Eurojackpotista suurvoitto rahapelivoitoistaan tunnetulle paikkakunnalle

Eurojackpotin tiistaisessa arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten perjantaina tarjolla on noin 17 miljoonan euron päävoitto. Suomeen osui yksi yli 200 000 euron voitto.

Loton arvontakone, jossa on keltaisia numeroituja palloja.
Eurojackpotin pallot putkissa

Eurojackpotin kierroksen 31/2024 tiistai-illan oikea rivi on 2, 16, 30, 31 ja 49. Tähtinumerot ovat 2 ja 5.

Kierroksen suurimmat voitot menivät kahdelle 5+1-tulokselle, jotka tällä kertaa löytyivät Puolasta ja Espanjasta. Voitto-osuus 5+1-tulokselle oli reilut 560 000 euroa.

5+0-tuloksia löytyi kolme kappaletta, joista yksi meiltä Suomesta. Tarkalleen 212 568,40 euron voitto meni siilinjärveläiselle nettipelaajalle. Paikkakunnalle on osunut suuria rahapelivoittoja aiemminkin, sillä vuoden 2019 elokuussa paikkakunnalle osui tuolloin kaikkien aikojen suurin Eurojackpot-voitto 92 miljoonaa. Vuonna 2022 Siilinjärvelle osui niin ikään toistaiseksi kaikkien aikojen suurin Loton päävoitto 15,8 miljoonaa euroa.

Kaksi muuta 5+0-voittoa meni Ruotsiin ja Saksaan.

Tiistai-Jokerin voittorivi on 5 1 3 0 5 6 7. Tällä kierroksella ei löytynyt osumia kahdesta ylimmästä voittoluokasta.

Tiistain Lomatonnin voittorivi on Hanoi 46. Lomatonneja lähti jakoon kolme kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma