Slot Festival yllättää – Sugababesin ja The Cardigansin rinnalle julkistetaan täysin uusi lavakokonaisuus!

Suositun Kesärauha-festivaalin Turun Linnanpuistossa vastikään järjestäneen Sunborn Liven kesän uutuusfestari Slot Festival johdattaa kävijänsä ikuisen nuoruuden lähteelle.

Slot Festivalia juhlitaan Linnanpuiston vaikuttavassa miljöössä, jossa järjestetään myös Kesärauha-festivaali. Henri Väänänen

Tasan kuukauden päästä juhlittava Slot Festival julkistaa tänään yleisön yllätykseksi täysin uudenlaisen lavakokonaisuuden. Suomen festarikesän paras throwback, Slot Festival, tuo 90-luvun ja milleniaalin parhaat palat tähän päivään. Turun Linnanpuistossa 19.–20.7.2024 järjestettävän festivaalin kivenkova ohjelmisto täydentyy, kun kymmenkunta dj-kollektiivia saapuu tanssittamaan juhlakansaa päälavan keikkojen väleissä.

DJ Slots by Motorola Razr -lavalla ysärin ja 00-luvun parhaita bängereitä soittavat mm. YleX:n juontajatähtiin lukeutuvat Poikelus & Pehkonen, media-alan vaikuttaja Ina Mikkola, Radio Helsingin suositun Kotibileet -ohjelman juontaja Lida Moeini, toimittaja-muusikko DJ Renaz, Helsingin klubiskenen kirkkaimpiin nimiin lukeutuva Paha Vaanii, iskelmän kultaiset ja tanssittavimmat ikivihreät vangitseva Jytää & Iskelmää sekä dragkollektiivi House of Auerin dj-setti ”Discoteca Auer”, joka on kunnianosoitus diivoille, popmusiikille ja tanssilattialle. Turkulaista paikallisväriä edustavat Girl Put Your Records On -DJ-kaksikko sekä Drink Tonight -levy-yhtiön jäsenistön toteuttama 2000-luvun bängereitä vilisevä indiedisko.

Slot Festivalin odotetuimpiin artisteihin lukeutuvat festivaalin rakastettu ruotsalaisyhtye The Cardigans ja ensimmäistä kertaa Suomessa nähtävä Sugababes, joka esiintyy alkuperäiskokoonpanossa. Pääesiintyjäkaksikon rinnalla Slot Festivalin kansainvälistä tähtikaartia täydentää ensimmäisen festivaaliesiintymisensä Suomessa tekevä veljestrio Hanson, Pori Jazzin pääkonsertissa viimeksi 2016 Suomessa nähty pop-tähti Paloma Faith sekä Barbie-elokuvan myötä uuteen kukoistukseen noussut Aqua, joka saapuu Turkuun ison livebändin kanssa. Kotimaisten artistien tasavahvan kattauksen muodostavat kesän ainoat Turun festarikeikkansa tekevät Kwan, Egotrippi, Don Huonot, Vesterinen Yhtyeineen sekä Scandinavian Music Group & Ikuiset Ystävät.

Turku on heinäkuun kolmannen viikon lopulla Suomen kesän place to be, sillä samanaikaisesti järjestettävä Tall Ships Races houkuttelee Aurajoen rantaan satoja tuhansia kävijöitä. Tall Ship Racesiin odotetaan yli 60:tä suurta kansainvälistä purjelaivaa miehistöineen.

