Prisma Lohjan uudistus on nyt valmis myymälätilojen osalta – tervetuloa tutustumaan entistäkin parempaan Prismaan

Prisma Lohjan tammikuussa 2024 alkanut mittava uudistus on nyt saatu päätökseen myymälätilojen osalta. Kiinteistötekniikassa ja myymälän takatiloissa tehdään vielä huolto- ja uudistustöitä syksyn aikana. Koko projekti saadaan päätökseen lokakuun lopussa.

Lohjan keskustan sydämessä sijaitseva Prisma Lohja on kokenut alku vuoden aikana mittavan muutostyön. Päivittäistavaraosastoa laajennettiin noin 500 neliötä, konseptiuudistuksia tehtiin makeisissa, lastenmaailmassa ja kauneuden- ja hyvinvoinnin osastolla, sekä hedelmä- ja vihannesosaston miljöötä uudistettiin houkuttelevammaksi. Maitokaappi ja Ruokatori vaihtoivat paikkaa keskenään, jolloin Ruokatori sai kaivattua lisätilaa. Ruokatorin tarjonnasta löytyy jatkossa kalan ja muiden tuttujen herkkujen lisäksi myös muun muassa sushia, ja ravintolatasoista ruokaa SSO:n omasta Sinun Keittiöstä.

– Asiakkaat kovasti toivoivat meiltä muun muassa Kerää ja Skannaa -palvelua sekä ”suursyömäri”-pullonpalautuskonetta uudistuksen yhteydessä. Vastasimme näihin toiveisiin ja nyt molemmat löytyvät meiltä Lohjalta, kertoo SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes tyytyväisenä. – Kiitos asiakkaillemme kärsivällisyydestä remontin keskellä, sekä henkilökunnalle mahtavasta tsemppihengestä. Tämä oli iso ponnistus meiltä kaikilta, Kärjes jatkaa.

Uudistuksella vaikutusta myös energiankulutukseen ja kaukolämmönkäyttöön

Uudistuksen suunnittelussa kiinnitettiin huomiota myös ympäristöystävällisyyteen. Talotekniikkaa ja valaistusta uusimalla, sekä muuttamalla kylmäkalusteet energiatehokkaiksi ovellisiksi kalusteiksi, saadaan remontin valmistuttua aikaan huomattavia säästöjä kokonaissähkönkäytössä, ja hukkalämmön talteenoton ja uusiokäytön myötä kaukolämmönkäyttö vähenee jopa puoleen nykyisestä.

Prisma Lohjan uudistetun myymälän avajaisia vietetään kakkukahvien merkeissä maanantaina 17.6. klo 10–18.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on läntisellä Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa kahdeksan kunnan alueella toimiva, paikallisten ihmisten omistama kasvava alueosuuskauppa. SSO:n toiminnan tarkoituksena on tuottaa palveluja ja etuja yli 70 000 asiakasomistajalleen. SSO:n tavoitteena on pysyä kehityksen kärjessä kaikilla toimialoillaan: market- ja tavaratalokaupassa, liikennekaupassa, matkailu- ja ravitsemiskaupassa sekä autokaupassa.

Kauppakeskus Loheen tulossa uudistuksia – Normal rantautuu Loheen syksyllä 20247.6.2024 14:11:30 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Loheen on tulossa uusia vuokralaisia ja raikkaita uudistuksia kesän ja syksyn 2024 aikana. Uudistukset vaativat tilamuutoksia ja tästä syystä Sokos tullaan keskittämään Lohen toiseen kerrokseen. Muutoksen yhteydessä Sokos saa käyttöönsä myös Outletin liiketilan, tehden näin Sokosessa asioinnista entistäkin sujuvampaa, kun kaikki palvelut löytyvät jatkossa samasta kerroksesta. Sokokselta vapautuvaan liiketilaan on tulossa kiinnostava uusi vuokralainen, kun tanskalainen vähittäiskauppaketju Normal avaa myymälänsä kauppakeskus Loheen. Syksyllä avattava Lohen myymälä täydentää hienosti kauppakeskuksen monipuolista liiketarjontaa. Normalin valikoimista löytyy ihonhoito- ja hygieniatuotteita, kosmetiikkaa, snackseja, meikkejä ja puhdistusaineita pysyvästi alhaiseen hintaan. – Haluamme kehittää kauppakeskus Lohea aktiivisesti ja asiakkaitamme kuunnellen. Normal oli erittäin toivottu asiakkaiden keskuudessa, ja olemme iloisia voidessamme toteuttaa nämä toiveet. Samalla saamme tuod

ABC Lohja laajentaa aukioloaan 3.6. – olit sitten aamuvirkku tai yökyöpeli, ABC palvelee sinua jatkossa 24 tuntia vuorokaudessa27.5.2024 09:52:51 EEST | Tiedote

Ykköstien varrella sijaitseva ABC Lohja on tunnettu pysähdys- ja asiointipaikka niin paikallisten kuin kauempaakin tulleiden matkalaisten joukossa. Liikenneaseman monipuoliset palvelut ovat 3.6. alkaen entistäkin paremmin saatavilla, kun ABC laajentaa aukioloaan, ollen jatkossa auki 24 tuntia vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä. – Asiakkaat ovat toivoneet meiltä laajempia aukioloja – monet kun ovat tottuneet asioimaan esimerkiksi marketeissa vuorokauden ympäri. On erittäin hienoa saada nyt vastata näihin toiveisiin, kertoo Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n ABC ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen tyytyväisenä. Kesä on liikenneasemalla erityisen vilkasta aikaa, kun kesälomalaiset mielellään pysähtyvät tauolle paikassa, jossa yhdellä pysähdyksellä hoituu sekä auton tankkaus tai lataus että nälän karkoituskin. Nälkäisille matkalaisille onkin luvassa herkullisia uutisia, kun uudistuneen salaattipöydän lisäksi ABC Lohjalla starttaa myös ABC pizzapöytäkonsepti. – Pizzapöytä on tervetullut lisä jo

SSO:n Kesäpäivä tarjoaa kesäistä tunnelmaa ja mukavaa ohjelmaa niin lapsille kuin aikuisille20.5.2024 09:48:04 EEST | Tiedote

SSO:n Kesäpäivä vierailee tänä kesänä viidellä paikkakunnalla, tuoden mukanaan leppoisaa tunnelmaa ja iloisia kohtaamisia. Kesäpäivä-tapahtumassa voi muun muassa nauttia taikurin lumoavista tempuista ja pyörittää Onnenpyörää kivojen palkintojen toivossa, sekä tutustua SSO:n tytäryhtiön Estradi Kyläkaupan herkkuihin, muuta kivaa ohjelmaa unohtamatta. Osassa tapahtumia paikalla on myös SSO:n Asiakasomistaja- ja S-Pankkipalvelujen asiantuntija. – On ilo voida tarjota asiakkaillemme mukavia hetkiä Kesäpäivän merkeissä. Saimme paljon positiivista palautetta viime kesänä järjestetystä Kesäkiertueesta ja niinpä päätimme ilahduttaa asiakkaitamme kesäisillä tapahtumilla tänäkin kesänä, kertoo SSO:n asiakkuus- ja viestintäpäällikkö Anu Karppinen. Kesäpäivä-tapahtumien ohjelmaan ja aikatauluun voi tutustua osoitteessa sso.fi/kesapaiva. Ohjelma julkaistaan noin viikkoa ennen kutakin tapahtumaa. Lämpimästi tervetuloa viettämään kesäpäivää kanssamme!