SUPERFINN 2024: QOCO Systems on ison menestystarinan kynnyksellä

QOCO Systems valittiin SUPERFINNS-ohjelman lupaavimmaksi yritykseksi. QOCO Systems tuottaa SaaS palveluita ilmailualan kunnossapidon, tehokkuuden ja turvallisuuden lisäämiseen.

QOCO Systems Tomi Kaukinen
QOCO Systemsin Tomi Kaukinen pitchaa SUPERFINNS-ohjelman lopputapahtumassa Helsingissä.

Kasvu Openin ja Nordean maksuton SUPERFINNS-ohjelma tarjoaa vuosittain asiantuntijasparrausta kansainvälisen läpimurron kynnyksellä oleville pk-yrityksille. Ohjelman tuomaristo uskoo, että ohjelmaan osallistuneiden yritysten joukosta ykköspaikalle kavunneella QOCO Systemsillä on tarkka fokus ja voittajan meininki. Yritys tekee kansainvälistä, vakuuttavaa bisnestä ja täyttää kaikki SUPERFNNS-ohjelman kriteerit.

-SUPERFINNS-ohjelma on tehty buustaamaan pk-yritysten kunnianhimoa ja kansainvälistymissuunnitelmia. Kasvuhakuiset ja oppimishaluiset yritykset onnistuvat yleensä menestymään Suomen rajojen ulkopuolella. Nämä kriteerit täyttyvät QOCO Systemsissä - erityisen hienoa oli hyvä ja valmis tuote, joka on ison menestystarinan kynnyksellä, sanoo Nordea Startup & Growth -kasvuyrityspankin johtaja ja tuomariston puheenjohtaja Vesa Riihimäki.

Tuomaristo antoi lisäksi kunniamaininnat FinanceKeylle kokeneesta ja vakuuttavasta tiimistä sekä RAULI:lle intohimoisesta tekemisestä ja halusta oppia.

KATSO KAIKKI OHJELMAAN OSALLISTUNEET YRITYKSET

ROHKEALLA KASVUSTRATEGIALLA VOITTOON

SUPERFINNS-ohjelman lupaavin yritys valikoitui yli 40 hakijan ja 15 ohjelmaan mukaan valitun yrityksen joukosta. Jokainen yritys tapasi ohjelmassa useita liiketoiminnan kehittämisen asiantuntijoita sekä tuomariston edustajia. Tuomaristo teki valinnan SUPERFINN 2024 -yrityksestä kriteereillä: kirkas ja skaalautuva bisnesmalli, markkinapotentiaali, kunnianhimoinen ja osaava tiimi sekä rohkeus ajatella isosti.

SUPERFINNS TUOMARISTO:

• Vesa Riihimäki, Nordea Startup & Growth

• Julianna Borsos, Bocap

• Ali Omar, Business angel

• Eeva Kovanen, Kovanen Capital

• Mika Kukkurainen, Nordic Foodtech VC

• Hanna Henell & Mia Sirkiä, Saari Partners

• Jupe Arala, Vendep Capital

• Pontus Stråhlman, Inka Mero & Jenny Engerfelt, Voima Ventures

SUPERFINN 2024 -tittelin pokannut QOCO Systems saa Nordean Personal Advisorin vuodeksi, mahdollisuuden osallistua Slush 2024 -tapahtumaan Nordean kanssa, näkyvyyttä Kasvu Openin ja Nordean kanavissa ja mediassa sekä paikan Tarinoita yrittäjistä -videosarjassa.

Inka Hyvönen
inka.hyvonen@kasvuopen.fi

Vesa Riihimäki
Head of Startup & Growth, Nordea
+358 40 826 2009
vesa.riihimaki@nordea.com

SUPERFINNS 2024 -voittaja QOCO Systems oli piilossa oleva helmi11.6.2024 10:48:10 EEST | Artikkeli

Lentokonehuoltoon liittyviä prosesseja digitalisoiva QOCO Systems vastasi täsmällisesti SUPERFINNS-ohjelman voittajan kriteereihin. Yrityksellä on selkeä ja skaalautuva bisnesmalli, markkinapotentiaalia, kunnianhimoinen ja osaava tiimi sekä rohkeutta ajatella isosti. – QOCO Systemsissä erityisen hienoa oli hyvä ja valmis tuote, joka on ison menestystarinan kynnyksellä, sanoo Nordea Startup & Growth -kasvuyrityspankin johtaja ja tuomariston puheenjohtaja Vesa Riihimäki.