Seed Village -ohjelmaan valitut yritykset: kymmenen innovaatiota hyvinvoinnin ja suorituskyvyn mittaamiseen

Hyvinvoinnin ja suorituskyvyn mittaamiseen erikoistuneille yrityksille suunnattuun Seed Village -kiihdyttämöohjelmaan on valittu kymmenen yritystä.

Jyväskylän elinkeinopalvelujen Timo Harju ja Nina Rautiainen
Seed Village -ohjelmassa on vahva TKI-kulma. Jyväskylän elinkeinopalvelujen Timo Harju ja Nina Rautiainen kannustavat yrityksiä tarttumaan yhteistyömahdollisuuksiin, joilla omaa liiketoimintaa voi kehittää.

Seed Village -ohjelman tavoitteena on tukea yrityksiä liiketoiminnan kehittämisessä ja kasvussa sekä auttaa kiihdyttämään yritysten tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintaa (TKI). Ohjelmassa yritykset saavat henkilökohtaista sparrausta ja verkostoitumismahdollisuuksia tavoitteiden toteutumisen tueksi.

Ohjelmaan valittujen yritysten ratkaisut kattavat monipuolisen kirjon hyvinvoinnin ja suorituskyvyn mittaamiseen liittyviä palveluja ja tuotteita. Ohjelmaan valitut yritykset ovat:

Ohjelman aikana yritykset saavat mahdollisuuden kehittää liiketoimintaansa ja luoda merkittäviä kontakteja alan asiantuntijoihin ja sijoittajiin.

– Seed Village tarjoaa ainutlaatuisen ympäristön yrityksille kasvaa ja kehittyä, samalla kun he saavat tukea asiantuntijoilta ja pääsevät osaksi vahvaa verkostoa. Tänä vuonna mukaan valittujen yritysten innovaatioissa näkyy vahva potentiaali ja omistautuminen hyvinvoinnin ja suorituskyvyn parantamiseen, sanoo Seed Village -ohjelman projektipäällikkö Teo Tarri.

Seed Village -ohjelma alkaa 10.9.2024 ja päättyy 19.11.2024.

Seed Village -ohjelman toteuttavat Kasvu Open ja Jyväskylän elinkeinopalvelut yhteistyössä Jyväskylän yliopiston ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa.

Lisätietoja ohjelmasta ja yrityksistä löytyy Kasvu Openin verkkosivuilta.

Lisätietoja:

Teo Tarri
teo.tarri@kasvuopen.fi
kasvuopen.fi

Jyväskylän elinkeinopalvelujen Timo Harju ja Nina Rautiainen

Kasvu Open yhdistää kasvuhaluiset yritykset ja kasvun sparraajat

Kasvu Open järjestää sparrausohjelmia yrityksille. Ohjelmissa sparraamme yritysten kasvua ja kehityskykyä – sekä hullunrohkeita unelmia. Sparraus on yrityksille maksutonta.

SUPERFINNS 2024 -voittaja QOCO Systems oli piilossa oleva helmi11.6.2024 10:48:10 EEST | Artikkeli

Lentokonehuoltoon liittyviä prosesseja digitalisoiva QOCO Systems vastasi täsmällisesti SUPERFINNS-ohjelman voittajan kriteereihin. Yrityksellä on selkeä ja skaalautuva bisnesmalli, markkinapotentiaalia, kunnianhimoinen ja osaava tiimi sekä rohkeutta ajatella isosti. – QOCO Systemsissä erityisen hienoa oli hyvä ja valmis tuote, joka on ison menestystarinan kynnyksellä, sanoo Nordea Startup & Growth -kasvuyrityspankin johtaja ja tuomariston puheenjohtaja Vesa Riihimäki.