Scanfil Oyj

Scanfilin asiakas grandcentrix toi markkinoille uuden kaluston seurantatuotteen

Scanfilin asiakas grandcentrix, joka kuuluu Vodafone-konserniin, on julkaissut uuden GPS-paikannuslaitteen, Asset Tracker Construction, joka soveltuu vaativien työympäristöjen kaluston seurantaan.

Asset Tracker Construction tuote oikeassa toimintaympäristössä
Asset Tracker Construction tuote oikeassa toimintaympäristössä grandcentrix

Scanfil Oyj     Lehdistötiedote    13.6.2024 klo 9.00

Scanfilin asiakas grandcentrix toi markkinoille uuden kaluston seurantatuotteen

Scanfilin asiakas, Vodafone-konserniin kuuluva grandcentrix, on tuonut markkinoille uuden kaluston seurannan tuoteperheeseen kuuluvan seurantalaitteen. Asset Tracker Construction on erikoisluja GPS-paikannuslaite, jolla voidaan luotettavasti seurata ja valvoa kalustoa vaativimmissa työympäristöissä, esimerkiksi rakennusteollisuudessa.

Asset Tracker Construction on tuote tarvikkeiden ja kaluston tehokkaaseen seurantaan, jolla varmistetaan koneiden, laitteiden, ajoneuvojen ja lisälaitteiden optimaalinen hallinta rakennusteollisuudessa, logistiikassa tai maataloudessa. Edistyksellisen seurantateknologian avulla yritykset voivat pitää silmällä tarvikkeitaan ja kalustoaan kaikkina aikoina sijainnista ja toiminta-alueesta riippumatta.

"Uusi ratkaisumme tarjoaa luotettavan seurannan ankarissa olosuhteissa käyttölämpötilojen ollessa -20 ºC - +70 ºC. Kestävän rakenteensa ansiosta se on suojattu raskailta iskuilta, pölyltä, mudalta, painepesureilta ja höyryltä”, kertoo Sebastian Boll, Grandcentrixin tuotepäällikkö.

Tämä seurantalaite on plug&play eli kytke ja käytä. Se on helppo ja nopea asentaa ja käyttää. Asennusvaihtoehdot ovat yksinkertaiset. Integroitu sekä valmiiksi konfiguroitu SIM-kortti tekee GPS-paikantimesta välittömästi käyttövalmiin. Se on houkuttelevasti hinnoiteltu, kustannustehokas ja kaluston seuranta lisää jopa vähäarvoisten tarvikkeiden ja kaluston sijoitetun pääoman tuottoa.

"Yhteistyömme grandcentrixin kanssa alkoi Modbus Cloud Connectilla, joka on monipuolinen IoT-ratkaisu etenkin energiankulutuksen seurantaan älykkään mittauksen ja alimittausten avulla sekä teollisuustuotteiden ja -koneiden seurantaan. Luotettava kumppanuus on jatkunut Asset Tracker -sarjan myötä. Ensin tuli Asset Tracker Solar, ja nyt Asset Tracker Construction", sanoo Scanfilin globaali myyntipäällikkö Andreas Bohner ja jatkaa. "Palvelemme grandcentrixiä tehtailtamme Malmöstä ja Suzhousta. Kumppanuutemme on kehittynyt ja syventynyt yhteistyön aikana. Tavoitteenamme on olla heidän ensisijainen yhteistyökumppani olemassa olevan tuotevalikoiman kanssa koko tuotteen elinkaaren ajan ja muissa tulevissa projekteissa. Kumppanuutemme on ihanteellinen ottaen huomioon palveluvalikoimamme ja keskitymisemme teollisuusasiakkaisiin, sekä grandcentrixin tarpeet. Olemme täydellinen parivaljakko."

grandcentrixin uusi Asset Tracker Construction on yksi markkinoiden kestävimmistä seurantalaitteista. Tutustu logistiikan ja toimitusketjun optimoinnin uuteen aikakauteen pitämällä silmällä kalustoasi.

Lisätietoja tuotteesta: Website Asset Tracker Construction

Lisätiedot englanniksi tai saksaksi:

Andreas Bohner
Global Sales Manager, Scanfil Oyj
sposti: andreas.bohner@scanfil.com

Philipp Buhl
Head of Marketing & Channel Management, grandcentrix
puh. +49 172 860 4900
sposti: philipp.buhl@grandcentrix.net

Sebastian Boll Product Manager Asset Tracker, grandcentrix sposti: sebastian.boll@grandcentrix.net

Scanfil lyhyesti
Scanfil Oyj on Euroopan suurin pörssinoteerattu elektroniikan sopimusvalmistaja (EMS), jonka liikevaihto vuonna 2023 oli 902 miljoonaa euroa. Yhtiö palvelee globaaleja toimialajohtajia Industrial-, Energy & Cleantech-, ja Medtech & Life Science- asiakassegmenteillä. Palveluvalikoimaan kuuluvat suunnittelupalvelut, prototyyppien valmistus, valmistettavuusanalyysi (DFM), testauskehitys-, toimitusketju- ja logistiikkapalvelut, piirilevyjen ladonta, osakokonaisuuksien ja komponenttien valmistus sekä monimutkaiset järjestelmäintegrointipalvelut. Scanfilin tavoitteena on lisätä asiakkaiden arvoa heidän kilpailukykyään parantamalla ja olemalla kansainvälisesti heidän ensisijainen hankintaketjukumppaninsa ja pitkäaikainen valmistuskumppaninsa. Scanfilin pisin asiakassuhde on kestänyt yli kolme vuosikymmentä. Yhtiöllä on maailmanlaajuinen toimituskyky ja 9 tuotantolaitosta kolmella mantereella. www.scanfil.com