Oy Martinex Ab

TÄRKEÄ TURVALLISUUSTIEDOTE: Ma-ia Familyn Fragola-shortsit 92-134 cm

Tuotenumerot: 71202778, 71202779, 71202780, 71202781, 71202782, 71202783, 71202784, 71202784

Osassa tuotteita on laatuvirhe. Shortsit ovat lastenvaatteiden "SFS-EN 14682 Lastenvaatteiden turvallisuus. Lastenvaatteiden nauhat ja kiristysnyörit." -standardin vaatimusten vastaisia. Shortsien kiristysnyörit ovat liian pitkät.

Pyydämme kuluttajia tarkistamaan hankkimansa Fragola-shortsit. Nauhan kokonaispituus saa olla lepotilassa eli kiristämättömänä 20 cm.

Tuote on ollut myynnissä 25.3. alkaen.

Shortsien käyttöä voi jatkaa leikkaamalla nyörit lyhyemmiksi tai poistamalla ne kokonaan. Vaihtoehtoisesti vialliseksi havaitut shortsit voi palauttaa niiden ostopaikkaan, jolloin tuotteen hinta hyvitetään asiakkaalle. Tuotetta palautettaessa asiakkaan ei tarvitse esittää ostokuittia saadakseen hyvityksen.

Lisätietoja: Martinex Oy p. +358 50 464 9770, asiakaspalvelu@martinex.fi tai hello@maiafamily.fi , www.martinex.fi , www.maiafamily.fi

Lisätietoja:

Marjo Suvanto
Tuoteryhmäjohtaja
Martinex Oy
p. +358 50 4649710
marjo.suvanto@martinex.fi

Kuvat

Vuonna 1986 perustettu Oy Martinex Ab on suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta kattaa laadukkaiden sisustus- ja kodintarvikkeiden, leikkikalujen, pelien, tekstiilien ja laukkujen valmistuksen ja maahantuonnin. Lisäksi se toimii tukkuliikkeenä ja on yksi Suomen monipuolisimmista verkkokauppatoimijoista. Martinex vaalii tuotteissaan kotimaisuutta, vastuullisuutta, iloa ja perheläheisiä arvoja. Martinex kehittää omia kotimaisia tuotebrändejä kuten Aarikka, Iloleipuri, Ma-ia Family ja Peliko. Martinex on lisäksi lisenssinhaltija usealle tunnetulle tuotemerkille kuten Muumi ja Peppi Pitkätossu. Vuonna 2023 Martinex-konsernin liikevaihto oli noin 25 miljoonaa euroa, konsernin palveluksessa oli 86 henkilöä ja sen tuotteita vietiin yli 50 maahan. https://www.martinex.fi/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Oy Martinex Ab