Veikkaus Oy

Juhannuspäivän Jokerista miljoonavoitto matkaan

Juhannuspäivän Lotossa ei löytynyt päävoittoja, joten ensi lauantaina tarjolla on kahden miljoonan euron potti.

Henkilö pitää kädessään puhelinta, jossa on auki lottoarvontaan liittyvä Jokeri-sovellus. Sovelluksessa näkyy keltaisella taustalla Jokeri-logo ja numerovalintavaihtoehtoja.

Loton kierroksen 25/2024 oikea rivi on 7, 11, 21, 30, 35, 36, 40, sekä lisänumero 20. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Tämän illan Loton suurin voitto tuli 6+1-tuloksella, jolla tamperelainen nettipelaaja nappasi 120 061 euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 2 0 8 7 4 9. Arvonnassa löytyi yksi täysosuma, jolla vantaalainen nettipelaaja kahmaisi itselleen tasan miljoona euroa.

- Suuret onnittelut tuoreelle Jokeri-miljonäärille. Edellisen kerran Jokerin päävoitto löysi ottajansa huhtikuussa kierroksella 15/2024. Silloin jyväskyläläinen voittaja tuli tietoiseksi voitostaan vasta Veikkauksen onnittelusoiton kautta. Mahtaakohan juhannuspäivän voittaja olla jo tietoinen voitoistaan vai ollaankohan sitä vielä juhannuksen vietossa? Toivotan tämän illan voittajan joka tapauksessa lämpimästi tervetulleeksi juhlistamaan voittoaan tänne Veikkauksen pääkonttorille perinteisten voittajakahvien merkeissä, sanoo Veikkauksen tiedottaja Minna Sundholm.

Päävoiton lisäksi Jokerista löytyi peräti neljä kappaletta 6 oikein -tuloksia, joista yksi oli pelattu onnistuneesti tuplattuna. Voitto-osuudet näillä onnenpotkuilla on 20 000 ja 40 000 euroa.

Lauantain Lomatonnin voittorivi on Buenos Aires 46. Tonnin voittoja lähti jakoon kahdeksan kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Illan Lotto-lähetyksessä tutustuttiin Kymenlaakson onnekkuuteen Lotossa.

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy

Vakiossa yllättäviä EM-kisojen tuloksia - Hajarivillä 74 000 euron voitto Outokumpuun28.6.2024 13:16:07 EEST | Tiedote

Tiistain Vakiossa (kierros 26/2024) oli tarjolla 150 000 euron takuupotti yhdelle ainoalle täysosumalle. Rivi äityi kuitenkin niin vaikeaksi, että yhtään 13 oikein -tulosta ei löytynyt ja potti jäi jakamatta. Kaksitoista oikein -rivejäkin oli pelattu vain yksi kappale. Nettipelaaja Outokummusta voitti sillä 74 000 euroa. Voittaja oli pelannut kierrokselle viisi suoraa riviä, joista yhteen nappasi 74 000 euron potti.