Vitabalans Oy

PARAMAX® Rap 500 mg -itsehoitolääkkeessä virheellinen pakkausmerkintä

Vitabalans tiedottaa, että valmistamassaan PARAMAX® Rap 500 mg erässä 1104401 on havaittu yksi pakkaus, joka sisälsi teksteiltään virheellisiä läpipainopakkauksia. Mahdollinen virhe kohdistuu kyseisen erän yksittäisiin pakkauksiin ja pelkästään läpipainopakkauksen sisältämiin teksteihin. Tabletit ovat myyntiluvan mukaisia.

Mikäli olet ostanut kyseistä PARAMAX® Rap 500 mg erää, tarkastathan ostamasi pakkaukset.

Virheetön pakkaus ei aiheuta toimenpiteitä. Mikäli löydät virheellisen pakkauksen, palautathan sen apteekkiin. Katso tarkemmat ohjeet: https://vitabalans.fi/fi/potilastiedote-paramax-rap-500-mg/

Vitabalans - Suomalainen lääketehdas

Vitabalans Oy on yksityisomistuksessa oleva suomalainen lääketehdas, joka kehittää, valmistaa ja markkinoi resepti- ja itsehoitolääkkeitä, ravintolisiä, lääkinnällisiä laitteita sekä eläinten täydennysrehuja ja hoitotuotteita. Päämarkkina-alueemme on Suomi, ja lisäksi tuotteitamme viedään oman myyntiorganisaatiomme voimin 12 maahan Euroopassa.

Tuotevalikoimamme kattaa tyypillisimpiin vaivoihin määrättävät resepti- ja itsehoitolääkkeet. Vahvuutemme on erityisesti kivun, allergian, sydän- ja verisuonitautien sekä unettomuuden hoitoon tarkoitettujen, vaihtokelpoisten, lääkkeiden kehityksessä, rekisteröinnissä ja valmistuksessa. Tunnetuin tuotteemme on Ibumax.

Vitabalans lukuina

• Vitabalans Oy on perustettu 1980
• Perheyhtiö
• Avainlippuyritys vuodesta 2015
• Henkilöstöä n. 240, joista n. 62 työskentelee vientimaissa sijaitsevissa tytäryhtiöissä.
• Liikevaihto 2022–2023 45 M €
• Omavaraisuusaste 87 %