Jyväskylän Kuninkuusravien Toto75-pelistä 17 000 euron potit porukkapeleihin – Tänne täysosumat menivät

Koko viikonlopun jatkuvat Kuninkuusravien 100-vuotisjuhlakilpailut alkoivat tänään Jyväskylässä. Perjantain Toto75-pelissä nähtiin yllätysvoittajia ja kierroksen suurimmat yli 17 000 euron voitot osuivat nettiporukkapeleihin.

Tamperelainen nettipelaaja oli rakentanut systeemin, jossa varmana oli päätöskohteen voittanut Massimo Hoist. Vain ylimpään voittoluokkaan pelattuun systeemiin osui 17 729 euron täysosuma.

Pelintekijä voitti omilla osuuksillaan 15 osuuden porukkapelistään 3 545 euroa. Porukasta suurimman voiton sai Joensuulainen nettipelaaja, joka voitti 8 273 euroa. Lisäksi porukkaosuuksillaan 1 181 euroa voittivat nettipelaaja Ypäjältä, nettipelaaja Jyväskylästä, nettipelaaja Maskusta, nettipelaaja Iisalmesta ja nettipelaaja Kouvolasta.

Helsinkiläinen nettipelaaja oli puolestaan rakentanut ylimpään voittoluokkaan pelatun systeemin, jossa oli varmana toisen kohteen Tervarin Toivo. Peliin osui 17 729 euron täysosuma, josta pelin tekijälle lohkesi komea 17 138 euron siivu. Nettipelaaja Maskusta oli ainoa porukkapelistä osuuden ostanut voittaja ja hän sai 590 euron voiton.

Lisäksi Jyväskylän Kuninkuusravien perjantain Toto75-kierrokselta osui alavoittoineen 9 863 euron voitto nettipelaajalle Poriin ja alavoittoineen 8 691 euron voitto nettipelaajalle Ilmajoelle.

Lähtökohtaisista peleistä perjantain suurin voitto osui Espoon Sellon K-Citymarketin asiakkaalle, joka voitti Jyväskylän viidennen lähdön Troikasta 24 euron systeemillään 7 511 euron voiton.

-    Onnittelut perjantain Killerin onnekkaille ja taitaville totovoittajille! Veikkauksen tuoteryhmäpäällikkö Juha Ahjolinna onnittelee.

-    Perjantain Toton pelivaihdot olivat erinomaisia ja selkeästi viime vuotta korkeampia Jyväskylän tasokkaiden pelikohteiden ansiosta. Kuninkuusravien satavuotisjuhlaviikonloppu sai hienon pelillisen startin, Ahjolinna sanoo.

Kuninkuusravien pääpäivien lauantain 27.7. ja sunnuntain 28.7. Toto75-peleihin asetetaan 100 000 euron jackpotit, joiden myötä voitot voivat nousta jopa satoihintuhansiin euroihin.

Suurin Kuninkuusraveissa voitettu Toto-voitto on vuodelta 2012. Tuolloin Mikkelin raviradalla paikan päällä rivinsä pelanneet työkaverukset voittivat 966 173 euron jättivoiton.

Vuonna 2019 Lahden Kuninkuusraveissa loviisalaismies voitti Toto75-pelistä 338 574 euroa.

Vuonna 2018 Rovaniemen Kuninkuusraveissa helsinkiläinen nettipelaaja voitti 123 300 euron potin.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma