Hedin Automotive Oy

Uusi Hongqi EH7 -sedan määrittelee uudelleen täyssähköautojen toimintamatkan

Premium-automerkki Hongqi esittelee uuden EH7-sedanin. Täyssähköinen EH7 asettaa uudet standardit toimintamatkalle, suorituskyvylle ja tilankäytölle. Sen toimintasäde on huikea, jopa 700 km yhdellä latauksella. Lisäksi EH7 AWD:n 0-100 km/h kiihtyvyys on vain 3,5 sekuntia – kaksimoottorisen nelivedon ja 619 hevosvoiman huipputehojen ansiosta.

Hongqi EH7

Teho- ja akkuvaihtoehdot tarpeen mukaan

EH7-sedanin voi tarpeidensa mukaan valita kahdesta akkuvaihtoehdosta, 85 kWh tai 111 kWh. Akkukoosta riippumatta EH7 voi myös valita suorituskykyisenä neli- tai takavetoversiona. Pisin toimintamatka saavutetaan yksimoottorisessa takavetoversiossa, joka tarjoaa jopa 700 km:n toimintasäteen 111 kWh:n akulla. Viralliset WLTP-numerot toimitetaan lähempänä eri versioiden myynnin alkua.

Tilaa ja mukavuutta jokaiselle matkalle

Reilut 4,9 metriä pitkä EH7 tarjoaa äärimmäisen tilavat sisätilat, jossa matkustajat voivat matkustaa ja rentoutua 3 000 mm akselivälin ansiosta. Huolellisesti valitut materiaalit ja huipputeknologia luovat kuljettajakeskeisen ympäristön, joka on ihanteellinen paitsi pitkille matkoille myös päivittäiseen työmatkaliikkumiseen.

Toimitukset alkavat myöhemmin tänä vuonna

Hongqin uusi sähköistävä sedan on valmis tekemään vaikutuksen Euroopan markkinoilla. Hedin Premium Car valmistautuu Hongqi EH7:n toimituksiin, jotka alkavat vuoden 2024 viimeisellä vuosineljänneksellä.

Eurooppa omaksuu EH7:n

"Olemme innoissamme voidessamme esitellä uuden Hongqi EH7:n sedan-segmentin valikoimaan", sanoo Simon Fransson, Hedin Premium Car AB:n toimitusjohtaja.

"EH7 tulee olemaan vahva haastaja, joka puhuttelee erityisesti niitä, jotka etsivät tilavaa ja tehokasta autoa erinomaisella toimintamatkalla. Tiedämme, että useimmat sähköautojen ostajat arvostavat juuri näitä ominaisuuksia, ja tämä tekeekin EH7:stä erityisen houkuttelevan vaihtoehdon Euroopan markkinoille."

Nicolas Hergés
Brand Manager, Hedin Premium Car
+46 31-790 02 88
Nicolas.Herges@hedinpremiumcar.com

Hongqi EH7
Hongqi EH7, kuljettajan istuin
Hongqi EH7, sivuprofiili
Hongqi EH7, takaistuimet
Hongqi EH7, sisätilat

Tietoja Hongqista

Hongqi, joka on osa FAW-konsernia, on kiinalainen premium-automerkki, joka on valmistanut autoja jo vuodesta 1958. Ylellisistä ajoneuvoistaan ​​ja innovaatioistaan ​​tunnettu Hongqi on sähköautojen vallankumouksen eturintamassa. Brändi on sitoutunut tarjoamaan kuljettajille ensiluokkaisen sähköajokokemuksen, joka on sekä kestävä että innostava. Tuotemerkkiä myydään Hedin Automotive -jälleenmyyntiverkoston kautta Belgiassa, Saksassa, Luxemburgissa, Hollannissa ja Ruotsissa (ja Ruotsin kautta myös Suomessa). Hongqi maahantuonti on osa Hedin Premium Caria joka on osa Hedin Mobility Groupia.

Hedin Automotive Oy on HedinMobility Groupin Suomen maayhtiö. Yhtiön autoliiketoiminnasta vastaavat Hedin Automotive Finland Oy ja Bavaria Finland Oy, jotka myyvät vuosittain yli 40 000 autoa ja suorittavat yli 300 000 huoltokäyntiä. Hedin Automotive Oy edustaa Suomessa yhdeksäätoista automerkkiä: Alfa Romeo, BMW, Citroën, Fiat, Ford, Hongqi, INEOS Grenadier, Jeep, Kia, Maxus, Mazda, MINI, Mitsubishi, MG, Nissan, Opel, Peugeot, Škoda ja Subaru. www.hedinautomotive.fi

Hedin Mobility Group on yksi Euroopan suurimmista autokaupan toimijoista, jolla on yli 8 000 työntekijää ja toimintaa 14 maassa. Vuonna 2022 liikevaihto oli 4,8 miljardia euroa ja konserni myi yli 180 000 ajoneuvoa. HedinMobility Group toimii kolmella pääliiketoiminta-alueella: maahantuonnissa, vähittäiskaupassa ja liikkuvuusratkaisuiden tarjoana. Konserni toimii BYD:n, Dodgen ja RAMin, Fordin ja Ford F-150:n, Hongqin, INEOS Grenadierin, MG:n sekä Renaultin, Dacian ja Alpinen maahantuojana. Yli 40 merkin tuotevalikoiman ja noin 270 oman jälleenmyyjäliikkeen eurooppalaisen jälleenmyyjäverkoston ansiosta konserni tarjoaa yksityis- ja yritysasiakkaille täyden palvelun tarjontaa uusista ja käytetyistä henkilöautoista, hyötyajoneuvoista ja kuorma-autoista. www.hedinmobilitygroup.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Hedin Automotive Oy

Hedin Automotive jatkaa Suomen yhtiöiden ja toimintojen uudelleenorganisointia21.5.2024 09:34:36 EEST | Tiedote

Autoinsinööri Jussi Valkeapää (35 v.) on nimitetty Jälkimarkkinointijohtajaksi 1.6.2024 alkaen. Jussin vastuualueena on kaikkien Hedin Automotiven Suomen yhtiöiden jälkimarkkinoinnin liiketoiminta, prosessit ja kehittäminen. Uuden tehtävänsä ohella Jussi jatkaa myös vauriokorjaamotoimintojen johtajana. Jälkimarkkinointijohtajana hän raportoi Martti Muonalle ja Hedin Mobility Groupin jälkimarkkinointijohtaja Peter Jürgensenille.