Jalkapallon EM-kisojen kaikki ottelut Veikkauksen vedonlyönnin kohteina - Mbappén kerroin pienin maalikuninkaaksi

Perjantaina 14.6. alkavien jalkapallon EM-kisojen kaikki ottelut ovat Veikkauksen vedonlyönnin kohteina. Suosikit kisojen maalikuninkaaksi ovat Veikkauksen Pitkävedon kertoimien valossa Ranskan Kylian Mbappé ja Englannin Harry Kane.

Huomenna alkavien jalkapallon EM-kisojen Pitkävedon kertoimien valossa ennakkosuosikit Euroopan mestareiksi ovat Englanti (kerroin turnauksen voitosta 4,75) ja Ranska (kerroin turnauksen voitosta 4,75). Myös ennakkosuosikit kisojen maalikuninkaiksi löytyvät samoista joukkueista.

Ranskan maalitykin Kylian Mbappé kerroin kisojen maalikuninkaaksi on 5,50 ja Englannin tähden Harry Kanen 6,50.

Portugalin Cristiano Ronaldon kerroin EM-turnauksen maalikuninkaaksi on 12.

- EM-turnauksen ennakkosuosikkien lisäksi suomalaiset ovat lyöneet Veikkaukselle vetoa erityisesti Portugalin ja Saksan mestaruuden puolesta. Sekä veikanneet maalikuninkaiksi Kai Havertzia (Saksa) ja Bruno Fernandesia (Portugali), Veikkauksen tuoteryhmäpäällikkö Miikka Nurmi kertoo.

Veikkauksen Pitkäveto-kertoimia jalkapallon EM-kisoihin.

Veikkauksen EM-kisojen kohteissa on tarjolla 14.6. - 14.7. yhteensä puoli miljoonaa euroa bonusrahaa erityisesti Tulosvedossa ja Monivedossa.

Veikkauksen vedonlyöntikohteita jalkapallon EM-kisojen aikana:

Tulosveto: Kaikki EM-kisojen ottelut ovat kohteina. Viiteen alkusarjan otteluun lisätään 20 000 euroa bonusrahaa sekä kolmeen jatkopeliin 30 000 euroa.

Moniveto: Kisojen aikaan pelattavana päivittäin Monivetoa, joissa on kohteina 3–4 ottelua. Osa kohteista jakautuu kahdelle päivälle. Lisäksi 16 kohteessa on 25 prosenttia korkeammat voittokertoimet, eli 25 % isommat voitot.

Pitkäveto: Kaikki EM-kisojen ottelut kohteina.

Voittajavedot: Ennen kisoja veikattavana tutut mestari- ja maalintekijäveikkaukset myös muuttuvakertoimisessa vedonlyönnissä. Kisojen otteluihin avataan pelattaviksi Päivän Trio joukkueiden avausmaalin tekijöistä ja kulmapotkujen määrästä ottelussa. Yksittäisissä kohteissa jaetaan myös bonusrahaa.

Vakioveikkaus: Kisojen otteluita on myös perinteisen ja Veikkauksen vanhimman pelin Vakion kohteina. Tiistaina 18.6. Vakiossa jaetaan 30 000 euroa bonusrahaa täysosumille. Kisojen alkuun tarjolla myös Vakio, jossa veikataan 12 maaparista EM-kisoissa pidemmälle etenevää joukkuetta. Ratkaisuvaiheessa tulee tarjolle myös muutamasta ottelusta rakennettuja erikoisvakioita.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma