Magic Cloud Oy

Projektijohtaja Pasi Kellokoski rakentaa Magic Cloudille projektitoimiston tukemaan kasvua ja asiakastyytyväisyyttä

Magic Cloud on nimittänyt uudeksi projektijohtajaksi Pasi Kellokosken. Kellokoski aloitti tehtävässään 13.5.2024 ja tuo mukanaan yli 25 vuoden kokemuksen IT-projekteista. Pasi tulee uudessa roolissaan rakentamaan Magic Cloudille projektitoimiston, jonka avulla tuetaan kasvua ja asiakastyytyväisyyttä.

Kellokoskella on laaja tausta ja kokemus IT-projektien vetämisestä eri yrityksistä, kuten Nokia, Fastems, Leanware ja viimeisimpänä M-Files. Hän on koulutukseltaan tietojenkäsittelyn FM Tampereen yliopistosta, minkä lisäksi Kellokoski on suorittanut palvelumuotoilun ylemmän AMK-tutkinnon. Palvelumuotoilun osaamisen uskotaan tuovan merkittävää hyötyä projektijohtajan tehtävissä. Erityisesti sisäisten ja ulkoisten asiakastarpeiden ja kokemusten huomioimisessa toiminnan kehittämisessä.

Projektijohtajana Kellokosken päävastuuna on Magic Cloudin projektitoimiston (Project Management Office, PMO) rakentaminen ja kehittäminen. Lisäksi hän toimii projektipäällikkönä asiakkaiden käyttöönottoprojekteissa sekä sisäisissä kehitysprojekteissa.

Magic Cloudin liiketoiminnan kasvaessa projektit muuttuvat monimutkaisemmiksi ja niiden hallinta vaatii entistä enemmän tehokkuutta. Projektitoimiston kehittäminen parantaa näkyvyyttä projekteihin, optimoi resurssien käyttöä, tehostaa viestintää ja vähentää riskejä. Projektitoimiston tarkoituksena on siis varmistaa, että projektit etenevät johdonmukaisesti ja ennakoitavasti. Kaikki nämä tekijät ovat olennaisia Magic Cloudin kestävän kasvun tukemiseksi ja strategisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Nopeasti kasvava liiketoiminta ja alati monimutkaistuvat projektit ovat luoneet tarpeen kehittää projektijohtamistamme nykyisestä. Jo syksyllä edessä siintävät entistä suuremmat projektikokonaisuudet, jotka haluammme hoitaa palvelulupauksemme mukaisesti ”vimpan päälle”. Pasi erottautui hakijoiden joukosta selvästi ja olenkin luottavaisin mielin luovuttanut projektitoimiston rakentamisen ja kehittämisen Pasin vastuulle, kertoo Magic Cloudin toimitusjohtaja Timo Haapavuori.

Asiakkaiden näkökulmasta projektitoimisto varmistaa projektien toimituksen ajallaan ja budjetin mukaisesti. Standardoidut käytännöt takaavat tasalaatuista palvelua, mikä helpottaa yhteistyötä ja selkeyttää odotuksia. Projektinhallinnan kehittämisen tavoitteena on lisätä asiakastyytyväisyyttä ja varmistaa korkealaatuinen palvelu.

On hienoa päästä tukemaan Magic Cloudia edessä olevalla kasvumatkalla. Yrityksen teknologia ja palvelumalli ovat hyvässä kunnossa, mikä luo vankan perustan tulevalle kasvulle. Lisäksi yrityksen henkilöstö on erittäin asiantuntevaa ja motivoitunutta, mikä vahvistaa uskoa menestyksekkääseen tulevaisuuteen, kertoo Magic Cloudin projektijohtaja Pasi Kellokoski.

Timo HaapavuoriToimitusjohtaja

Timo Haapavuori on Magic Cloudin toimitusjohtaja, joka herää edelleen 26 yrittäjävuoden jälkeen joka aamu tekemään parempaa pilvipalvelua.

Puh:050 584 2585timo.haapavuori@magiccloud.fi

Tietoja julkaisijasta

Magic Cloud on pilvipalveluiden huippuasiantuntija. Kanssamme asiakkaamme tekevät parempaa liiketoimintaa, sillä poistamme esteet, jolloin IT on kasvun mahdollistaja ja vauhdittaja. Olemme aina asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää ja teemme yhdessä töitä paremman pilvipalvelun puolesta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Magic Cloud Oy

Dan Ahlstedt on valittu Magic Cloud Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi ja tulee vahvistamaan Magic Cloudin kasvumatkaa13.12.2023 07:30:00 EET | Tiedote

Dan Ahlstedt on valittu Magic Cloudin hallituksen puheenjohtajaksi ja hän tulee vahvistamaan Magic Cloudin kasvua vahvalla kokemuksella ja osaamisellaan. Magic Cloud on kasvumatkalla Euroopan johtavaksi Managed Cloud -palveluiden tuottajaksi omalla pilvipalvelulla. Tätä kasvumatkaa vahvistamaan tarvitaan näkemystä, jolla Magic Cloudin johto voi viedä strategiaa eteenpäin.

Lähes puolet Magic Cloudin infra-asiantuntijoista on koulutettu oman trainee-ohjelman kautta14.6.2023 07:00:00 EEST | Tiedote

Magic Cloudin trainee-ohjelma käynnistyi tammikuussa 2021. Kaksi ja puoli vuotta myöhemmin lähes puolet Magic Cloudin infra-asiantuntijoista on koulutettu oman trainee-ohjelman kautta. Traineelaiset työskentelevät normaalisti osana Magic Cloudia, mutta heidän osaamisensa kehittämiselle on oma polkunsa, joka on suunniteltu henkilöiden pohjaosaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan.