Kyllä, eurodance-sanoituksissa voi esiintyä kokonaisia lauseita!

Kaipaatko männävuosien rehellistä bailumusiikkia, mutta käteen jää shit music only? Atomic Berries on front-woman Tanita Sundellin ja tuottaja/lauluntekijä Mike Midaksen tähdittämä hurjalla energialla eteenpäin vyöryvä eurodance-spektaakkeli.

Vokalisti Tanita mukana American Dream -sinkun hengessä
Vokalisti Tanita mukana American Dream -sinkun hengessä Elsa Wellamo Atomic Berries

Piinaako läpipaistava pinnallisuus ja huuhaa-sanoitukset?

Yhtyeen live-aktista ei liikettä puutu. Kaksihenkisen kokoonpanon takia duo pystyy ottamaan haltuun yllättävänkin erikoisia esiintymistiloja ja -lavoja.  Usein Atomicin esiintymisiä on ryydittämässä tanssijoita, mm. Afrodisiac Dance Crew, tai suoraan musiikkivideosta karanneita rock-kepittäjiä.

Mike%20Midas%20ja%20Tanita%20eli%20Atomic%20Berries
Mike Midas ja Tanita eli Atomic Berries Elsa Wellamo Atomic Berries

Kyllä, eurodance-sanoituksissa voi esiintyä kokonaisia lauseita!

Pettämättömällä tyylitajulla loihditut tupeen pystyyn nostattavat rallit hivelevät korvaa ja mieltäsi vielä päiviä shown jälkeenkin. Mr. Midaksen välillä syvissäkin vesissä uivat sanoitukset yhdistettynä laulaja Tanitan kirurgintarkkaan vokaalityöskentelyyn ja synnynnäiseen lavakarismaan saa yhtyeen tien nousemaan ns. pystyyn hyvinkin äkkiä... ja tällä tarkoitamme tietysti 5-kaistamoottoritietä suoraan tähtiin.

Yhtye treenaa kovaa, ja soittaa vielä kovempaa. Jäsenistön taianomainen kemia purkautuu luontaisella tavalla yleisöön - se on yhtyeen trademark ja kunnia-asia. Fiiliksiin kohoava juhlaväki on bändin ensisijainen missio. Matkassa mukana auttaa oma miksaaja, äänentoisto ja valotekniikka, savukonetta unohtamatta.

Atomic%20Berries%20-vokalisti%20Tanita
Atomic Berries -vokalisti Tanita Elsa Wellamo Atomic Berries

Mitä jos kertoisin sinulle, että 30 vuotta ei merkkaa mitään?

Atomic Berriesin kappaleet pääsevät parhaiten oikeuksiinsa nimenomaan livenä. Alkutahtien jälkeen huomaat pian nuorentuneesi noin kolme vuosikymmentä, sillä tämä bändi palauttaa sinut suoraan nuoruusvuosien elontuntoon ja yöjuoksuihin. Tempaudut mukaan vuoristoratamatkalle, joka kyydittää sinut varmoin ottein läpi hitaiden nousujen, vatsaa hivelevien syöksyjen ja kovien vasenten, ja kaikki maallinen unohtuu.

Miksi valita Atomic? No, koska vastaavaa hyvin rasvattua show-konetta näin korkeatasoisilla omilla biiseillä ei löydy aivan  naapurikunnista, ja vetten takaakin saa etsiä! Katso ajankohtaiset yhteystiedot ja buukkaa atomit kotisivuilla.

Atomic%20Berries%20-yhtyeen%20logo
Atomic Berries -yhtyeen logo Atomic Berries

Atomic Berries -uutiset

Tällä hetkellä yhtye työstää uutta singleä, jonka studioäänitykset saatiin tovi sitten pakettiin. Pysy ajantasalla maailman menosta Atomicin somea seuraamalla, ja sinua informoidaan, kun uutta matskua ponnahtaa pihalle.

Kuusi kovaa klikkausta:

1. Viralliset kotisivut
  2. Atomicit Instagramissa
  3. Atomicit Facebookissa
  4. Atomicit TikTokissa
  5. Atomicit YouTubessa
  6. Atomicit Spotifyssä

Haastattelupyynnöt:
Mike Midas
mike@atomicberries.com

Keikkakyselyt:
Tanita Sundell
tanita@atomicberries.com

Atomic Berries -vokalisti Tanita
Mike ja Tanita eli Atomic Berries
Vokalisti Tanita mukana American Dream -sinkun hengessä
Atomic Berries -yhtyeen logo

Voodoo Records

Voodoo Records on levy-yhtiö, joka rakentaa huomisen klassikoita – ei tämän päivän hetkessä unohdettuja hittejä.