stemGO Oy

Myös sote-sektori siirtyy alustatalouteen

Tamperelainen stemGO Oy tuo alustatalouden sosiaali- ja terveydenhuollon markkinaympäristöön.

Nainen käyttää kannettavaa tietokonetta toimistossa, vieressä suuri älypuhelin esittelee terveyssovellusta.
Vastaanotto.fi stemGO Oy

Sosiaali- ja terveydenhuollon ATK-päivät kerää tällä viikolla Tampereelle merkittävän määrän sote-sektorin päättäjiä, järjestelmätoimittajia, palveluntuottajia ja palveluorganisaatioita.

Tamperelaisen stemGO Oy:n kehittämä palvelukokonaisuus muuttaa terveydenhuollon perinteisiä toimintamalleja ja mahdollistaa täyden palvelun potilastietojärjestelmän hyödyntämisen ajasta ja paikasta riippumatta.

stemGO Oy mahdollistaa palveluntuottajille siirtymisen täysin sähköisiin järjestelmiin, sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden tuottamisen ammatinharjoittamisen ilman omaa yritystä ja yhdistää potilaat palveluntuottajiin. Sopimus stemGO Medicalin kanssa mahdollistaa myös sosiaalialan toimijoille täysin sähköiset potilasasiakirjamerkinnät tietoturvallisesti ja kustannustehokkaasti suoraan Kantaan. Perinteisten potilastietojärjestelmien kustannukset ja yksityisten palveluorganisaatioiden komissiot palveluntuottajille voivat olla jopa yli 50%.

stemGO Oy tarjoaa kaikille sotealan toimijoille helppokäyttöisen, tietoturvallisen ja
kustannustehokkaan alustan ammatinharjoittamiseen sekä parantaa potilasturvallisuutta tarjoamalla asiakkaille nopean yhteyden lääkärin etä- ja tai videovastaanotolle.
stemGo Oy tarjoaa Valviran hyväksymän potilastietojärjestelmän sekä kaikki laskutus-, hallinnointi- ja lupapalvelut palveluntuottajille ja organisaatioille. Edullinen kustannus- ja komissiomalli mahdollistaa sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tarjoamisen kustannustehokkaasti asiakkaille ja vaikuttaa suoraan myös kuluttajahintoihin.

Helppokäyttöinen Vastaanotto.fi palvelualustan hintapiste muodostaa kuluttajille merkittävän
kilpailuedun ja asettuu kustannuksiltaan yksityisen ja julkisen terveydenhuollon väliin.
Edullisimmillaan potilaalle aiheutuva kustannus akuutista lääkärin etävastaanotosta on Kela-
korvauksen jälkeen alle 10 euroa.

Sosiaali- ja terveydenhuollon ATK-päivät: 28.5 – 29.5.2024 Tampereen Messukeskus

stemGO Oy:n osasto: E14

stemGO Oy

Suomalainen stemGO Oy keskittyy sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisiin ja mobiilikäyttöisiin