Nelipyörä laajentaa rengashotelliaan

Osuuskauppa Hämeenmaan omistaman Nelipyörän rengassäilytyskapasiteetti kasvaa 1800 rengassarjaan uuden rengashotellilaajennuksen myötä. Laajennus avattiin kesäkuussa 2024.

Autokauppa Nelipyörällä on ollut jo vuosikausia rengashotellitoimintaa nykyisissä tiloissaan Lahden Renkomäessä. Kesäkuussa avatun laajennuksen myötä rengashotelliin tulee mahtumaan kausisäilytykseen noin 1800 rengassarjaa.

– Me Nelipyörässä tavoittelemme jatkuvasti parempaa ja kokonaisvaltaisempaa palvelua asiakkaillemme ja asiakasomistajille, jotta voisimme tarjota heille kaikki autoiluun liittyvät palvelut saman katon alta. Nyt rengassäilytyskapasiteettimme kasvaa huomattavasti, kertoo Nelipyörän jälkimarkkinointijohtaja Jari Heiskanen.

Rengashotellilaajennuksen kapasiteetti on erinomainen lisä autoileville päijäthämäläisille, kun renkaille löytyy nyt lisää turvallista säilytystilaa. Rengashotellin palveluihin kuuluu muun muassa renkaiden kunnon tarkistaminen.

– Mikäli huomaamme, että säilytykseen tuodut renkaat ovat tulleet tiensä päähän, suosittelemme asiakkaalle juuri oikeanlaisia uusia renkaita, jotka sopivat hänen autoonsa. Meiltä Nelipyörästä löytyy paljon eri merkkisiä ja hintaisia uusia renkaita erilaisiin autoihin ja tarpeisiin. Palvelemme asiakkaamme aina hänen tarpeensa ja toiveet edellä, ja pyrimme tuottamaan heille lisäarvoa yhden luukun taktiikalla – ja Bonukset tietysti päälle, Heiskanen kertoo.

Rengashotellin myötä myös Nelipyörän rengasmyynti kasvaa. Yhteistyösopimukset eri valmistajien kanssa ovat valmiina ja jatkossa Nelipyörän asiakkaat saavat uudet renkaat auton alle entistä nopeammin ja entistä kattavammasta valikoimasta sekä kilpailukykyiseen hintaan.

Asiakkaat voivat tuoda kesä-heinäkuun aikana renkaita Nelipyörälle säilytykseen, jolloin säilytys kevääseen 2025 asti maksaa avajaistarjouksena 59 euroa, sisältäen renkaiden säilytyksen, kuntotarkistuksen, vakuutuksen sekä renkaiden vaihdon. Normaalihinta rengashotellin kausisäilytykselle on 109 euroa.

– Jatkossa Lahden rengashotelli tulee työllistämään useamman henkilön varsinkin sesonkiaikoina, Heiskanen kertoo.

Jari Heiskanen, p. 050 4311 306, jari.heiskanen@nelipyora.fi

Hämeenmaa – 173 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 173 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.