SLOT FESTIVAL 19.-20.7.2024

Linnanpuisto, Turku

PE 19.7.2024

13.30 portit avataan

klo 13.30 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Kotibileet: DJ Lida Moeini

klo 14.00 Päälava: SCANDINAVIAN MUSIC GROUP

klo 15.00 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: DJ Ina Mikkola

klo 15.45 Päälava: EGOTRIPPI

klo 16.45 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Girl Put Your Records On

klo 17.30 Päälava: VESTERINEN YHTYEINEEN

klo 18.30 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Jytää & Iskelmää

klo 19.15 Päälava: HANSON (US)

klo 20.15 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Poikelus & Pehkonen DJ’s

klo 21.00 Päälava: PALOMA FAITH (UK)

klo 22.00 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Kotibileet: DJ Lida Moeini

klo 22.45 Päälava: SUGABABES (UK)

klo 00.00 tapahtuma päättyy

LA 20.7.2024

13.30 portit avataan

klo 13.30 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Paha Vaanii DJ’s

klo 14.00 Päälava: TITIYO X SUNNAN (SE)

klo 15.00 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: TBA

klo 15.45 Päälava: KWAN

klo 16.45 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: DJ Renaz

klo 17.30 Päälava: JAKE SHEARS (UK)

klo 18.30 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Discoteca Auer

klo 19.15 Päälava: DON HUONOT

klo 20.15 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Drink Tonight DJ’s

klo 21.00 Päälava: AQUA (DK)

klo 22.00 DJ SLOTS by MOTOROLA RAZR: Paha Vaanii DJ’s

klo 22.45 Päälava: THE CARDIGANS (SE)

klo 00.00 tapahtuma päättyy

Slot Festivalin lipunmyynti on käynnissä Lippupisteessä.

www.lippu.fi/slot-festival

www.slotfestival.fi

www.facebook.com/slotfestivalturku

DJ Slots by Motorola Razr  -lavan dj-setit täydentävät Slot Festivalin ohjelmistoa.
DJ Slots by Motorola Razr -lavan dj-setit täydentävät Slot Festivalin ohjelmistoa.
Slot Festivalin ohjelmisto sisältää 90- ja 00-luvuilla tutuksi tulleita artisteja ja tanssittavia dj-keikkoja.

Alueuudistuksia toteuttanutta Kesärauhaa juhlitaan tulevana viikonloppuna viidettä kertaa – Linnanpuistoon odotetaan kolmen päivän aikana uutta ennätysyleisöä!3.6.2024 10:52:38 EEST | Tiedote

Kesärauha-festivaalia vietetään tänä viikonloppuna 7.–9. kesäkuuta Turussa, kun musiikin, ruoan ja kaupunkikulttuurin ystävät kokoontuvat aurinkoiseen Linnanpuistoon. Viidettä kertaa juhlittavan Kesärauhan lauantaipäivä on myymässä lähiaikoina loppuun kaikkien lipputyyppien osalta – myös muut lipputyypit liikkuvat ennätysnopeasti.

Harmaa Rinne palaa Rukan Hiihtostadionille 28.–29.3.2025 – Suomen suurimman after skin early bird -lipunmyynti on käynnistynyt31.5.2024 09:00:06 EEST | Tiedote

Tämän vuoden maaliskuussa ensimmäistä kertaa menestyksekkäästi järjestetty Harmaa Rinne saa jatkoa maaliskuussa 2025. Suomen suurin after ski kokosi Rukalle kahden päivän aikana oheistapahtumineen 10 000 kävijää. Järjestäjien suuntaan osoitettu palaute tapahtumasta oli niin kävijöiden, yhteistyökumppaneiden kuin artistien suunnalta äärimmäisen positiivista. “Parin kuukauden takainen tapahtuma ylitti monella tapaa odotukset. Kesän ulkopuolella järjestettävää talvikauden suurtapahtumaa kohtaan on todella suuri kysyntä! Odotamme jo kesähelteistä huolimatta innoissamme, että pääsemme syksyllä paljastamaan ensimmäisiä esiintyjiä sekä toteuttamaan tämän vuoden tapahtumasta syntyneitä kehitysideoita”, hehkuttaa tapahtuman promoottori Pietu Sepponen. Harmaa Rinne -after skin kahden päivän early bird -lippujen sekä pääsyliput ja hissiliput sisältävien majoituspakettien myynti on käynnistynyt. Harmaa Rinne julkistaa ensimmäiset artistikiinnitykset alkusyksystä. Harmaan Rinteen järjestää viime vu