HJK:n ja Decicin ensi viikon mediatilaisuudet ja akkreditoinnit

Hyvät median edustajat,

1. Akkreditointi Konferenssiliigan karsinnan 3. kierroksen otteluun HJK–FK Dečić torstaina 8.8. klo 19.00 on avoinna osoitteessa hjk.fi/media. Myös HJK:n Veikkausliigan ja Kansallisen Liigan kotiotteluiden akkreditointi elokuulle löytyy samasta osoitteesta.

2. Medialla on mahdollisuus haastatella HJK:n päävalmentajaa Toni Korkeakunnasta sekä pelaajia keskiviikkona 7.8. klo 13 Bolt Arenalla. Ilmoittautumiset ja mahdolliset pelaajahaastattelutoiveet viimeistään keskiviikkona 7.8. klo 9 osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi.

HJK:n ke 7.8. klo 11 alkavia harjoituksia on mahdollista seurata ja kuvata ensimmäisten 15 minuutin ajan.

3. Montenegron mestari Dečić järjestää oman mediatilaisuutensa Bolt Arenalla niin ikään keskiviikkona 7.8. Tämän jälkeen joukkueen harjoituksia on mahdollista seurata ja kuvata ensimmäisten 15 minuutin ajan. Kellonajat eivät ole vielä tiedossa. Ilmoittautumiset tähänkin etukäteen pekka.mantyla@hjk.fi.

4. Kaikki HJK:n eurokarsintojen kotiottelut lähetetään suorina lähetyksinä HJK TV:ssä osoitteessa hjk.fi/live.

5. Jos suunnittelette matkaa ratkaisevaan otteluun (to 15.8.) Montenegroon, voimme halutessanne hoitaa akkreditoinnin puolestanne – lähettäkää vapaamuotoinen viesti osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi. Neuvottelemme mahdollisuudesta näyttää myös vierasottelu HJK TV:ssä.

6. HJK:n valmentajien ja pelaajien puhelinhaastatteluja Dečić–vierasottelun jälkeen voitte tiedustella numerosta 044 029 6829 / Pekka Mäntylä.

Näkemisiin Bolt Arenalla!