Juhannusviikon julkkareissa hymy hyppää huulillesi!

Ke 19.6. klo 18
Ville Hänninen ja Bruno Maximus: Tohtori Hymy, Dr. Smile – 100 hauskinta taulua

Bruno Maximus on vuonna 1970 syntynyt suomalainen kuvataiteilija. Koko uransa aikana hän on pitänyt yli 160 näyttelyä Suomessa ja ulkomailla sekä on asunut ja työskennellyt muun muassa Australiassa, Brasiliassa, Englannissa, Portugalissa, Ranskassa ja Unkarissa. Bruno on myös suunnitellut postimerkkejä, tehnyt kirjan kuvituksia, maalannut muotokuvia ja seinämaalauksia.
Rosebud on julkaissut Ville Hännisen toimittaman kokoelman Maximuksen hypnorealistisiksi kuvailemia maalauksia. Julkkareita juhlitaan keskiviikkona 19.6. klo 18 alkaen Rosebud Sivullisessa (Kaisaniemenkatu 5, Helsinki). Tilaisuudessa Ville Hänninen haastattelee Bruno Maximusta ja myymälässä on esillä originaalimaalauksia. Lämpimästi tervetuloa!

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Esteetön sisäänkäynti katutasosta. Tapahtuma myös striimataan Sivullisen YouTube-kanavalle https://www.youtube.com/@Sivullinen_Lava

Tero Jartin Sivupersoonat-näyttely Sodankylän elokuvajuhlilla12.6.2024 11:54:43 EEST | Tiedote

Tero Jartin SIVUPERSOONAT -valokuvanäyttely 12.06.–16.06.2024 avoinna ke 16–20, to–la 12–20, su 12–16. Sompionkatu 2, 99600 Sodankylä ”Sivupersoonat-teossarjassa olen maalannut nahkaani näkyviin nahan takana piileskeleviä sivupersooniani. Nämä myötäsukaiset kannustajat, oivaltavat paljastajat tai elämää jarruttavat häiriköt tunkeutuvat varoittamatta ja pyytämättä esiintymään minuna. Vaikka peilikuva näyttäytyy normaalina, sisäänpäin katsottuna näky on toinen."