Chief Executive SearchChief Executive Search

CEO 360 – Uusi kokonaisvaltainen koulutusohjelma toimitusjohtajien menestykseen

Elokuussa 2023 julkaistun selvityksen mukaan Suomessa listayhtiöiden toimitusjohtajien toimikauden mediaani on vain kolme vuotta. Palveluskausien syklit Suomessa ovat kansainvälistä vertailua nopeampia, mikä asettaa haasteita kotimaisten yhtiöiden jatkuvuudelle ja kestävälle tuloskehitykselle.

Menestyvien toimitusjohtajien kanssa työskentelevät Chief Executive Search ja Henley Business School ovat yhdessä tarttuneet haasteeseen ja luoneet uuden ja vain toimitusjohtajille suunnatun CEO 360 -koulutusohjelman. Ohjelma on suunniteltu tukemaan toimitusjohtajia menestymään kestävästi ja pitkäaikaisesti. Ensimmäinen toimitusjohtajien ryhmä aloittaa tammikuussa 2025.

“Toimitusjohtajien kohtaamat haasteet ovat entistä kompleksisempia. Olemme saavuttaneet merkittäviä läpimurtoja teknologiassa ja tekoälyssä, ja nyt johtamiselta tarvitaan samanlainen tason nousu. Haluamme tarjota maailmanluokan johtajuusohjelman toimitusjohtajille kasvattamaan heidän johtamiskyvykkyyttään ja vauhdittamaan heidän johtamiensa yritysten kasvua”, sanoo Henley Business School Finlandin toimitusjohtaja Paula Kilpinen

CEO 360 perustuu kokonaisvaltaiseen ja monimenetelmälliseen oppimiseen, jonka keskeiset kulmakivet ovat itsereflektiota syventävä johdon yksilövalmennus, vertaisoppiminen, kansainvälisen tason opintomoduulit toimitusjohtajille keskeisistä teemoista sekä master class -luennot suomalaisilta huippujohtajilta ja asiantuntijoilta.

“Chiefin rekrytointeihin kuuluu oleellisena osana uuden johtajan valmennusohjelma, joka kestää yleensä noin 9 kuukautta uuden johtajan aloitettua tehtävässään. Huomasimme, että tarve tuelle tämän jälkeenkin on merkittävä. Toimitusjohtajat kaipaavat vertaistukea ja uusia ajatuksia”, sanoo Chiefin perustaja Hannu-Matias Nurmi.

CEO 360 -ohjelma yhdistää suomalaiset ja kansainväliset asiantuntijat, luoden vahvan verkoston ja elinikäisen tukiverkon osallistujille. Paikkoja on rajoitetusti.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: CEO 360

Hannu-Matias Nurmi
Senior Partner
Chief Executive Search
Yrjönkatu 5 E, 00120 Helsinki

Paula Kilpinen
Managing Director
Henley Business School Finland
Pohjoisesplanadi 21, 00100 Helsinki

Linkit

Tietoja Chief Executive Searchista: Chief Executive Search uudistaa suomalaista johtamiskulttuuria rekrytoimalla, arvioimalla ja valmentamalla huipputoimitusjohtajia, hallituksia ja johtoryhmiä. Chiefin suosittelemat johtajat ylittävät asiakkaidensa odotukset 98-prosenttisesti.

Tietoja Henley Business Schoolista: Henley Business School, joka on osa Readingin yliopistoa, on maailmanlaajuisesti arvostettu ja kolmois-akkreditoitu johtamiskouluttaja. Financial Times on arvioinut Henleyn Suomen parhaaksi EMBA ja Executive Education -ohjelmien tarjoajaksi.