BURGER KING® avaa uuden ravintolan Mall Of Triplaan

Grilli kuumenee pian myös Pasilassa, kun Burger King avaa uuden ravintolan Kauppakeskus Triplaan syksyllä 2024.

Triplan Burger King toteutetaan uusimmalla Royal-konseptilla. Ravintolassa tulee olemaan kaksi kerrosta ja noin 130 asiakaspaikkaa. Uusi ravintola sijaitsee Triplan 4. kerroksessa, Kaivokukan ja QualiTean vieressä, tarjoten erinomaiset puitteet asiakkailleen.

Siru Kalpio, Burger King Suomen liiketoimintajohtaja, on avauksesta vakuuttunut: "Olemme todella iloisia saadessamme tuoda Burger Kingin uusimman Royal-konseptin Triplaan. Uudessa ravintolassa yhdistyy keskeinen sijainti, nopea ja ennen kaikkea digitaalinen asiakaskokemus. Triplan kaltaiseen vilkkaaseen ympäristöön sopii erinomaisesti ravintola, joka vastaa sekä paikallisten asukkaiden että matkustajien tarpeisiin – oli kyse sitten työmatkasta tai pidemmästäkin matkasta."

Sijaintinsa ansiosta Triplan ravintolasta on helppo noutaa tilaus mukaan tai jäädä ruokailemaan ja nauttimaan ketterästä palvelukokemuksesta. Asiakkaat voivat tehdä tilauksensa itsepalvelukassojen lisäksi suoraan pöydästä ja heidän tilauksensa tarjoillaan myös suoraan pöytään.

Päivi Salonen, Triplan toimitusjohtaja, kertoo tyytyväisenä: "Asiakkaat ovat toivoneet Burger Kingiä Triplaan jo pitkään, ja nyt sopivan tilan vapautuessa pääsemme mahdollistamaan tämän. Tila on mitä loistavin tähän tarkoitukseen. On hienoa, että voimme vastata asiakkaidemme toiveisiin ja samalla vahvistaa asema-aukion ravintolavalikoimaa.

Uuden ravintolan laajat aukioloajat takaavat, että nälkäisiä asiakkaita palveleminen onnistuu joustavasti sopien vilkkaan alueen tarpeisiin. “Olemme todella innoissamme tulevasta avauksesta ja siitä, että voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisempia ravintolapalveluita", Salonen lisää.

Ravintolan tarkasta avaamisajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin.

Siru Kalpio
Liiketoimintajohtaja
Restel Fast Food Oy

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju, jonka ravintoloissa syö maailmanlaajuisesti noin 12 miljoonaa herkuttelijaa päivittäin. Hampurilaisravintolat tunnetaan liekillä grillatuista hampurilaispihveistä ja herkuista, jotka valmistetaan aina tilauksesta. Klassikkotuote, WHOPPER®-hampurilainen, on valmistettu muuttumattomalla reseptillä jo vuodesta 1957.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, joka työllistää sadoissa ravintoloissaan tuhansia alan ammattilaisia. Resteliin kuuluvat BURGER KING®, Taco Bell, Rax Pizzabuffet, Wanha Mestari, Hemingway's, Classic Pizza ja Makaronitehdas -ravintolaketjut sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.