahdollistaa säästöjen kerryttämisen helposti pienistä summista.
![Kuvassa nuori nainen katsoo käsissään olevaa valkoisen kännykän näyttöä ja hymyilee. Naisella on pitkät ruskeat hiukset ja sinivalkoinen ruutupaita. Taustalla näkyy vihreää luontoa.](/data/images/public/4521144/70242050/9bb12e72-dff9-428c-abe9-1fbc561688ad-w_720.jpg)
S-Pankin suosittu mikrosäästämisen palvelu Säästäjä on saavuttanut merkittävän virstanpylvään, kun sen käyttäjämäärät ylittivät 100 000. Vuonna 2018 julkaistu Säästäjä-palvelu on ensimmäinen Suomessa lanseerattu mikrosäästämisen palvelu.
”Olemme todella iloisia ja ylpeitä siitä, että Säästäjä-palvelumme on saavuttanut näin suuren suosion. Se osoittaa, että suomalaiset ovat kiinnostuneita sijoittamisesta ja haluavat tehdä sitä vaivattomasti. Moni myös aloittaa rahastosijoittamisen ensimmäistä kertaa juuri Säästäjän kautta, sillä puolet palvelussa säästämisen aloittaneista kertoo sijoittavansa ensimmäistä kertaa elämässään. Haluamme jatkossakin tehdä sijoittamisesta helppoa ja saavutettavaa kaikille”, S-Pankin toimitusjohtaja Riikka Laine-Tolonen kommentoi.
S-mobiili-sovelluksesta löytyvä Säästäjä tarjoaa käyttäjilleen helpon tavan aloittaa säästämisen ja sijoittamisen pienilläkin summilla. Käyttäjät voivat ohjata automaattisesti valitsemaansa rahastoon S-ryhmän ostoksista kertyneet Bonukset tai jokaisesta korttimaksusta 0,5–5 euroa. Lisäksi Säästäjässä voi kuukausisäästää, eli siirtää automaattisesti säästöön kuukausittain tietyn summan. Kaikki nämä vaihtoehdot mahdollistavat säästöjen kerryttämisen huomaamatta ja vaivattomasti.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
S-Pankin viestintä
Puh:+358 10 767 9300viestinta@s-pankki.fihttps://www.s-pankki.fiLinkit
S-Pankki
S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta S-Pankki Oyj
Tiina Nurmi blir kommunikationsdirektör för S-Banken18.6.2024 13:00:00 EEST | Tiedote
Tiina Nurmi (FM) har utsetts till ny kommunikationsdirektör för S-Banken från och med den 15 augusti 2024. Hon har ansvaret för S-Bankens externa kommunikation samt för kommunikation som gäller arbetsgemenskap, ekonomi och kunder.
Tiina Nurmi S-Pankin viestintäjohtajaksi18.6.2024 13:00:00 EEST | Tiedote
Tiina Nurmi (FM) on nimitetty S-Pankin uudeksi viestintäjohtajaksi 15.8.2024 alkaen. Hänen vastuullaan on S-Pankin ulkoinen viestintä sekä työyhteisö-, talous- ja asiakasviestintä.
Janne Ronkanen S-Pankin ekonomistiksi18.6.2024 08:10:00 EEST | Tiedote
KTM Janne Ronkanen aloitti S-Pankissa ekonomistin tehtävässä toukokuun alussa. Ronkanen siirtyi S-Pankkiin Handelsbankenin senioriekonomistin tehtävästä, jossa hän toimi vuodesta 2015 lähtien.
S-Pankki selvitti: Suomalaisten halukkuus ostaa mökki on piristynyt – mökkeily ei enää itsestään selvä tapa viettää lomaa7.6.2024 08:06:00 EEST | Tiedote
S-Pankin Suuri mökkikysely paljastaa, että suomalaisten halukkuus ostaa mökki on noussut. Samaan aikaan vapaa-ajan viettotavat ovat murroksessa: mökille ei useinkaan mennä viettämään koko lomaa vaan mökillä saatetaan viettää lyhyitä pätkiä muiden lomailutapojen ohella.
S-Pankki osallistuu Finanssiala ry:n Huijarille luu kurkkuun -kampanjaan17.5.2024 13:30:00 EEST | Tiedote
Finanssialan yhteinen Huijarille luu kurkkuun ‑kampanja haluaa lisätä tietoisuutta suomalaisten kohtaamista verkkohuijauksista.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme