Tunturiviihde Oy avaa karaokeyökerho Ihkun ja Pub Old Matesin Turun Kauppiaskadulle heinäkuun lopussa

Leviltä lähtöisin olevat karaokeyökerho Bar Ihku ja Pub Old Mates avaavat heinäkuun lopussa Turkuun Kauppiaskadulle. Ihkun karaoke raikaa historiallisessa miljöössä, sillä tilat ovat Alvar ja Aino Aallon suunnitteleman Turun Sanomien toimitalon katu-ja kellarikerroksissa. Pub Old Matesin keittiö tarjoilee sydämellistä pubiruokaa herkullisten oluiden rinnalle.

Bar Ihku keskittyy karaokeen ja livemusiikkin. Pub Old Mates on sympaattinen brittipubi jonka sydän on keittiössä.

-Yli tuhannen neliön kahden tason tilat kokevat kokonaisvaltaisen muodonmuutoksen Tunturiviihteen tiimin käsissä. Remontti on mittava ja töitä tehdään ympäri vuorokauden. Ovet on tarkoitus saada auki DBTL-viikolla. Olemme etsineet Turusta toimitiloja pitkään, ja nyt pääsemme avaamaan aivan paraatipaikalle, yhtiön kehitysjohtaja Tomi Keisala iloitsee.

Keisala perusti ensimmäisen Bar Ihkun Leville vuonna 2009.
-Nykyisin karaokea lauletaan jo viidessä Ihkussa, Levillä, Rukalla, Oulussa, Tampereella ja Helsingissä. Pub Old Mates avattiin Levin Tähtitielle 2018. Pari vuotta myöhemmin keittiökerros tippui käsiin kuin sattumalta, ja brittipubin ruoka nousi palvelutuotteen sijaan pääosaan. Sama kaava toistui Nokia Arenan viereen avatussa Tampereen Old Matesissa.

Tammikuusta 2023 Tunturiviihde Oy:n osake-enemmistön on omistanut Oulun Kärpät Oy. Kauppa oli kahden elinkeinoelämän toimijan pitkän yhteistyön tulos.

-Turku tulee olemaan ensimmäinen yhteisavaus, niin kahden brändin suhteen kuin uudella omistajapohjalla. Nyt avattavat ravintolat muodostavat meidän toistaiseksi suurimman yksikön, jonka tulevaisuus vaikuttaa erittäin lupaavalta, Keisala summaa.

Ravintola-alan uutisoidaan kärsivän merkittäviä tappioita yleisen taloustilanteen vuoksi, mutta Tunturiviihde Oy:lla käsi ei tärise.

-Brändit ovat niin vahvat, ja henkilökunta niin sitoutunutta, että on helppo uida vastavirtaan, Tunturiviihde Oy:n toimitusjohtaja Tommi Virkkunen tiivistää.

Kuvat

Linkit

Tunturiviihde Oy (2362621-7) on perustettu vuonna 2010 ja sen toimialana on Ravintolat. Yrityksen viime tilikautena 12/2022, Tunturiviihde Oy teki 12 939 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 565 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 4,37%. Yhtiö työllistää 150 henkilöä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Tunturiviihde Oy