DEN Group on myynyt Talliosake Oy:n

DEN Group Oy:n ja entisten Talliosake Oy:n yrittäjien muodostaman sijoittajaryhmän kauppa Talliosake Oy:stä on vahvistettu 17.6.2024.

 ”DEN-konserni eriytti Talliosake Oy:n liiketoiminnan DEN Finland Oy:sta vuoden 2023 alussa. Järjestely selkiytti konsernin liiketoimintarakennetta ja mahdollisti yhtiöiden liiketoiminnan paremman ohjaamisen sekä erilaisten omistusjärjestelyiden pohtimisen. Toivotamme uusille omistajille onnea ja menestystä sekä hyvää jatkoa koko Talliosakkeen väelle”, sanoo DENin toimitusjohtaja Otto Tarkiainen.

Yrityskaupassa koko Talliosake Oy ja sen tytäryhtiöiden liiketoiminta siirtyvät uudelle omistajalle. Talliosake Oy:n henkilöstö siirtyy kaupan mukana ja jatkaa vanhoilla ehdoilla.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

DEN Group Oy:n puolesta:
Maria Mroue, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, DEN Finland, maria.mroue [at] den.fi | +358 50 393 4974

Uusien Talliosake Oy:n omistajien puolesta:
Mikko Lahtinen | +358 40 903 0739

DEN on Suomen suurin pientalorakentaja, jonka juuret yltävät yli 30 vuoden taakse. Meitä ohjaavat yhdessä valitut arvomme: arvostus, rohkeus, vastuullisuus ja onnellisuus. Yhtiössä työskentelee lähes 400 ammattilaista. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 101 miljoonaa euroa.

DEN Finland Oy strengthened its market position and made a positive operating profit3.6.2024 14:53:37 EEST | Tiedote

In 2023, the housing market was significantly affected by inflation, rising interest rates, and overall uncertainty on the market. Numerous bankruptcies were seen in the construction sector, and clients were cautious in their decision-making. Despite the challenges of the operating environment, DEN Finland managed to strengthen its position as Finland's largest single-family house builder and achieve a positive operating profit.

DEN Finland Oy vahvisti markkina-asemaansa ja teki positiivisen liiketuloksen7.5.2024 10:12:38 EEST | Tiedote