Vireko Oy

Virekoon uusia avainhenkilöitä – toimitusjohtajana aloittaa Päivi Lindén

Vireko Oy:n uutena toimitusjohtajana aloittaa pitkän linjan ateria- ja ravintolapalveluiden ammattijohtaja Päivi Lindén. Vireko Oy:n kehityspäälliköksi on valittu Minna Haapamäki, joka siirtyy tehtävään vt. liiketoimintajohtajan tehtävästä. Vireko Oy on Attendon tytäryhtiö ja tarjoaa ateriapalveluita hyvinvointialueille ja kunnille.

Päivi Lindén, Virekon toimitusjohtaja 1.9.2024 alkaen.
Päivi Lindén aloittaa Virekon toimitusjohtajana 1.9.2024. Hän ottaa johdettavakseen Attendon ateria- ja puhtauspalvelut ja hänestä tulee myös Attendo Oy:n johtoryhmän jäsen.

– Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästä. Tällaisia mahdollisuuksia ei tule eteen usein, ja siksi tartunkin suurella mielenkiinnolla ruoriin. Uskon, että tämä on minulle mahdollisuus oppia uutta – sen lisäksi, että voin täysimääräisesti hyödyntää kaikkea jo osaamaani, sanoo 1.9.2024 tehtävässään Virekon toimitusjohtajana aloittava Päivi Lindén

Ennen Virekolla työskentelyään Lindén on tehnyt pitkän uran Juvenes Oy:n eri tehtävissä, viimeisimpänä toimitusjohtajana. Lisäksi hän on toiminut liikkeenjohdon konsulttina sekä partnerina SAM Headhunting Finland -yrityksessä. Virekon toimitusjohtajan tehtävien lisäksi Lindén ottaa johdettavakseen Attendon ateria- ja puhtauspalvelut. Hänestä tulee myös Attendo Oy:n johtoryhmän jäsen.

– Haimme Virekon toimitusjohtajaksi ihmistä, jolla on kyky paitsi johtaa kovasti kasvavaa liiketoimintaa, myös voittaa joukkue puolelleen. Päivi on sellainen henkilö. Odotankin kovasti sitä, että saamme hänet tiimiimme. Hänen avullaan varmistamme sen, että toimimme entistäkin vahvemmin tilaaja-asiakkaidemme ketteränä kumppanina maistuvien ruokahetkien tarjoamisessa, sanoo Attendo Oy:n toimitusjohtaja Virpi Holmqvist

Vireko sekä Attendon ateria- ja puhtauspalvelut saavat uutta puhtia myös uuden kehityspäällikön myötä. Tehtävässä aloittaa Minna Haapamäki, jolla on lähes viiden vuoden kokemus paitsi Attendon myös Virekon ateriapalveluihin liittyvistä tehtävistä. Ennen tätä Haapamäki on työskennellyt pitkään Lempäälän kunnalla ateriapalveluiden parissa.

– Toivotan niin Päivin kuin Minnan lämpimästi tervetulleiksi uusiin rooleihinsa, toteaa Holmqvist.

Lisätietoja:

Virpi Holmqvist, Attendo Oy:n toimitusjohtaja, p. 040 537 6133

Tietoja julkaisijasta

Vireko valmistaa maistuvaa ja ravitsevaa ruokaa asiakkaiden toiveita kuunnellen hyvinvointialueiden ja kuntien kumppanina. Tuotamme ateriapalveluita eri asiakasryhmille päiväkoti- ja kouluikäisistä ikääntyneisiin ja erityisryhmiin. Vireko on perustettu vuonna 2021. Valmistamme noin 3,2 miljoonaa lämmintä ateriaa vuodessa. Toimimme tällä hetkellä Vantaan ja Keravan, Päijät-Hämeen sekä Kainuun alueella. Vireko on osa Attendoa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Vireko Oy